xx_Horsiex schreef:Geloof je het toch niet? Mij prima hoor. En ik reageer hier alleen maar omdat er gedaan wordt alsof Arabesk het slachtoffer is maar ze heeft zelf ook aardige praatjes en raakt veel mensen met dingen die ze zegt, dus niet zo gek dat sommige dat eens zat worden,. Ze staat altijd met de vinger te wijzen maar neemt nooit verantwoording voor wat ze zegt.
Sorrie maar hier geloof ik geen snars van, als bokt daadwerkelijk bept met bokkers die niets met het team te maken heeft vind ik dat een kwalijke zaak, ik denk eerder dat jij je mondje iets voorbijlult.

Heeft een bokker vorrig jaar een BOT voor gekregen dus kijk maar uit met dit soort babbels.
Adil18 schreef:Dat heb ik een paar pagina's geleden ook aangehaald...Maar niemand luistert naar mij, en niemand praat over mij op Fokt, en niemand schrijft over mij in zijn/haar profiel...WEEEEEEEEH
Groet kans dat de veroorzaker van di ttopic nu heul druk is met het bijwerken van zijn profiel, en jou naam ook zal worden geplaatst want....Er wordt nu wel heul veel gekletst over hem