Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
randalinpony schreef:Citaat:Mijn man en ik hadden netjes beiden een account maar nee, dat mag niet. Dus acount moet weg.
Dit vind ik erg vreemd want in de topics waar ik vaak reageer zit een stel dat beiden een account heeft en dat mag wel.
En volgens mij zitten er ook zusjes op bokt die ieder een eigen account hebben dus ik zie niet waarom het dan bij jou niet zou mogen?
Chiqa schreef:Excuses aanbieden is prima, maar om nu kreten dr bij gaan halen (Kwetsende) van de oorlog om je argument te bekrachtigen doen mij heel veel respect verliezen, dat het überhaupt in iemand opkomt zo'n opmerking te plaatsen, dat zegt toch wel heel veel over de schrijver. Dr zijn meer dan genoeg vergelijkingen om iets duidelijk te maken maar laat die oorlog dr buiten.
Goed je heb je excuses gemaakt, lijkt me ook op zijn plaats maar neem aan dat je zelf nu ook wel kan raden dat mensen je met een andere blik kunnen bekijken.
Heino schreef:Er zijn idd volgens mij wel meer mensen die in hetzelfde huis allebei een account hebben. Vaag dat jullie dat dan niet mogen
Wilawander schreef:Ja dan moet het maar op slot. Ik vindt het hier echt een concentratie kamp aan het worden. Dat was voor een paar jaar terug wel anders.
franka75 schreef:"Smurfie"]Wilawander schreef:Ja dan moet het maar op slot. Ik vindt het hier echt een concentratie kamp aan het worden. Dat was voor een paar jaar terug wel anders.
Dat vind ik iets te ver gaan. Er worden geen bokkers vergast of wat dan ook.
zo erg is het niet en ik vind niet dat je zoiets kunt zeggen hoor maar ik ga niet temmen, zo flauw ben ik niet.
Chiqa schreef:Heino schreef:Er zijn idd volgens mij wel meer mensen die in hetzelfde huis allebei een account hebben. Vaag dat jullie dat dan niet mogen
Let op je hoort nu een kant van het verhaal he, natuurlijk mag je een tweede partner account hebben dr zijn dr zat dat moet je alleen even netjes aanvragen en mag je niet misbruiken
keona schreef:Ik ben nu eenmaal to the point en mijn spelling en gramatika is nu eenmaal slecht dat weet ik zelf ook om er steeds op gewezen te worden vind ik irritant en ik kan/wil er toch niks aan veranderen.
Chiqa schreef:Zou ik ook niets van aantrekken als ik jou was, wel vervelend dat je dr dan steeds op gewezen wordt.
je zou haast een stukje spontaniteit verliezen.
Waar ik mij aan irriteer aan bokt loop ik in dit topic ook weer tegen aan, bokkers die over groene balken heen denderen, zonde als er door dat soort mensen een slotje wordt geplaatst.
Groene hulk wordt niet voor niets geplaatst, en geldt voor iedereen.
Mogen ze van mij heel streng aanpakken, echt sfeerbedervend.
Chiqa schreef:Drammen is idd vervelend, wat ik zelf ook als zeer irritant ervaar zijn bokkers die maar blijven hangen in het verleden. Blijkbaar ooit eens een opmerking gelezen die ze niet aanstond en dan jaren lang bepaalde bokkers blijken achtervolgen. Hoe noemen ze zoiets? Vete?
Dit soort bokkers mogen van mij heel snel vertrekken, zo sfeerbedervend.
aerdenhout1 schreef:Bart verdiend dan ook wel zijn centjes aan bokt en heel terecht natuurlijk laat dat duidelijk zijn!!!
Maar bokt word wel een beetje..tja hoe ga ik dit nu vriendelijk zeggen...een soort van moderaters forum!
Een lekkere discussie mag vaak niet, dan ga je al vaak te ver. Sommige topics mogen door en worden meer een soort van meiden praat forum, terwijl andere direct worden gesloten als je maar even niet on topic reageert.
Kijk alleen al eens naar de hele bekende bokkers die al zijn afgehaakt!?
Dat is natuurlijk niet voor niets, en juist dit soort mensen zou je moeten koesteren volgens mij in een paarden forum!
randalinpony schreef:Citaat:Mijn man en ik hadden netjes beiden een account maar nee, dat mag niet. Dus acount moet weg.
Dit vind ik erg vreemd want in de topics waar ik vaak reageer zit een stel dat beiden een account heeft en dat mag wel.
En volgens mij zitten er ook zusjes op bokt die ieder een eigen account hebben dus ik zie niet waarom het dan bij jou niet zou mogen?
Alane schreef:Mijn dochter en ik hebben ook beide een account, netjes aangegeven voor aanvraag en geen probleem.
Incidenteel gebeurd het wel eens dat we per abuis reageren onder elkaar account, en dan volgt er een oeps bericht