Weggehaalde reacties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 09:54

FaberSmid schreef:
Frantic schreef:
@fabersmit:omdat u klaagt over anderen die veel erger zouden zijn dan uzelf.
het wordt ook wel het calimero effect genoemd, een tv kuiken die altijd jankte "maar zij zijn groot en ik is klein"

Het ene is erger dan het andere... zo iets

Als u fascistisch schrijven niet erg doet vinden? Ik heb mezelf negatief genoeg meermaals hier op bokt beschreven, dus het geen u schrijft gaat in deze niet op, mijn fouten toegeven heb ik ook geen moeite mee staan ook beschreven.

You lost me.... u vroeg toch waarom iemand u in een verdomhoekje zou plaatsen en wat dat betekende?
Inhoudelijk zijn uw reacties voor mij niet storend.

FaberSmid

Re: Weggehaalde reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 09:59

En ik ben u kwijt, stuur u even een pb om niet zo zeer off topic te gaan. Denk dat wij elkaander verkeerd doen begrijpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:00

Iris82 schreef:
ikkeweer schreef:
Heb ooit eens negatief commentaar gegeven bij een rijtopic, maar wel positief en opbouwend geeindigd.

Net zo positief geëindigd als in dat topic over dat oranje setje? Raar dat je bericht weggehaald is?
Ik ben over het algemeen prima voor een kritisch FZ topic, maar ga niet bashen als jezelf niet doet wat je beloofd.

Mag ik de vraag niet stellen waarom mensen nutteloze bandages omslingeren terwijl het over de 30 graden is en algemeen bekend is dat dit heel slecht is voor pezen ? Wilde dat mensen zich daar eens bewuster van worden en in plaats van een paard aan te kleden met volledig nutteloze spullen die ook nog schadelijk kunnen zijn, dat ze gewoon nuttige spullen gaan gebruiken in plaats van hun paard te gebruiken als een wandelend mode statement ??? Ik hou zelf ook van leuke spullen, maar dat setjes gedoe is soms te zot voor woorden. Maar daar mag ik dus geen vragen over stellen begrijp ik wel.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:04

nop, dan ben je negatief! Je moet mee in de "penny-mode" en allerlei tere zieltjes alleen aaien!

Oeps, zie nu dat mijn dochter ook bandages om heeft gedaan in haar verkoop topic....

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:06

FaberSmid schreef:
En ik ben u kwijt, stuur u even een pb om niet zo zeer off topic te gaan. Denk dat wij elkaander verkeerd doen begrijpen.

Frantic zit gewoon in het topic hoor! :D

Oeps, offtopic... ;)

Anoniem

bonnefooi schreef:
Van mij zijn ook weleens berichten weggehaald en dat ik dacht waarom?
En wat ik wel merk is dat van sommige bokkers wel alles mag blijven staan en dat is toch echt meten met 2 maten.

En dat gebeurt hier veel te veel, meten met 2 maten. Postte nooit zoveel, las meestal alleen mee, maar sinds ik wat vaker post... Dingen waarvan ik denk "dat mag je niet zo zeggen" blijven staan, onschuldige opmerkingen worden verwijderd.

Iris82

Mag wel. Maar niet in een HAW-topic. :) Daar hebben ze de regels nogal wat aangetrokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:09

O ja, dat andere forum waar ik zit worden niet van die onzinnige rijtopics geplaatst, dat zou ook een hele hoop schelen. Onzinnig ? Ja, want eigenlijk kun je geen zinnig commentaar of rijtechnische tips geven op een foto, wat een momentopname is. En ander commentaar mag je niet geven, want als je zegt "goh jullie zijn een leuke combinatie en jullie komen er wel" dan wordt de reactie weer verwijderd want geen tips of hulp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:12

Frantic schreef:
nop, dan ben je negatief! Je moet mee in de "penny-mode" en allerlei tere zieltjes alleen aaien!

Oeps, zie nu dat mijn dochter ook bandages om heeft gedaan in haar verkoop topic....

En nu mag ik niet een glimlachend gezichtje plaatsen want dat is oneliner :-). Maar hier op de manege zie je dat ook, mensen die tegen elkaar opboksen in het hebben van mooiste en nieuwste spullen of setjes (lijkt de middelbare school wel, geen merk, doe je niet mee). Alles om paarden heen moet gewoon zn nut hebben en als het er leuk uitziet is het mooi meegenomen (zo zie ik het) maar dat mocht ik dus niet zeggen. En bij verkopen voegen bandages een beetje sjeu toe, toch ? Dat is niet wat ik bedoelde. Maar oeps, zou dit nu weer off topic zijn ???

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:17

dan wordt het wel weggehaald...................................................................................................................

hopen dat dit meer dan 1 regel is..............................................................................................................

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:18

Tjonge wat een gedram hier. Jullie posten worden weggehaald? Waarom pb je de betreffende mod of hoofdmod niet. En doe je wat met die reactie. Zij kunnen het hoe en waarom doorgaans prima onderbouwen. Of toets je verwijderde post eens aan de laatste modopmerking !! En als dat antwoord dan niet in jouw straatje past.... tja, dan lees je de regels nog maar eens door.

Altijd die ongefundeerde kritiek hier.... Ik vind dat de meeste hier de handjes in elkaar mogen knijpen. Als er posten van mij worden verwijderd volgt er meestal een OW voor me. Als ik het zo lees hier, zijn de mods super mild voor jullie.

En nogmaals: op Bokt ben je een gast.... je gedraagt je naar de regels van je gastheer. En anders kras je maar op.

Vreemd dat de mensen met de meeste kritiek constant in zeiktopics te vinden zijn. En dan maar gooien op de leeftijd van de mods vind ik helemaal een minne streek.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:20

ben jij tegenwoordig mod???

Als je niks zinnigs kan zeggen bemoei je dan, al is het maar voor 1 keer!!!! eens ergens niet mee!

sollicteren als mod kan per PB aan Bart!
Succes ermee, je zal vast veel vrienden krijgen op een PAARDEN!!!!! forum!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:24

Frantic schreef:
ben jij tegenwoordig mod???

Als je niks zinnigs kan zeggen bemoei je dan, al is het maar voor 1 keer!!!! eens ergens niet mee!

sollicteren als mod kan per PB aan Bart!
Succes ermee, je zal vast veel vrienden krijgen op een PAARDEN!!!!! forum!

Waarom zeg ik niks zinnigs? Omdat het niet in je straatje past? Als je zo met alle kritiek omgaat op jouw ideetjes dan vind ik het knap dat je nog bokt. Dit kan ik echt geen discusieëren noemen....

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:31

laat ook maar, sommige "bokkers"zijn het niet waard, die leven alleen in hun eigen waarheid

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:39

slimmerik schreef:
Tjonge wat een gedram hier. Jullie posten worden weggehaald? Waarom pb je de betreffende mod of hoofdmod niet. En doe je wat met die reactie. Zij kunnen het hoe en waarom doorgaans prima onderbouwen. Of toets je verwijderde post eens aan de laatste modopmerking !! En als dat antwoord dan niet in jouw straatje past.... tja, dan lees je de regels nog maar eens door.

Altijd die ongefundeerde kritiek hier.... Ik vind dat de meeste hier de handjes in elkaar mogen knijpen. Als er posten van mij worden verwijderd volgt er meestal een OW voor me. Als ik het zo lees hier, zijn de mods super mild voor jullie.

En nogmaals: op Bokt ben je een gast.... je gedraagt je naar de regels van je gastheer. En anders kras je maar op.

Vreemd dat de mensen met de meeste kritiek constant in zeiktopics te vinden zijn. En dan maar gooien op de leeftijd van de mods vind ik helemaal een minne streek.

nou nou gedram, is ietwat overdreven

ik zeg altijd maar dat mensen dat niet voor niks doen ;)

gek voorbeeld misschien: maar als een topic over feedback gemaakt wordt over een desbetreffende ruiterzaak, de ruiterzaak is goed,dan zal je alleen maar positieve reactie's krijgen en verloopt zo een topic vrij rustig met weinig pagina's
maar, is het een slechte ruiterzaak, dan vliegen de heftige posten je om de oren, en gauw al 10 pagina's lang

en zo gaat het ook met MOD topics.....daar war gesproken wordt over onze groene
heftige posten, en vele pagina's vol................zegt toch wel iets over het groene gedeelte denk je ook niet? ,althans IMO wel.....maargoed persoonlijke visie he ;)

Overigens is het modwerk er alleen maar heftiger op geworden door de jaren heen en kan ik mij herinneren dat je een andere stelling had tot zo een 2? jaar geleden?
Je zelf ook niet zo positief uitliet over onze groene, en nu totaal omgekeerd....

geeft mij toch wel iets af te vragen.....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:40

Ik geef gewoon mijn mening. Als ik het met een mod niet eens ben of zijn/haar optreden niet begrijp dan ga ik pb-en met betreffende mod (is ook een regel van bokt):

Citaat:
Heb je een klacht over een actie van een moderator?Neem eerst contact op met de moderator in kwestie. Kom je er met hem of haar niet uit, stuur dan een pb naar een hoofdmoderator of een andere moderator waar je vertrouwen in hebt.

En met dat antwoord zul je het moeten doen of inderdaad het voorleggen aan de bezwarencommissie.

Ik ben het ook niet altijd eens. Maar heb van vroeger meegekregen dat je je schikt in de regels en ideeën van je gastheer/vrouw.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:43

@ikdoemaarwat: ik ben het idd niet altijd eens met de opmerkingen van de "groentjes" maar ik leg me er toch maar bij neer. Zie dat het eindresultaat is: nl een forum wat prima draait en veel gebruikt wordt. Zelfs door gebanden dmv de vele SA's.

Dus dat is toch een verrekt mooi compliment voor de mods vind ik. :D

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:46

slimmerik schreef:
@ikdoemaarwat: ik ben het idd niet altijd eens met de opmerkingen van de "groentjes" maar ik leg me er toch maar bij neer. Zie dat het eindresultaat is: nl een forum wat prima draait en veel gebruikt wordt. Zelfs door gebanden dmv de vele SA's.

Als je mensen beschuldigd moet je ook met bewijzen komen!

Welke"gebanden"zitten op Bokt met een SA????

Kom op, grote meid nu wezen, man en paard noemen of je verdachtmakingen gewoon voor je houden!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:47

Citaat:
Heb je een klacht over een actie van een moderator?Neem eerst contact op met de moderator in kwestie. Kom je er met hem of haar niet uit, stuur dan een pb naar een hoofdmoderator of een andere moderator waar je vertrouwen in hebt.

Kijk en hier wringt nou de schoen!!
Ik doe het absoluut wel hoor, heb in sommige gevallen weinig keus
heb nu ook een probleem op EA met een bokker waar ik er niet uitkom en dus Mod hulp nodig heb

maar als het niet hoeft...... :n
nee,het is net politie maar dan anders,(ander kleurtje ook)
je " beste vriend" .....geven jou een sanctie voor verkeerde dingen,maar gaan zelf toch wel met regelmaat over de schreef.......

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:48

slimmerik schreef:

Toch legt er een groot verschil tussen erbij neerleggen en hielen likken
en dat laatste begin ik gewoonweg echt niet aan :n

en prima draaien? nee.........anders ontstonden dit soort topics niet ;)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:48

slimmerik schreef:
Zie dat het eindresultaat is: nl een forum wat prima draait

Als je rondkijkt op de verschillende onderwerpen, vind je het dan een forum dat 'prima draait'? Ik namelijk niet. Ik zie weinig interessante discussies, veel gehakketak, weinig echt respectvol omgaan met elkaar. Terwijl er best een boel leuke mensen zijn, en ook best veel mensen met kennis. Ik zie een forum dat nog niet de helft van z'n potentie haalt... het zou echt iets heel waardevols kunnen zijn, nu is het op z'n best iets dat ik lees omdat ik hier een aantal vrienden heb, Fok nog erger is en ik toch een Nederlands forum wil blijven volgen naast internationale. Maar niet omdat ik Bokt iets vind om trots op te zijn of aan te raden aan anderen, helaas.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:49

ikdoemaarwat schreef:
Citaat:

Kijk en hier wringt nou de schoen!!
Ik doe het absoluut wel hoor, heb in sommige gevallen weinig keus
heb nu ook een probleem op EA met een bokker waar ik er niet uitkom en dus Mod hulp nodig heb

maar als het niet hoeft...... :n
nee,het is net politie maar dan anders,(ander kleurtje ook)
je " beste vriend" .....geven jou een sanctie voor verkeerde dingen,maar gaan zelf toch wel met regelmaat over de schreef.......

Sommige mensen zien toch de mods en beheerders als politie. Mis: ze zijn gastheer. En als je er geen vertrouwen in hebt.... vraag ik me af wat je op "hun" forum doet....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:51

Shadow0 schreef:
slimmerik schreef:
Zie dat het eindresultaat is: nl een forum wat prima draait

Als je rondkijkt op de verschillende onderwerpen, vind je het dan een forum dat 'prima draait'? Ik namelijk niet. Ik zie weinig interessante discussies, veel gehakketak, weinig echt respectvol omgaan met elkaar. Terwijl er best een boel leuke mensen zijn, en ook best veel mensen met kennis. Ik zie een forum dat nog niet de helft van z'n potentie haalt... het zou echt iets heel waardevols kunnen zijn, nu is het op z'n best iets dat ik lees omdat ik hier een aantal vrienden heb, Fok nog erger is en ik toch een Nederlands forum wil blijven volgen naast internationale. Maar niet omdat ik Bokt iets vind om trots op te zijn of aan te raden aan anderen, helaas.

Die mensen met veel "kennis" menen ook dat ze zich van alles kunnen permiteren. Jammer, ze mogen al extra veel imo maar een keertje is het op.

En gezien het aantal leden dat zich nog dagelijks aanmeld vind ik dat ze goed draaien.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:51

Frantic schreef:
Als je mensen beschuldigd moet je ook met bewijzen komen!

Welke"gebanden"zitten op Bokt met een SA????

Kom op, grote meid nu wezen, man en paard noemen of je verdachtmakingen gewoon voor je houden!

Ik noem ze ook met man en paard.... maar dan wel aan de mods :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:53

breezy302 schreef:
Ik vind dat helemaal verwijderd zou moeten worden, de helft van alle topics hier zijn niet eens meer begrijpbaar vanwege al het verwijderen.

Vanmiddag was hier ook een topic over iemand die van bokt afging en commentaarhad over de werkwijze op een normale manier. Nou volgens mij ben ik de enige dei dat topic heeft gezien, was binnen een minuut al verwijders..

ik zag het ook :j Ik wilde reageren...floeps...weg!