slimmerik schreef:Tjonge wat een gedram hier. Jullie posten worden weggehaald? Waarom pb je de betreffende mod of hoofdmod niet. En doe je wat met die reactie. Zij kunnen het hoe en waarom doorgaans prima onderbouwen. Of toets je verwijderde post eens aan de laatste modopmerking !! En als dat antwoord dan niet in jouw straatje past.... tja, dan lees je de regels nog maar eens door.
Altijd die ongefundeerde kritiek hier.... Ik vind dat de meeste hier de handjes in elkaar mogen knijpen. Als er posten van mij worden verwijderd volgt er meestal een OW voor me. Als ik het zo lees hier, zijn de mods super mild voor jullie.
En nogmaals: op Bokt ben je een gast.... je gedraagt je naar de regels van je gastheer. En anders kras je maar op.
Vreemd dat de mensen met de meeste kritiek constant in zeiktopics te vinden zijn. En dan maar gooien op de leeftijd van de mods vind ik helemaal een minne streek.
nou nou gedram, is ietwat overdreven
ik zeg altijd maar dat mensen dat niet voor niks doen 
gek voorbeeld misschien: maar als een topic over feedback gemaakt wordt over een desbetreffende ruiterzaak, de ruiterzaak is goed,dan zal je alleen maar positieve reactie's krijgen en verloopt zo een topic vrij rustig met weinig pagina's
maar, is het een slechte ruiterzaak, dan vliegen de heftige posten je om de oren, en gauw al 10 pagina's lang
en zo gaat het ook met MOD topics.....daar war gesproken wordt over onze groene
heftige posten, en vele pagina's vol................zegt toch wel iets over het groene gedeelte denk je ook niet? ,althans IMO wel.....maargoed persoonlijke visie he 
Overigens is het modwerk er alleen maar heftiger op geworden door de jaren heen en kan ik mij herinneren dat je een andere stelling had tot zo een 2? jaar geleden?
Je zelf ook niet zo positief uitliet over onze groene, en nu totaal omgekeerd....
geeft mij toch wel iets af te vragen.....