Voorstel: rondetafelsessie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:36

poes schreef:
En ik heb nooit iemand geweten die een BOT kreeg wegens een eigen kritische mening.

Check, ik wel hoor!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:38

Ayasha schreef:
"ik heb voor het eerst onveilig seks gehad, kan ik nu zwanger zijn?" en "ik beviel toen ik 166 was omdat er sperma op de wc bril hing..."

Wauwww, die bokster wil ik wel eens ontmoeten :D
Effe flauw geintje tussen door hoor.

Wat ik idd ook jammer vind is dat er een aantal van bokt zijn verdwenen die net effe wat langere tijd ervaring in het leven en het leven met paarden hadden.
Die mis ik wel.
Als ik idd op ,zoals ik meestal doe, actieve onderwerpen klik, dan komen me daar soms een topic titels voorbij dat ik echt denk....zit ik hier tussen een groep hang jongeren.
Dat vind ik echt zonde.
Zovaak van die onzinnige topics, waarom worden die niet verwijdert met een verwijzing naar een puber forum ofzo?
Het loopt soms echt de spuigaten uit.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:40

Lovely schreef:
poes schreef:
En ik heb nooit iemand geweten die een BOT kreeg wegens een eigen kritische mening.

Check, ik wel hoor!

Hmmmzzz.. ze had/heeft een schimmel, das er 1 van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:41

Onassa, daarom denk ik dus dat er meer vraag naar is om er een nikszeggend puberforum van te maken in plaats van een informatief paardenforum. Even een ander naampje bedenken en klaar is Bartje :).

Stef, wat dacht je van mij ;).

LadyMadonna

Re: Voorstel: rondetafelsessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:42

begin ik nu te dementeren of heb ik dat gemist?

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:45

Is het niet zo, dat alle gebruikers tesamen het een leerzaam, informatief en gezellig forum kunnen maken?

Als er weinig leerzame topic's geopend worden, wat let jullie dan om er een aantal te openen?

Nu is het net alsof het maar van een paar gebruikers afhankelijk is, of er leuke, leerzame topic's geopend werden/ worden.

Men moet er natuurlijk wel zelf wat van maken.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:55

stef schreef:
Lovely schreef:
Check, ik wel hoor!

Hmmmzzz.. ze had/heeft een schimmel, das er 1 van

Ik heb daar nog nooit geen bewijzen voor gezien, vind nog steeds dat dat verhaal beide kanten op kan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:00

Inderdaad, GEEN bewijzen. Dus ook geen dat ze het wel gedaan heeft... Op bokt is de filosofie "iedereen is schuldig tot het tegendeel bewezen is" ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:04

stef schreef:
begin ik nu te dementeren of heb ik dat gemist?

Je hebt het vast niet gemist, maar ik ben ook ooit geband geweest en de aanleiding daarvoor was op z'n minst discutabel te noemen. Het begon met OW's die nergens op sloegen en daar kwamen vragen over van diverse kanten en daarna volgde er razendsnel nog meer OW's en daarna een ban. Maar het was geen eerlijke gang van zaken en het is allemaal nog terug te vinden op bokt zolang mijn posts niet verwijderd zijn.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:05

Ayasha schreef:
Inderdaad, GEEN bewijzen. Dus ook geen dat ze het wel gedaan heeft... Op bokt is de filosofie "iedereen is schuldig tot het tegendeel bewezen is" ?

Normaal gesproken zou het zijn "iedereen is onschuldig, tot het tegendeel bewezen is"?

Wie weet is dat dan wel zo?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:05

Oh wacht... was dat toen met Orri? Way back....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:08

Nee, met Pipo en Superpepeijn. De tegenpartij was DePennyBitch, nu bekend als Barmat.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:09

Ik geloof dat dat toch wel een beetje langs me heen is gegaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:11

stef schreef:
Oh wacht... was dat toen met Orri? Way back....

Dat was in 2002. Way back inderdaad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:16

Daar was ik niet bij betrokken, maar PUCK/faye/Pucknew wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:27

Maar toen werd er achter de schermen ook al gekonkeld. Dus ik maak me er niet meer druk om, zit nog in de HK en af en toe op FZ en op NM. Veranderen doet het toch nooit, dezelfde tactiek wordt steeds gehanteerd, gewoon negeren totdat het weer overwaait.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:30

maar gekonkeld wordt er zowel voor als achter de schermen, en dat hou je toch vrees ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:33

Pucknew schreef:
Maar toen werd er achter de schermen ook al gekonkeld. Dus ik maak me er niet meer druk om, zit nog in de HK en af en toe op FZ en op NM. Veranderen doet het toch nooit, dezelfde tactiek wordt steeds gehanteerd, gewoon negeren totdat het weer overwaait.

Dat klopt en hier zegt Bart waarom hij toentertijd de ban geforceerd heeft:
Bart schreef:
Rigoreuze actie? Klopt. Maar als we dit alles nog maanden door laten rommelen waarbij men net op de 2 OWs blijft hangen (en dus nooit aan een ban komt) lijkt me ook niet wenselijk. Er is al meer dan voldoende gewaarschuwd, op een gegeven moment houdt dat gewoon op.

Puck, normaal doe ik hetzelfde als jij, maar omdat het nu toevallig weer dezelfde toestand is als toen, komt het weer bovenborrelen en als ik de topics weer lees, kan ik er nog steeds erg om lachen en mis ik de saamhorigheid van toen een beetje. Nog boos over? Neuh, allesbehalve.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:37

Wat er toen gebeurde was heilig met wat er nu allemaal mag op bokt. Ik heb laatst ook oude topics zitten lezen en me werkelijk rot gelachen. ook toen mijn zus overleed was echt duidelijk dat het toen onderling heel anders was dan nu. De saamhorigheid inderdaad.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:41

Maar dat krijg je vrees ik nooit meer terug denk ik.
Toen Dorine overleed en bokt ineens een zwarte rand had, wist volgens mij iédereen wat er aan de hand was.
Als er nu een zwarte rand om bokt zou verschijnen zal ik eerst moeten zoeken hoe of wat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:42

Peet, dat klopt en dat is zo zonde. De reden waarom ik de links toch even heb geplaatst is omdat het toen in 2004 net zo slecht liep als nu. Er waren toen vragen over de veiligheid van PB's en die vragen zijn nooit bevredigend beantwoord, want anno 2010 (bijna 11) worden dezelfde vragen nog steeds gesteld. Je ziet dezelfde nikszeggende antwoorden, alleen roept BartVB nu niet meer zo letterlijk dat hij bepaalde users gewoon beu is. Ik moet trouwens nog steeds hard lachen om het 'aanspreken op gedrag', kom op zeg, daar heeft hij echt een verkeerde afslag genomen :=. Of 'unaniem op 4 personen na' _O- _O- _O- _O- _O-

Zelfs als ik nu 6 jaar later nog terug kijk op die acties van toen, weet ik zeker dat de bans waren omdat wij te kritisch waren geweest. De tegenpartij, DPB/Barmat, heeft nooit een OW of UN gekregen voor haar inbreng die ook niet bepaald netjes te noemen was. We hebben inmiddels allemaal gezien wat haar carriere op bokt, fokt e.d. haar heeft gebracht.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-12-10 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:43

Ayasha schreef:

Ik geloof date r wel bewijzen waren, en juist geen duidelijke tegenbewijzen van die bewijzen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:45

Klopt Jo, en nu speelt hetzelfde rond twee andere bokkers. de tijd zal leren hoe dat af gaat lopen. Maar antwoorden komen er echt niet, niet oprecht :n

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:45

Frantic schreef:
ja MAARRRR, Bart verdient meer aan al die kindertopics dan aan dat handjevol paardenmensen die alleen bij de paarden blijven.....

Pfff, dit vind ik ook echt zo'n goede reden... NOT! :)*