Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ilse86 schreef:Ik ben wel geschrokken van de verhalen van de mensen die eenongeluk hebben gehad. Heb vandaag braaf mijn cap op gezet
IcePrincess schreef:ilse86 schreef:Ik ben wel geschrokken van de verhalen van de mensen die eenongeluk hebben gehad. Heb vandaag braaf mijn cap op gezet
Als ik uitgebreid het verhaal vertel hoe mijn rug verrot is, ik al meer dan 3 jaar dagelijks met pijn loop, dat waarschijnlijk ook nooit meer over zal gaan en vorige maand nog aan mijn rug geopereerd ben dankzij het vallen zonder bodyprotector, en ook nog een aantal mensen ken die in een zelfde situatie zitten, ga je dan morgen ook met een bp rijden?
Binky_Zephyr schreef:wat is de moeite nou om een cap op te zetten .. of wat vinden jullie er zo raar/erg aan om zo`n ding op te zetten.
er is vanmiddag ook een meissie bij ons er af gelazerd .. ik ben echt heel blij dat ik altijd een cap op heb !!
IcePrincess schreef:ilse86 schreef:Ik ben wel geschrokken van de verhalen van de mensen die eenongeluk hebben gehad. Heb vandaag braaf mijn cap op gezet
Als ik uitgebreid het verhaal vertel hoe mijn rug verrot is, ik al meer dan 3 jaar dagelijks met pijn loop, dat waarschijnlijk ook nooit meer over zal gaan en vorige maand nog aan mijn rug geopereerd ben dankzij het vallen zonder bodyprotector, en ook nog een aantal mensen ken die in een zelfde situatie zitten, ga je dan morgen ook met een bp rijden?
IndianLady schreef:Stomme rotding opdoen en daarna ook nog gaan behandelen, tsssk. Nog meer moeite doen om dat ding op te doen en op te houden
Binky_Zephyr schreef:luister het boeid me geen moerdat gaf ik eerder ook al aan ...
maargoed ik vraag me dan af voor de mensen die GEEN cap dragen .. waarom ze dat niet doen .. is het de moeite .. zit het niet lekker ? staat het niet ?
superwoman schreef:Een cap voorkomt ook het letsel aan de rest van je lijf niet.
Heino schreef:superwoman schreef:Een cap voorkomt ook het letsel aan de rest van je lijf niet.
Als jij verkeerd terecht komt zonder cap (en soms ook met cap helaas, het blijft een hulpmiddel) kan je door de val op je hóófd complete delen en functies van je líchaam uitschakelen..
PureSylk schreef:Maak er dan meteen maar een regel van dat iedereen een cap moet dragen zou ik zeggen.
Ik denk dat de kinderen die zonder rijden toch echt dat 'goede' voorbeeld van de volwassenen overnemen..
sflj schreef:PureSylk schreef:Maak er dan meteen maar een regel van dat iedereen een cap moet dragen zou ik zeggen.
Ik denk dat de kinderen die zonder rijden toch echt dat 'goede' voorbeeld van de volwassenen overnemen..
Verbied roken en alcohol dan ook maar meteen. (of mogen kinderen van een jaar of 7 ook roken van jou?) Zelfde geldt voor ongezond eten en nog 1000 andere dingen die misschien niet zo goed voor je zijn maar wel lekker/leuk/grappig enz.
Sleeper schreef:IndianLady schreef:Stomme rotding opdoen en daarna ook nog gaan behandelen, tsssk. Nog meer moeite doen om dat ding op te doen en op te houden
Ik vind het iedereen zijn eigen keuze. Wel een domme maar toch een eigen keuze. En argumenten als bovenstaande vind ik geen argument. Weet je wat veel moeite is? Als je dierbare je moeten verzorgen, of erger, omdat je eigenwijs geen cap op je hoofd zet.