Ergenissen op Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ergenissen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 22:08

Excuses aanbieden is prima, maar om nu kreten dr bij gaan halen (Kwetsende) van de oorlog om je argument te bekrachtigen doen mij heel veel respect verliezen, dat het überhaupt in iemand opkomt zo'n opmerking te plaatsen, dat zegt toch wel heel veel over de schrijver. Dr zijn meer dan genoeg vergelijkingen om iets duidelijk te maken maar laat die oorlog dr buiten.
Goed je heb je excuses gemaakt, lijkt me ook op zijn plaats maar neem aan dat je zelf nu ook wel kan raden dat mensen je met een andere blik kunnen bekijken.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 22:13

randalinpony schreef:
Citaat:
Mijn man en ik hadden netjes beiden een account maar nee, dat mag niet. Dus acount moet weg.

Dit vind ik erg vreemd want in de topics waar ik vaak reageer zit een stel dat beiden een account heeft en dat mag wel.
En volgens mij zitten er ook zusjes op bokt die ieder een eigen account hebben dus ik zie niet waarom het dan bij jou niet zou mogen?

We kregen toen een mail dat 1 van de accounts weg moest. Duidelijk aangegeven dat we beide een eigen account hadden. Na veel over en weer ge mail moesten we kiezen voor 1 van beide en aangezien mijn man niet veel er mee deedt , is hij maar opgehouden.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 22:15

Chiqa schreef:
Excuses aanbieden is prima, maar om nu kreten dr bij gaan halen (Kwetsende) van de oorlog om je argument te bekrachtigen doen mij heel veel respect verliezen, dat het überhaupt in iemand opkomt zo'n opmerking te plaatsen, dat zegt toch wel heel veel over de schrijver. Dr zijn meer dan genoeg vergelijkingen om iets duidelijk te maken maar laat die oorlog dr buiten.
Goed je heb je excuses gemaakt, lijkt me ook op zijn plaats maar neem aan dat je zelf nu ook wel kan raden dat mensen je met een andere blik kunnen bekijken.

Ja begrijp ik goed, sommige mensen blijven maar andere neerhalen, fout maken is menselijk maar vergeven is moeilijk en dat maakt deze wereld zo heerlijk gecompliceerd en dat is dus ook hier op bokt het geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 22:18

Maar waarom heb je dan geen vriendelijker argument kunnen kiezen om je argument duidelijk te maken?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 22:35

Idd wilawander!! Alsof andere nooit in het verleden kwetsende dingen hebben gezegd
Ik vind het ook een beetje pot verwijt de ketel.....

Chiqa: het was een impulsieve fout, ze heeft haar excuus aangeboden , waarom moet ze zich nu blijven verantwoorden?

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 22:37

ben ook zeer zeker niet van plan me verder te verantwoorden. maar schijnbaar is 1 keer excuus aanbieden voor sommige niet genoeg en dat is niet mijn probleem.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 23:28

Er zijn idd volgens mij wel meer mensen die in hetzelfde huis allebei een account hebben. Vaag dat jullie dat dan niet mogen :?

En jemig Chiqa, wat moet ze nog meer doen dan d'r excuses aanbieden????

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 00:08

Moderatoropmerking:
Het zou prettig zijn als het gewoon over het onderwerp gaat, niet over topics waarin TS gereageerd heeft, over een opmerking waar ze haar excuses voor aangeboden heeft en het heeft in het algemeen ook niet zoveel zin om persoonlijk naar elkaar te worden. Alvast bedankt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 00:20

Ik ben het met Wilawander's openingspost eens :) Ik vind het ontzettend jammer dat er bij discussies soms zo ontzettend snel ingegrepen wordt, vooral wanneer de discussie een andere wending neemt dan in de eerste instantie bedoeld was, dat zijn imo de interessante discussies.

Verder erger ik me vaak ook erg aan het taalgebruik. Maar dat is niet alleen op dit forum en ik denk dat er weinig aan te doen is. Ik sla het zoveelste 'Me paard heb ...' topic met alle liefde over ondertussen. Ook zijn die zogenaamde spuit elfjes zwaar irritant... Mensen die niet de moeite nemen een topic door te lezen en dan maar met dezelfde informatie komen die pagina's terug al gemeld is (bijv. in het eerste Totilas topic, ergerlijk...). Maar ook niet echt iets waar Bokt wat aan kan doen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:05

Heino schreef:
Er zijn idd volgens mij wel meer mensen die in hetzelfde huis allebei een account hebben. Vaag dat jullie dat dan niet mogen :?

Let op je hoort nu een kant van het verhaal he, natuurlijk mag je een tweede partner account hebben dr zijn dr zat dat moet je alleen even netjes aanvragen en mag je niet misbruiken ;)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:09

"Smurfie"]
Wilawander schreef:
Ja dan moet het maar op slot. Ik vindt het hier echt een concentratie kamp aan het worden. Dat was voor een paar jaar terug wel anders.

Dat vind ik iets te ver gaan. Er worden geen bokkers vergast of wat dan ook.
zo erg is het niet en ik vind niet dat je zoiets kunt zeggen hoor maar ik ga niet temmen, zo flauw ben ik niet.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:11

maar kan wel soms me ergeren aan dat soort dingen vooral eigenlijk reacties van mensen, ik denk dat ik me blijkbaar gedraag, heb ook wel eens iets via pb gekregen of topics gesloten en dat vind ik het meest irritant. maar ja als er al en is en ik heb dat niet gezien , terecht

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:11

franka75 schreef:
"Smurfie"]
Wilawander schreef:
Ja dan moet het maar op slot. Ik vindt het hier echt een concentratie kamp aan het worden. Dat was voor een paar jaar terug wel anders.

Dat vind ik iets te ver gaan. Er worden geen bokkers vergast of wat dan ook.
zo erg is het niet en ik vind niet dat je zoiets kunt zeggen hoor maar ik ga niet temmen, zo flauw ben ik niet.

.....zucht!! Lees de rest ook even door wil je....

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:14

Chiqa schreef:
Heino schreef:

Let op je hoort nu een kant van het verhaal he, natuurlijk mag je een tweede partner account hebben dr zijn dr zat dat moet je alleen even netjes aanvragen en mag je niet misbruiken ;)

Chiqa...let go! Je zit nu wel erg op de huid van TS...nergens voor nodig.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:22

Ik vind inderdaad dat er soms te snel gereageerd word op posts. Ik heb een waarschuwing voor oneliners terwijl ik deze echt onterecht vond omdat ik er bruikbare info in had gezet moet ik er dan perse een heel verhaal omheen verzinnen. Ik ben nu eenmaal to the point en mijn spelling en gramatika is nu eenmaal slecht dat weet ik zelf ook om er steeds op gewezen te worden vind ik irritant en ik kan/wil er toch niks aan veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:31

keona schreef:
Ik ben nu eenmaal to the point en mijn spelling en gramatika is nu eenmaal slecht dat weet ik zelf ook om er steeds op gewezen te worden vind ik irritant en ik kan/wil er toch niks aan veranderen.

Zou ik ook niets van aantrekken als ik jou was, wel vervelend dat je dr dan steeds op gewezen wordt.
je zou haast een stukje spontaniteit verliezen.
Waar ik mij aan irriteer aan bokt loop ik in dit topic ook weer tegen aan, bokkers die over groene balken heen denderen, zonde als er door dat soort mensen een slotje wordt geplaatst.
Groene hulk wordt niet voor niets geplaatst, en geldt voor iedereen.
Mogen ze van mij heel streng aanpakken, echt sfeerbedervend.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:33

o sorry dat had ik inderdaad niet gezien ik lees vaak terug maar vandaag ff niet. excuus.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:48

Chiqa schreef:
Zou ik ook niets van aantrekken als ik jou was, wel vervelend dat je dr dan steeds op gewezen wordt.
je zou haast een stukje spontaniteit verliezen.
Waar ik mij aan irriteer aan bokt loop ik in dit topic ook weer tegen aan, bokkers die over groene balken heen denderen, zonde als er door dat soort mensen een slotje wordt geplaatst.
Groene hulk wordt niet voor niets geplaatst, en geldt voor iedereen.
Mogen ze van mij heel streng aanpakken, echt sfeerbedervend.

klopt helemaal waar , idd irritant en sfeerbedervend

maar dat vind ik ook van drammers...en mensen die blijven doormekkeren op 1 punt.....

of mensen die nodig eens in de spiegel moeten kijken

en ook....nou weet je zo kan ik nog wel 30 dingen opnoemen.....

bokt is ook een beetje een relatie......het is geven en nemen...
jammer alleen dat het beleid wel nemen wil maar niet zo gauw geeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:52

Drammen is idd vervelend, wat ik zelf ook als zeer irritant ervaar zijn bokkers die maar blijven hangen in het verleden. Blijkbaar ooit eens een opmerking gelezen die ze niet aanstond en dan jaren lang bepaalde bokkers blijken achtervolgen. Hoe noemen ze zoiets? Vete?

Dit soort bokkers mogen van mij heel snel vertrekken, zo sfeerbedervend.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:54

of bokkers die zelf de 1 op de andere fout maken, en er een ander op aanspreken, voor hetgeen wat ze eigenlijk zelf doen....

ook zo een bekende :j

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:57

Chiqa schreef:
Drammen is idd vervelend, wat ik zelf ook als zeer irritant ervaar zijn bokkers die maar blijven hangen in het verleden. Blijkbaar ooit eens een opmerking gelezen die ze niet aanstond en dan jaren lang bepaalde bokkers blijken achtervolgen. Hoe noemen ze zoiets? Vete?

Dit soort bokkers mogen van mij heel snel vertrekken, zo sfeerbedervend.

Chiqa :o :o :o :o ...wil nou niet heel vervelend doen hoor...maar bovenstaand is nou precies wat jij in dit topic deed bij TS

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:12

aerdenhout1 schreef:
Bart verdiend dan ook wel zijn centjes aan bokt en heel terecht natuurlijk laat dat duidelijk zijn!!!
Maar bokt word wel een beetje..tja hoe ga ik dit nu vriendelijk zeggen...een soort van moderaters forum!
Een lekkere discussie mag vaak niet, dan ga je al vaak te ver. Sommige topics mogen door en worden meer een soort van meiden praat forum, terwijl andere direct worden gesloten als je maar even niet on topic reageert.
Kijk alleen al eens naar de hele bekende bokkers die al zijn afgehaakt!?
Dat is natuurlijk niet voor niets, en juist dit soort mensen zou je moeten koesteren volgens mij in een paarden forum!

Hier ben ik het erg mee eens.
Bokt is groot geworden, maar naar mijn idee nemen de mensen met wat meer verstand (ervaring) van paarden steeds meer af.
Vriendjespolitiek is mij ook al meerdere malen opgevallen al is dat naar mijn idee moeilijk te voorkomen, maar moet je natuurlijk wel scherp op blijven.
"een soort van moderaters forum" is imo niet eens zo erg, mits men er voor zorgt dat het niveau niet daalt maar juist stijgt en als ik eerlijk ben, vind ik het niveau juist dalen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:42

randalinpony schreef:
Citaat:
Mijn man en ik hadden netjes beiden een account maar nee, dat mag niet. Dus acount moet weg.

Dit vind ik erg vreemd want in de topics waar ik vaak reageer zit een stel dat beiden een account heeft en dat mag wel.
En volgens mij zitten er ook zusjes op bokt die ieder een eigen account hebben dus ik zie niet waarom het dan bij jou niet zou mogen?

Mijn dochter en ik hebben ook beide een account, netjes aangegeven voor aanvraag en geen probleem.
Incidenteel gebeurd het wel eens dat we per abuis reageren onder elkaar account, en dan volgt er een oeps bericht :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:59

Alane schreef:
Mijn dochter en ik hebben ook beide een account, netjes aangegeven voor aanvraag en geen probleem.
Incidenteel gebeurd het wel eens dat we per abuis reageren onder elkaar account, en dan volgt er een oeps bericht :)

ook best vreem dit eigenlijk,lees dit al een paar keer, maar ergens vorig jaar? anderhalf jaar geleden? heeft mijn vriendin haar account bij mij thuis op de pc gemaakt......
daarna is ze thuis ook wel verder gaan bokken
maar soms bokt ze ook wel eens bij mij......
nooit aangegeven (wist ook niet dat dat moest :o ) maar ook nooit geen problemen om gehad......
(gelukkig maar)

toch wel vreemd dat sommige dit dus niet mogen :?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 16:02

ken wel meer bokkers die dubbel bokken, dus samen met een ander op 1 pc/ip adres onder eigen accounts bokken.