Vienna2007 schreef:Je hebt het nu over een mening, en niet over een antwoord. Jou mening hoort in jouw functie niet te gelden in zulke zaken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vienna2007 schreef:Je hebt het nu over een mening, en niet over een antwoord. Jou mening hoort in jouw functie niet te gelden in zulke zaken.
chevax schreef:Jawel hoor, ik mag een mening hebben. Stel je nu voor dat ik zou zeggen dat ik het volkomen eens ben met alle kritiek en dat het team niet deugt, maar dat dat mijn mening is? Dan zou je echt niet tegen me zeggen dat mijn mening niet telt, dan zou er worden gezegd "de mods zeggen zelf dat het team niet deugt". En dat is nu precies wat ik bedoel met subjectiviteit. De mening die ik hier heb, heb ik als mod en daar handel ik ook naar.Vienna2007 schreef:Je hebt het nu over een mening, en niet over een antwoord. Jou mening hoort in jouw functie niet te gelden in zulke zaken.
chevax schreef:Jawel hoor, ik mag een mening hebben. Stel je nu voor dat ik zou zeggen dat ik het volkomen eens ben met alle kritiek en dat het team niet deugt, maar dat dat mijn mening is? Dan zou je echt niet tegen me zeggen dat mijn mening niet telt, dan zou er worden gezegd "de mods zeggen zelf dat het team niet deugt". En dat is nu precies wat ik bedoel met subjectiviteit. De mening die ik hier heb, heb ik als mod en daar handel ik ook naar.Vienna2007 schreef:Je hebt het nu over een mening, en niet over een antwoord. Jou mening hoort in jouw functie niet te gelden in zulke zaken.
chevax schreef:Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet antwoorden: als ik zeg dat elke mod het modden met de beste bedoelingen doet, wordt die zin gekopieerd en als dooddoener bestempeld. Als ik zeg dat ik het zeker belangrijk vind dat bokkers zich op hun plek blijven voelen op Bokt, valt dat ook niet in goede aarde.
hestejente schreef:Dus dat de teamleden reageren op de vragen van kritische bokkers en dat de kritische bokkers dan wat minder eisen dat ze NU die en die reactie willen hebben.
chevax schreef:Vienna2007, ik geloof dat ik ook nergens zeg dat je 15 bent? In ieder geval, ik heb geprobeerd om dit topic in een iets vriendelijker vaarwater te krijgen, maar daar zijn meerdere partijen voor nodig. Als je (en daarbij wil ik even opmerken dat "je" ook wel eens als algemene aanduiding wordt gebruikt) oprecht een constructieve discussie wilt, wil ik daar met alle plezier aan deelnemen. Maar een discussie die nu vervalt tot "wat is jouw leeftijd" lijkt mij het doel voorbij schieten.
Anoniem schreef:Vienna zegt er toch duidelijk bij dat het je argument betreft?
ik vind dit topic niet in een onvriendelijk vaarwater zitten. denk ook niet dat het jouw bedoeling moet zijn om het in een vriendelijker vaarwater te krijgen...maar dat er gewoon antwoorden komen.
ikdoemaarwat schreef:hestejente schreef:Dus dat de teamleden reageren op de vragen van kritische bokkers en dat de kritische bokkers dan wat minder eisen dat ze NU die en die reactie willen hebben.
er komen geen reactie's dat is het hem nou
en ja ik eis nu wel eens reactie's na zo een lange tijd maar alles weg te moffelen
ik roep het al 2 jaar......
geduld is nu wel eens op, zou je het begrijpen?
hestejente schreef:wordt de zin om te reageren bij het beheer alleen maar kleiner, dat snap je toch zelf ook wel?
chevax schreef:Maar dat neemt niet weg dat ik het helemaal met je eens ben dat we er zo hard mogelijk aan moeten werken om Bokt leuk te houden. Dat we daarbij voor iedereen goed doen, dat is een utopie; je kunt nu eenmaal niet alles voor iedereen goed doen.
Pasklare oplossingen of antwoorden kan ik hier niet geven, ik kan alleen zeggen dat alles zeker de aandacht van het team heeft, maar dat sommige dingen tijd nodig hebben.
Zoals ik al altijd heb gezegd in deze discussies: ik praat graag over dingen die verbeterd kunnen worden, hetzij in een topic als dit of per pb. Alleen, zoals je terecht opmerkt, roepen en gillen dat je nú antwoord wilt, dat helpt niet echt.
hestejente schreef:@ Vienna2007: ik ga mee in je analogie. Brul jij tegen je klanten dat ze NU order zus en zo moeten plaatsen?
chevax schreef:@hestejente: ik kan me heel goed voorstellen dat het je kan gaan duizelen als je van alle kanten info krijgt en wanneer de topics je rond de oren vliegen. Persoonlijk vind ik het heel erg als mensen zich benadeeld voelen, maar vaak is het ook de toon die de muziek maakt. Als iemand een OW of Ban krijgtom hele valide redenen zal die persoon het niet wereldkundig maken. Het is vaak makkelijker om heel hard te gaan roepen dat je benadeeld bent. Ik wil niet zeggen dat er nooit fouten worden gemaakt; dat is menselijk. En voor een objectieve kijken hebben we de Bezwaarcommissie. Alleen zal iemand die bezwaar heeft aangetekend en dat is afgewezen, nooit op Bokt zeggen "jeetje, ze hebben toch wel gelijk, ik ben hartstikke over de schreef gegaan". Het is makkelijker om dan te zeggen dat het hele team partijdig is dan om de hand in eigen boezem te steken.
chevax schreef:Maar op het openbare gedeelte of waar dan ook, kan iemand natuurlijk vanalles zeggen en beweren over zichzelf en de vermeende slechte behandeling; het team kan daar niet tegenop en de vraag is ook of dat je dat moet willen. Wil je een situatie waarin Bokker A roept dat hij of zij een OW heeft gekregen en nu publiekelijk de onderbouwing wil zien? Ik dénk dat er een boel mensen minder happig zijn op dergelijke openheid dan ze vertellen.
Lovely schreef:Chevax, ik kan er best inkomen als je het anders bedoeld hebt dan dat het er staat, maar ik dacht dat je het misschien wel interessant zou vinden om te weten hoe dingen overkomen op iemand anders. Als je je eigen bericht met een andere toon leest, dan zie je het misschien zelf ook en is het niet meer zo 'welnee'.
Gulpje, dat is zeldzaam.
Jesser schreef:Wij met z'n allen maken bokt. Het beheer, de mods, mids ect iedereen heeft de 'gewone' bokker nodig, want anders is er geen bokt meer.
hestejente schreef:Vienna, ook meteen als reactie op jouw antwoord. Wij als gebruikers hebben het team ook nodig, zij verlenen ons ook een dienst. Heeft verder niets met boterham te maken, het profijt is hier niet geld maar boktplezier.
Vienna2007 schreef:hestejente schreef:Vienna, ook meteen als reactie op jouw antwoord. Wij als gebruikers hebben het team ook nodig, zij verlenen ons ook een dienst. Heeft verder niets met boterham te maken, het profijt is hier niet geld maar boktplezier.
Nee, het was ook een vergelijking. Maar het principe is hetzelfde. Je zegt nu hetzelfde wat ik al zei, Bokt verleent zijn gebruikers een dienst, daar horen bepaalde regels en normen bij. Als die niet nageleefd word, dan houd de samenwerking op, als er een kink in de kabel komt, probeer je die goed als zo fout op te lossen. Je blijft vriendelijk, terwijl als je de telefoon op de haak gegooit diegene wel wat aan kan doen. Maar dat doe je niet, want het is een klant, een klant die jouw zaak draaiende houd. En dat hoort ook zo op een forum te zijn.
Regels en de daarbij regels mogen nooit ontstaan uit een emotionele reactie. En de Bokt mods leggen véél te veel emotie in hun handelen. Bovendien schort de kennis ook enorm.
Daar houd je niks mee draaiende. En zeker niet nu ik hoor dat er bepaalde gegevens achter de schermen vrij te lezen zijn, daarmee snijd Bokt zich echt enorm mee in de vingers.
Ik heb inmiddels begrepen dat GEIT geen geitenforum is, maar ook een paardenforum. Toch benieuwd wat er vrijgekomen is.
hestejente schreef:Ga alsjeblieft op geit lezen voordat je nog meer aannames zomaar doet, want die informatie van achter de schermen staat NIET op bokt.
Als de regels en normen niet worden nageleefd is dat voor mij geen reden om de samenwerking te beëindigen. Maar juist om eens samen te kijken waar het fout is gegaan en hoe we er met z'n allen voor kunnen zorgen dat dat niet nog een keer gebeurt.
Ben het erg met je eens dat we onze emoties niet moeten laten meespelen. Dat geldt wat mij betreft voor zowel het team als de gebruikers