Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:nog nooit van de foei knop gehoord?en in een aantal gevallen kun je ook wel op de tem knop klikken hoor
Zammie schreef:Maartje1990 schreef:nog nooit van de foei knop gehoord?en in een aantal gevallen kun je ook wel op de tem knop klikken hoor
Is dit naar mij bedoeld?? Ik zei toch: meestal reageer ik er niet op. Lees bewuste topic eens geheel goed door en dan begrijp je misschien waarom ik toch tegen hem in ben gegaan. Zo niet, nogmaals sorry. Kan er nu niets aan veranderen en eigenlijk wil ik dat niet eens. Soms is het ook weleens goed om zo iemand de spiegel voor te houden. Als dat al niet mag, waar is bokt dan voor? Het is toch in een discussietopic geplaatst?
Betteke schreef:Topics worden voor minder op slot gegooid, ongelooflijk dat de mod's dit topic, waar twee bokkers erg duidelijk besproken worden, al 6 pagina's door laten gaan.
KiWiKo schreef:kreeg bijvoorbeeld van Mambo van de week een pb, dat ik weer eens heerlijk een soort van een stuk te ver ging in het verkondigen van mijn enigste eigenste waarheid...... En dan heeft ze gelijk, en dan denk ik bij mezelf........ tjsa Kimmie, effe gas terug is misschien wel verstandig
Meld dit bericht
Maartje1990 schreef:waarom geen namen noemen? alsof het niet óverduidelijk is wie er hier wordt bedoelt? en ik ben het met heino eens dát is óók níet netjes! ik heb ook al even getemdstuur de betreffende persoon maar een pb als het je tegen het verkeerde been stoot, of gebruik de foei knop
Asyaa schreef:Het is overduidelijk over wie het gaat, dat weet iedereen ook, maar als we namen gaan noemen begeven wij ons in een grijs gebied van de bokt regels
Asyaa schreef:...
Ik heb het over de namen waar dit topic over gaat.
Want dan zijn we blijkbaar weer bezig met zwartmakerij en dat mag niet op bokt
Asyaa schreef:Als we namen gaan noemen gaan 'hun' weer zeuren
Citaat:Asyaa schreef:Als we namen gaan noemen gaan 'hun' weer zeuren
Nu kan iedereen zich namelijk aangesproken voelen, je windt je trouwens behoorlijk op en bent erg op de hoogte zo te zien Asyaa voor die paar weekjes dat je lid bent van bokt vind ik dat je al aardig een mening heb staan
Opvallend!
ThePast03 schreef:Asyaa schreef:Het is overduidelijk over wie het gaat, dat weet iedereen ook, maar als we namen gaan noemen begeven wij ons in een grijs gebied van de bokt regels
Dus doen jullie het maar met vage grapjes waardoor iedereen weet wie er bedoeld wordt om de regels te ontwijken?
Om eerlijk te zijn vind ik dit gedrag veel storender dan iemand die gewoon zijn mening verkondigd op een forum en door een aantal bokkers (die er blijkbaar op moeten reageren.... dwangneurose?) elke keer uitgehaald wordt om te blijven reageren en herhalen.