Een soort sollicitatie..vele jaren praktijkervaring..diploma's, proffessionele ruiters..... Ik denk persoonlijk dat die mensen wel andere dingen te doen hebben dan het verplicht commentaar geven op HAW-topics...... En dan vraag ik me ook nog af of die mensen dat wel gratis willen doen. Ik bedoel, het wordt nu toch een beetje gecoverd als een soort van 'les via internet'
Om even terug te komen op het wel tips willen, maar geen les krijgen wegens omstandigheden. Dan zoek je een vriendin die even langs de kant mee komt kijken. Er zijn zat mogelijkheden.
En ik snap ook wel dat het frustrerend is als er elke keer dat gezever is wat nergens op slaat. Misschien is het juist handiger om daar wat strenger op te modden dan zo'n team creeeren.
Meerder mensen van één stroming een visie laten geven..... dat kan, maar zal misschien ook wel in elk topic op dezelfde discussie uitkomen: wel/niet bitloos, wel/niet diep, wel/niet met hulpteugel, wel/niet lang en laag, wel/niet antoine de bodt. Wat die mensen allemaal wel/niet willen dat kan je toch lezen op verschillende sub-fora. Wil je commentaar met betrekking tot je eigen paard, dan spreek je imo een les af.
Ik blijf denken dat het niks is, zo'n 'team'
@urielle, maar die mensen kunnen nu toch ook reageren? Dat gebeurt toch ook niet? Waarom zou die anders wel reageren dan? Ik kan me best voorstellen dat er wat strenger opgetreden kan worden tegen die nutteloze reacties, mee eens