ElanII schreef:Weet je wat ik nou echt niet begrijp Bart ????
Dat hier al 4 pagina's vol gekalkt staan met berichten van mensen die last hebben van een ongewenst verschijnsel.
Jij verzoekt ons om exact op te geven bij welke topics dat onder andere gebeurt en of we dan ook nog even een aantal andere vragen willen beantwoorden. Wij doen dat braaf, ik wel tenminsteVervolgens blijft het eerst stil en wanneer jij dan weer in beeld komt, dan wil je ons doen geloven dat het allemaal perfect werkt
![]()
![]()
![]()
Het werkt dus niet perfectKijk en als er nou één persoon problemen had, dan geloofde ik nog wel dat jij gelijk hebt, maar je kan toch moeilijk het feit negeren dat er tientallen mensen hier klagen over hetzelfde fenomeen en vervolgens glashard beweren dat het allemaal goed werkt...
Als jij het dan zelf niet kunt fixen, dan hoop ik toch van harte dat er nog iemand rondloopt, die het kan oplossen...
Ben het hier stiekem wel een beetje mee eens

Ook hier gebeurt het meer dan eens dat ik, in een nooit eerder geopend topic, op de topictitel klik en verwacht bij de openingspost terecht te komen. Dit gebeurt dan echter niet, ik beland namelijk regelmatig ergens midden op de pagina en/of op een andere bladzijde.
Ook ik ben het ermee eens dat het systeem zoals het eerst was prima werkte, op de topictitel klikken om bij de openingspost terecht te komen, op het oranje 'blaadje met pijltje' om bij het laatst gelezen bericht te komen.
Ook inderdaad, bij het openen van een foto in link en het klikken op 'vorige' om weer naar het topic terug te gaan, is het niet handig om een bladzijde verder te komen.
Ik denk niet dat dit een aanwinst is voor Bokt, ik raak er aardig gefrustreerd van en zo te zien zijn er meerderen met mij.
Het roept bij mij het idee op dat Bart een nieuwe feature heeft bedacht, er zelf geen problemen mee ondervindt en er een beetje van baalt dat hetgeen waar hij veel werk aan heeft gehad, bij andere mensen dus niet werkt. Ik vind het persoonlijk een vervelende en niet goed werkende feature en zou het dus heel fijn vinden als het weer zou worden zoals het was!

[edit] @ Fiffill, ik had er eerst ook geen last van, het is pas sinds 1, hooguit 2 weken bij mij