Inspraak op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 15:36

Als ik bij ieder probleem op Bokt me zou moeten verdiepen in de achterliggende redenen, de precieze verhoudingen tussen de personen, eerdere voorvallen, etc, etc, dan zou het beheer nog meer dan een dagtaak worden. Ik reageer over het algemeen op wat ik op Bokt zie staan. Of iemand motieven heeft voor het plaatsen van een banketstaaf opmerking vind ik niet echt heel erg relevant eigenlijk?

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 15:36

De meeste mods spreek ik echt alleen maar aan als ik iets te melden heb, is maar een met wie ik echt vaker contact heb Haha! Dus vriendjespolitiek, niet echt. Alleen vind ik het makkelijker om iemand via msn/icq aan te spreken, is toch makkelijker dan via pb op een of andere manier...

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 15:39

BartVB schreef:
Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Ik heb echt geen flauw idee meer waar dit over ging Scheve mond Kan er dan ook geen uitspraken over doen. De kans lijkt me wel vrij klein dat iemand die niets doet een waarschuwing of boze PB krijgt?

Maar ik neem toch aan, Bart, dat als Anoukie de betreffende relevante info. even voor je ophijst, dat je er dan nog wel naar zult willen kijken?
En al kijk je er nu niet anders tegenaan dan toen, dan heeft zij toch haar uitleg/onderbouwing, waar ze kennelijk na al die tijd (m.i. zeer begrijpelijk) nog behoefte aan heeft.

Hypothetisch dan, hè; of ze er nu nog aan wil is haar zaak.
.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 15:46

Ja, hoor, als er toen de verkeerde users een waarschuwing hebben gehad om duidelijk aanwijsbare redenen dan wil ik dat best rechtzetten. Maar mijn punt is vooral dat ik onderliggende gedachten/verhoudingen en wat dan ook niet zo interessant vindt. Wat voor mij telt is wat er op het forum terecht komt. Als 2 mensen ruzie hebben met elkaar is dat erg jammer maar ik kan me daar niet druk om maken zolang ik daar niets van merk op het forum. Het bijhouden van de relaties/ruzies/meningsverschillen van 9000 users is niet echt iets waar ik lol in zou hebben Haha!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 15:48

BartVB schreef:
Als ik bij ieder probleem op Bokt me zou moeten verdiepen (...) eerdere voorvallen, etc, etc, dan zou het beheer nog meer dan een dagtaak worden.

Ik neem aan dat jij daar hier niet op doelt, maar ik leg toch zomaar (excuseer ajb!) verband met je opmerkingen (hier of elders; verwante topics lopen in mijn hoofd wat in elkaar over) over iemand die sneller/gemakkelijker geband wordt na eerdere bans. Dan hou je kennelijk wèl rekening met eerdere voorvallen?

(Lamaar, als je dit een onzinnig verband vindt Haha! )

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 15:52

BartVB schreef:
(...) mijn punt is vooral dat ik onderliggende gedachten/verhoudingen en wat dan ook niet zo interessant vindt. Wat voor mij telt is wat er op het forum terecht komt. Als 2 mensen ruzie hebben met elkaar is dat erg jammer maar ik kan me daar niet druk om maken zolang ik daar niets van merk op het forum. Het bijhouden van de relaties/ruzies/meningsverschillen van 9000 users is niet echt iets waar ik lol in zou hebben Haha!

Duidelijk.
Geen discussie van mijn kant. Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 15:56

Eerdere voorvallen zijn zeker wel van belang als deze plaats hadden op het forum. Of Mien haar paard nou bij Klaas had staan vind ik niet zo heel erg boeiend, of Piet al eerder een user uit heeft zitten kafferen is zeker wel relevant...

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 16:31

BartVB schreef:
Eerdere voorvallen zijn zeker wel van belang als deze plaats hadden op het forum. Of Mien haar paard nou bij Klaas had staan vind ik niet zo heel erg boeiend, of Piet al eerder een user uit heeft zitten kafferen is zeker wel relevant...

Uitkafferen is een breed begrip,... Wat doe jij dan met steken onder water die echt een hele diepe, gemene bedoeling hebben?

Ik heb bij mijn pb ook aangegeven dat het eerder was gebeurt, maar ik krijg vervolgens zonder pardon een waarschuwing omdat ik samen met een ander persoon een meningsverschil had. Die overigens later gewoon weer is bijgelegd.

Dan komt ineens een vast groepje op dat topic die er eerder niets mee te maken hebben gehad en die gaan ineens hele andere zaken aanhalen. Ik heb zelfs nog een pb waarin een van die personen (van dat groepje)toegeeft dat hij/zij alleen heeft gereageerd omdat hij/zij wel van wat spanning houdt,... En er vervolgens weer anderen van dat groepje bij heeft gehaald.

Maar ik ga weer veel te diep, laat maar hoor, ik heb gezegd wat ik kwijt wilde en dat ik het soms oneerlijk vind,...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:11

Eigenlijk loopt dit topic synchroon met het Steef topic.
Daar zeggen mensen hetzelfde als hier en ook daar is er geen antwoord op.
Bart schrijft op Horses dat een van de dingen die ze fout doen het zonder enige toelichting of uitleg verwijderen van teksten is.
Hij begrijpt dus dat het niet reageren op een vraag ook niet goed is.

De frustraties van Anouk gelden ook voor mij.
Maar als er al een zeker vooroordeel bestaat ben je altijd aan de verliezende hand en wordt jouw uitleg gezien als verdediging.

ruiterinrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:25

inspraak is en moet in mijn ogen een maar beperkt begrip zijn op een forum. Je moet realistisch blijven, je hebt evenveel gebruikers als meningen dus wat er ook besloten wordt er zijn er altijd meer niet volledig mee eens dan mensen die er wel mee eens zijn. Zoals zoveel plaatsen met hun eigen regels en mensen die op die regels toezien moet je voor jezelf de afweging maken: Of je conformeert je aan de regels en je blijft komen(wat niet wil zeggen dat je het met elke beslissing eens zult zijn) óf je bent het dermate oneens met de regels dat je hier liever niet komt.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 00:42

*krijgt een deja vu*
Dit is toch wel een met bepaalde regelmaat terugkerend onderwerp.
Inspraak hier op bokt lijkt me best ok, maar zoals hierboven ook al gezegd misschien wat lastig realiseerbaar. Een ander systeem is ook geen slecht idee, want Bart geeft zelf ook aan dat hij het overzicht af en toe aardig kwijt is (voorstelbaar, vind dat hij het al aardig goed bijbeent allemaal en alles goed op probeert te lossen OK dan! en daarbij ook nog tijd heeft om te studeren Bloos! ). Ik heb alleen geen idee wat, maar ik zal er een nachtje over slapen Slapen .

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 09:09

(... en ook nog tijd heeft om op Horse te posten Tong uitsteken )

Nou, ik ben benieuwd of je vannacht Het Licht gezien hebt, Kayla.
Zou fijn zijn (na al je déjà vu's).
Akela Kayla, ga ons voor? Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:24

Zeg wil je mij niet in verband brengen met padvinders?? Boos!

Ik heb het Licht nog niet gezien of was het nu daar links achter in de hoek en dan een beetje naar beneden Flair? Tong uitsteken , dus ik zal er nog een nachtje over slapen (of 5 of 100). Iemand anders?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:33

het was eerst naar beneden en dan pas link hoor Kayla! Scheve mond

Wat extra mensen om je te ontlasten zou niet verkeerd zijn Bart, ben je misschien wat minder snel gestressed

Inspraak van bokkers in het algemeen.. sja, tot hoever zou dat mogelijk zijn Verward

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:35

flair schreef:
het was eerst naar beneden en dan pas link hoor Kayla! Scheve mond

Ooooh daarom kon ik het licht niet vinden