Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zidore schreef:Gaan hier toch geen koeien met kippen vergelijken?Ook bij het opvoeden van kinderen hebben veel mensen een mening of weten ze hoe het beter/anders moet (vooral familie
) . Al die bemoeienissen van iedereen altijd... *diepe zucht*
![]()
Voor sommige mensen valt het zorgen voor een paard niet mee. Ik denk dat ze net als jij veel kunnen leren door op bokt te lezen.
Juist door al die meningen kun je kijken welke manier het beste bij jou past. Wat voor mij dan niet hoeft is dan het afgezeik erbij als iemand het niet goed doet. Kun je ook normaal zeggen of een pb sturen met dat het echt niet kan.
Hoef je niet voor te gaan schreeuwen, schelden, hoofdletters of weet ik veel want je kan er vanachter je computer weinig aan doen... toch?
Fransje_70 schreef:Wat me opvalt is dat er binnen de paardenwereld en dus ook op Bokt wel héél erg veel betweters zijn. Er wordt vaak op leven en dood gestreden voor het 'Gelijk'. Ik relativeer het allemaal maar. Het is 'ook maar' een paard. Een paard is geen mens maar je moet er zo goed mogelijk voor zorgen en op je eigen veiligheid letten.
Weet je wat ingewikkeld is? Kinderen krijgen en opvoeden. Dat is pas een klus. Daarbij vergeleken valt voor een paard zorgen weer reuze mee.
L_Ilse_L schreef:Over Penny's,
Het is ook heel ergerlijk als mensen zich over dingen uitlaten waar ze zich nog helemaal niet in verdiept hebben!
In de openingspost bijv. die quote over sporen, of mbt de rensport. Dan kan ik me best voorstellen dat ''Penny'' dr opeens even uitfloept