Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bizzybijtje schreef:Giolli schreef:Ik weet niet, eigenlijk had ik voorgesteld bij 20. Maar de mod's reageren niet op mij. Volgens mij op niemandZe hebben hem wel gelezen.
Door tot de 50 ?
Op mij reageren ze altijd hoor?
Even geduld is een schone zaak. Als jij had voorgesteld bij 20 betekent dat niet gelijk dat iedereen daarmee akkoord gaat. Ik snap sowieso niet wat het nut ervan was? Maar goed. Mods hebben meer dingen te doen dat enkel het Bloopertopic regelen.
A_lette schreef:A_lette schreef:Achter de schermen zijn we bezig wat betreft het bloopertopic. Even geduld graag!
Gezien hier overheen gelezen wordt
In ieder geval mogen de lijstjes voorlopig even wegzakken. Dit is op dit moment niet nodig.
Giolli schreef:Bizzybijtje schreef:
Op mij reageren ze altijd hoor?
Even geduld is een schone zaak. Als jij had voorgesteld bij 20 betekent dat niet gelijk dat iedereen daarmee akkoord gaat. Ik snap sowieso niet wat het nut ervan was? Maar goed. Mods hebben meer dingen te doen dat enkel het Bloopertopic regelen.
Dan moet je goed terug lezenDat zou namenlijk ook nog eens een optie zijn om wat te snappen.
Het nut staat er duidelijk in![]()
Ja ik snap zelf ook wel dat ze meer te doen hebben, Dat zeg ik toch ook niet?Ik zei alleen dat ze niet reageren, Prima toch.
Berdien schreef:Het overleg duurde even, maar hier is hij dan: [RIJ-ITP] [Centraal] Bloopertopic