HummerTime schreef:Djeezzz.........
Als een topic je niet zint, dan klik je het toch gewoon weg??? Lees het dan niet!!!
Ik begrijp best dat sommige mensen privedingen op bv. bokt gooien. Sommige willen op deze manier hoe verhaal kwijt, omdat het oplucht, anderen willen raad of hopen lotgenoten te vinden, of andere mensen in dezelfde situatie te kunnen steunen....
Wat ik niet begrijp is waar men zich druk om maakt, nogmaals lees het dan gewoon niet!! Maar bovenal, laat degene die er bewust voor kiest zijn/haar verhaal te vertellen in zijn waarde!! Afzeiken is heeeeeeeeel makkelijk, maar dat rode kruisje bovenaan de pagina is nog veel makkelijker!!
Waar zie jij dat ik mensen afzeik?
Een even de pagina doorlezen zou ook prettig zijn, heb net een paar posts boven je uitgelegd waarom dat rode kruisje lang niet in alle gevallen afdoende is. Dat is overigens exact de reden dat ik dit topic begonnen ben. Lopen katten is makkelijk, maar misschien zou je beter je best kunnen doen om te begrijpen wat ik bedoel. Ik heb dat heel uitgebreid uitgelegd, zou het heel fijn vinden als je even wat meer moeite deed.
@ MamboBeach: ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, meestal laat ik het ook van mijn rug afglijden, maar dit ging echt een heel topic door, en toen begon het me op andere plekken ook op te vallen.......
En toen besloot ik er toch een topic over te openen, met de intentie van: denk goed na wat je plaatst en waar...... niet om mensen af te katten, hoor, helemaal niet.