Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Ik lees de politieke topics gedeeltelijk Heino. Hebben zeker mijn intresse maar mijn nekharen gaan van een paar posters daar zó enorm overeind staan dat ik daarmee gestopt ben.
Alet74 schreef:Dat wegblijven lukt mij ook niet, ik voel het als mijn burgerplicht sommige zaken wat bij te sturen, of daar in ieder geval een poging toe te doen.
Chiqa schreef:Waarom ik niet in dat soort topics te vinden ben is A omdat politiek mij geen klap interesseert en B ik mij denk ik alleen maar zou verbazen over het gedram en gemier van sommige bokkers die na een groene balk toch wel weer in herhaling vallen of denken dat die groene balk niet voor hun geldt.
Dus dat zijn mijn redenen dat jullie mij daar nooit zullen zien. Kom hier voor mijn ontspanning en interessante informatie.
Waves schreef:De reden dat jij je verbaast over wat jij "gedram en gemier" noemt, komt juist doordat jij je geen klap interesseert voor politiek. Je kent de inhoud niet, geeft daar niks om dus kan je onmogelijk begrijpen waarom anderen zich er druk om maken.
Waves schreef:Prima, maar dan snap ik eigenlijk niet wat je dan de hele tijd in topics doet waar het gaat over de moderatie op politieke topics?
Chiqa schreef:Kom hier voor mijn ontspanning en interessante informatie.
Waves schreef:Chiqa schreef:Waarom ik niet in dat soort topics te vinden ben is A omdat politiek mij geen klap interesseert en B ik mij denk ik alleen maar zou verbazen over het gedram en gemier van sommige bokkers die na een groene balk toch wel weer in herhaling vallen of denken dat die groene balk niet voor hun geldt.
Dus dat zijn mijn redenen dat jullie mij daar nooit zullen zien. Kom hier voor mijn ontspanning en interessante informatie.
De reden dat jij je verbaast over wat jij "gedram en gemier" noemt, komt juist doordat jij je geen klap interesseert voor politiek. Je kent de inhoud niet, geeft daar niks om dus kan je onmogelijk begrijpen waarom anderen zich er druk om maken.
Mensen die niets met paarden hebben zullen heel bokt waarschijnlijk "gedram en gemier" vinden.
Prima, maar dan snap ik eigenlijk niet wat je dan de hele tijd in topics doet waar het gaat over de moderatie op politieke topics?
Nicolletje schreef:Ik merk het ook, dat mensen wegblijven of niet durven posten (krijg pb's) maar dat heeft weer een andere reden dan hier genoemd of gedacht wordt.
Verder heb ik er niet echt grote problemen mee, als bokt of het beleid mij niet bevalt kan ik ook wegblijven, ik zit hier niet verplicht.
Ook ik heb me afgevraagd, mag dit, kan dit, maar ik heb vrijwel nooit getemd.
Nicolletje schreef:Dat ze niet 'mondig' genoeg zijn om met de anti-pvv'ers in discussie te gaan en bang zijn om afgebrand te worden als je het echt wil weten.
nicole3939 schreef:Nee hoor daarvoor niet, meer om de reden die Heino geeft.
Nicolletje schreef:Dressuur, fokken, enzovoorts is (imo) vakkennis, wat je zegt, maar iédereen in Nederland boven de 18 heeft stemrecht en mag dus gewoon een mening hebben en stemmen wat die wil en daar zelfs over praten.