trekpaardluf schreef:Jaaa ik weet welke je bedoelt [MD] Pony zwaar gewond na poging tot natuurlijke dekking bedoel je of niet?
Ja die bedoel ik, kon h'm zo snel niet meer terug vinden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
trekpaardluf schreef:Jaaa ik weet welke je bedoelt [MD] Pony zwaar gewond na poging tot natuurlijke dekking bedoel je of niet?
cissie schreef:trekpaardluf schreef:Jaaa ik weet welke je bedoelt [MD] Pony zwaar gewond na poging tot natuurlijke dekking bedoel je of niet?
Ja die bedoel ik, kon h'm zo snel niet meer terug vinden
Lieszje schreef:Het topic wat ondertussen verwijderd is: Wat ik nou weer beleefde op marktplaats.
Ging over een meisje die haar rijbroek vies verkocht had voor 75 euro (meer dan ze vroeg).
Later ging het topic alleen nog maar over vieze sokken verkopen aan iemand met een fetish etc.
Even veranderen
viez naar vies
russel schreef:Dat topic van dat meisje dat met haar vader mee moest op vakantie en dat ze niet wilde, opgesloten door haar vader. dat iedereen dacht dat ze ontvoert wat door haar vader. Heel bokt zat tot diep in de nacht te wachten op een levensteken. Er waren zelfs al bokkers die haar wilde gaan halen.
Nathalie schreef:Ik vergeet mijn eigen topic nooit meer.Inmiddels alweer 4,5 jaar geleden.
Pluttersput schreef:Het topi van Don Corleone, of for that matter alle topics van hem. Mijn god, wat heb ik zitten huilen toen hij dood was. Dat veulen heeft zo'n indruk op me gemaakt toen..
En inderdaad het topic van bokker Iski.