Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GJ9 schreef:Mogen we hier ook ideeën spuien over sommige functies, of gaat het echt alleen om het ontwerp, de stijl?
Sammie schreef:http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-TSBGT7HX.jpg
Aangezien mijn grafische know how dus prut is... dan maar zo... Om een idee te geven. Schets op virtueel bierfiltje dus.
Heeft wel wat uitleg nodig. Vier 'menu's' EA, Nieuws, Forum, WIKI. Duidelijk vier onderdelen dus. Klik je op Nieuws ga je naar nieuwsgedeelte waar je alles kunt zien/lezen, je kunt ook via een dropdown menu enkel gaan naar 'dressuur'. Geldt ook voor forum enz enz. Heb een paar tekstjes gedaan voor voorbeeld. Onder menu komt eigenlijk de rest, zoals het gebruikerspaneel, de help en de regels en andere dingen. (paar voorbeeldjes genoemd).
Verder is het gedeelte onder de balk <---- Nieuwe BNB online enz enz <------ dus per pagina 'nieuw'. Dat zou dus verversen. In die balk komen dus de laatste 'newsflashen voorbij'.
Kleur, lettertype e.d. zijn geheel zelf ter fantasie, want zo al ik zei grafische know how --> prut. Dit is dan het forum als je een topic leest en waar je in kunt reageren. Heb niet alle knopjes toegevoegd, lijkt mij niet echt nodig. Ging meer om de layout
Enjoy!
edit: dit is dus een schets voor het forum gedeelte. Wiki, nieuws en EA niet meegerekend. EA zou compleet anders moeten worden (meer marktplaats achtig). WIki en nieuws ook compleet 'eigen' layout, waarbij je bij zeker bij het nieuws veel meer categorisch nieuws kan lezen (waarbij de lezer evt. zelf interessante categorien aan kan klikken)
Fiffill schreef:Sorry Sjimmy, maar ik vind de uitwerking ervan absoluut niet mooi... qua uiterlijk. Het is de bedoeling dat het vernieuwend is, dit oogt eerder nogal eh, ouderwets. Ik vind het echt heel lelijk.Maar dat zal persoonlijke smaak zijn.
Qua layout vind ik het wat te krapjes, iets teveel op elkaar gepropt waardoor het wat onduidelijk wordt.
_Yasmine_ schreef:Alleen (ja die is er toch nog) vind ik die EA en dat uischuifrijtje bovenin iets te krap op elkaar, het idee is handig