Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Ik heb echt geen flauw idee meer waar dit over gingKan er dan ook geen uitspraken over doen. De kans lijkt me wel vrij klein dat iemand die niets doet een waarschuwing of boze PB krijgt?
BartVB schreef:Als ik bij ieder probleem op Bokt me zou moeten verdiepen (...) eerdere voorvallen, etc, etc, dan zou het beheer nog meer dan een dagtaak worden.
BartVB schreef:(...) mijn punt is vooral dat ik onderliggende gedachten/verhoudingen en wat dan ook niet zo interessant vindt. Wat voor mij telt is wat er op het forum terecht komt. Als 2 mensen ruzie hebben met elkaar is dat erg jammer maar ik kan me daar niet druk om maken zolang ik daar niets van merk op het forum. Het bijhouden van de relaties/ruzies/meningsverschillen van 9000 users is niet echt iets waar ik lol in zou hebben
BartVB schreef:Eerdere voorvallen zijn zeker wel van belang als deze plaats hadden op het forum. Of Mien haar paard nou bij Klaas had staan vind ik niet zo heel erg boeiend, of Piet al eerder een user uit heeft zitten kafferen is zeker wel relevant...