TopicStarter aanduiding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:15

omdat de kleur van alle links etc ook oranje zijn.
Bokt heeft de kleur blauw-oranje. :P

PureSylk

Re: TS aanduiding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:19

Ik vind het cursieve het ook niet helemaal, maar dat is vooral omdat het de leesbaarheid van de naam niet echt te goede komt. (Of moet ik een bril? :P)
Ik had eerst bold willen opperen, maar daarna kwam ik erachter dat alle namen al bold zijn, dat heeft dus ook weinig zin.
En ander kleurtje ben ik persoonlijk niet zo voor, mensen gaan dan toch denken dat je 'iets' bent (mod, wikimod, nieuwsredactie, ...)
Underlined is toch het beste alternatief wat ik zo vlug kan bedenken.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:26

ik wil ook het blokje terug...

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:29

Marlinda schreef:
Ik vind het cursieve ook maar irritant eigenlijk. Kan er geen symbooltje o.i.d. bij de TS geplaatst worden? Ik denk dat ik die sneller zie dan cursieve letters. Of gewoon het blokje terug... Maar dat gaat niet gebeuren als ik het topic zo lees, jammer. Of kunnen het balkje waar de gebruikersnaam in staat en het balkje rechts daarnaast niet niet een iets donkerdere kleur dan normaal krijgen?

De oranje streep vind ik wel handig. :j Alleen vind ik wel dat die streep weg mag als je alle posts gelezen hebt (nu blijft ie bij de laatste post staan, vind ik onnodig)

Oké ik voel me blond, maar hoe weet ''bokt'' welke post nog niet of al wel gelezen is?

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:32

Dat weet bokt niet, maar bokt is vrij goed in gokken :P
Er wordt vanuit gegaan dat je, als je een pagina opent, alle posts op die pagina leest. Als je dus de volgens keer terugkomt ga je naar de nieuwere posts op die pagina, ofwel de pagina erna. Als je alleen de OP van een topic hebt gelezen (terwijl er bijv. al 3 pagina's zijn) en je later terugkomt, zal je terugkomen op pagina twee en niet bij de tweede post van het topic.
Ik vind het zelf overigens best jammer dat je een topic niet kan markeren als ongelezen. Misschien moet ik dat binnenkort eens inbrengen :j (of als Bart hier nog meeleest... :P)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:52

Wie legt mij het nut van die oranje streep uit :o?

Ik bedoel we hebben het papiertje al die je naar de laatste pagina laat gaan, dan weet je toch ook wel welke post je gelezen hebt en welke niet? :=

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:05

ik wil ook graag het blokje terug! ik vind het lastig zoeken naar berichten van de TS :'( vooral als je echt berichten van TS wil lezen.

Edit ik snap hem al. de oranje lijn zijn je eigen berichten.
Laatst bijgewerkt door Dhani op 14-11-10 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:05

Ik mis het blokje niet zo, heb het nut er ook nooit van ingezien :n

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:07

Ik heb iets aan mijn ogen. Ik zie echt geen oranje streep :+

Wat mij wel een goede lijkt dat is dat de naam van de TS een andere kleur krijgt. Ik vind het zwart-cursief ook niet opvallend.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:12

Gooya schreef:
Ik heb iets aan mijn ogen. Ik zie echt geen oranje streep :+

Wat mij wel een goede lijkt dat is dat de naam van de TS een andere kleur krijgt. Ik vind het zwart-cursief ook niet opvallend.

Als het goed is nu wel, onder je eigen bericht.. :+

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:13

Ook ik ben het wel met een hele hoop eens, oké, het blokje vond ik ook niet mooi maar zo was TS wel herkenbaar.. het cursief geschreven vind ik ook met het snel lezen niet duidelijk opvallen :/ (langzaam trouwens ook niet :P )

Dan ga ik toch ook mee met wat nog een paar anderen ge-opperd hebben, het vakje in een donkerdere blauwe kleur oid?
Naam is dan op zich minder snel te spotten maar je weet wel meteen dat het een post van TS is (shoot me of 't uberhaupt mogelijk is he ;) )

En de oranje lijn voegt voor mij persoonlijk zo ook niets toe.. maar misschien dat ik die een kans moet geven om het z'n nut te laten bewijzen..

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:14

hèhè.... gevonden. Dank je Air. Ik zat me maar af te vragen waar dit toch over ging. := Voor mij is die streep in iedere geval vrij nutteloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:18

ik vind cursief ook niet fijn. Kan de TS niet een streepje onder de naam krijgen? of geeft dat ook problemen.

De oranje/rode lijn stoor ik me niet aan

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 19:36

En ik maar zoeken naar alle posts van de TS.
Mis het blokje wel, cursief valt niet heel erg op. Misschien iets voor een streep eronder?

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:00

Ik wil heel erg graag het blokje weer terug.
Vind dit toch wel heel anders kijken.

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:18

ZusJacobs schreef:
Marlinda schreef:
Ik vind het cursieve ook maar irritant eigenlijk. Kan er geen symbooltje o.i.d. bij de TS geplaatst worden? Ik denk dat ik die sneller zie dan cursieve letters. Of gewoon het blokje terug... Maar dat gaat niet gebeuren als ik het topic zo lees, jammer. Of kunnen het balkje waar de gebruikersnaam in staat en het balkje rechts daarnaast niet niet een iets donkerdere kleur dan normaal krijgen?

De oranje streep vind ik wel handig. :j Alleen vind ik wel dat die streep weg mag als je alle posts gelezen hebt (nu blijft ie bij de laatste post staan, vind ik onnodig)

Oké ik voel me blond, maar hoe weet ''bokt'' welke post nog niet of al wel gelezen is?

Stel jij hebt alle pagina's van een topic gelezen, en even later kom je terug en je ziet dat d'r gereageerd is. Dan ga je kijken en dan weet bokt welk bericht jij als laatste gelezen hebt, en dan komt d'r boven het eerste ongelezen bericht een streep te staan. Als je halverwege een pagina stopt met lezen, tsja dan weet bokt het natuurlijk niet want die gaat er vanuit dat jij de hele pagina leest. :P

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:36

Ik mis het blokje om de TS ook!
Dat cursief gedrukte vind ik een beetje onduidelijk.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 20:43

Kan er niet zoals op fokt een optie komen waarmee je zelf de kleur van de TS's naam kan kiezen?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:46

Dan wil ik paars met een gouden biesje *D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:29

PureSylk schreef:
Ik vind het zelf overigens best jammer dat je een topic niet kan markeren als ongelezen.

Maar waarom wil je dat dan?

Achtergrondkleur van TS wat donkerder/lichterblauw kan maar geeft problemen op flink wat monitoren. Erg veel mensen hebben een goedkope monitor waar je subtiele verschillen in kleur niet goed op ziet. Ook komen we op die manier nog sneller in de knoop met het kiezen van nieuwe teamkleuren. Om die reden is een compleet andere achtergrondkleur ook geen mogelijkheid.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:35

Ik vind het erg jammer dat het blokje weg is, bij grote topics zoek je soms naar een update en dat deed ik door snel scrollen. Maar dat is nu nie tmeer te doen, omdat het niet opvalt.

Maar oh, lees net wel over naar rechts kijken naar dat oranje; 'geplaatst door topicstarter', dan mij daar maar op focussen....

wat is eigenlijk de reden om het blokje af te schaffen? Was toch juist handig en overzichtelijk?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:37

@Tancreda4, omdat het problemen gaf met de layouts in sommige browsers.

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:38

Het viel mij ook al op dat het blokje weg was, maar dat die cursief was, was mij nog niet op gevallen. :=

Nu het gezegd wordt wel.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:31

Hhhm ik vind het goed dat er ook gedacht word aan de minderheid bij wie het problemen geeft, maar de meerderheid blijkt dat balkje toch wel te missen.. Mis met zijn allen toch nog even mee blijven denken wat een goed alternatief is?

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:32

Of naam van de TS schuin én streep eronder.