maar ja, het blijft gewoon jammer dat een, in mijn ogen heel fascinerend onderwerp nu door versnippering ea niet de aandacht kan krijgen die het verdient, maar ook dat die info niet , of niet makkelijk gevonden word door geinterreseerden.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:het gedeelte van het niet storm lopen kan ik voor mezelf ook wel verklaren, er worden gewoon minder topics geopend omdat het juist wel zo versnipperd is en het centrale topic over de calculator en de uitslagen daarvan, te groot en onoverzichtelijk zijn . en daarnaast, ik wil geen geneuzel van en over een calculator, ik wil info van mensen die weten waar ze het over hebben , die topics dus ook nog wel eens mis lopen, omdat het juist wel versnipperd staat .
voor mij een reden om een kleurenvraag maar gewoon te laten zitten en niet te plaatsen, ik gok dat ik niet de enige ben .
stef schreef:4... Laatst stond er een vraag over een specifieke fjordenkleur (héél interessant aangezien dat anders werkt dan het normale dun zeg maar) bij de sub fjorden
Verder over de vele subs.. Even wat onderzoek gedaan.
[TEN] Trec en Endurance
4 topics die vandaag actief zijn geweest, het 5e topic het laatst op de 26ste
[DRS] Draf- en Rensport
1 topic wat vandaag actief is geweest, 2e topic het laatst op de 26ste
[SGW] SGW en Eventing
2 topics vandaag actief geweest, 5 gister, en dan gaan we naar de 29ste
[WN-FA] Western Fokkerij
1 topic vandaag actief geweest, 3 op de eerste, en daarna gaan we naar de 25ste
[RPA] Rassenpraat Algemeen
kan niet zeggen dat dit nu zo verschrikkelijk storm loopt..
[GP] Gangenpaarden
Hier hetzelfde verhaal.
stef schreef:Dat is dus onzin neon.... De erfelijke factoren als LWO komt bijv ook bij minipaarden voor, en daarbij komen er steeds meer bonte paarden die LWO dragen maar geen zuiver paint zijn
Quir schreef:Wat is er nu anders aan een Quater Horse en Paint. Het zijn en blijven gewoon paarden. Voor een veulen is er net zo goed een hengst en een merrie nodig en ook het dekken gebeurt niet anders.
...
.
stef schreef:Maar waarom dan Karl? Frame overo komt bijv bij KWPNners niet voor, bij Paints wel, dus zou de kennis van deze kleur meer in de western hoek zitten dan in de "regular" hoek...
Zie je wat ik bedoel?
stef schreef:Ik ben ook mod geweest quir, en bij een topicje wat verplaatst moet worden etc snap ik dat ook helemaal, en bij mods van een niet paarden sub snap ik het ook, maar een mod van een paardensub (een rassensub rotabene, dus kleurenpotentieel) bij een kennelijk ook achter de schermen hot item vind ik toch redelijk opvallend
stef schreef:Wellicht is het ook aan ons users om eens te kijken hoe we betreft KG meer leven in de brouwerij kunnen krijgen, alleen tja, aangezien een centraal topic ook niet mag, wordt dat wellicht lastig.