Het lijk wel alsof een 503 error serverside is en 'De server is te druk' client side (of de verbinding)
'Server is te druk' heb ik nog nooit last van gehad. Waar ik wel last van heb is 503 errors, die houden dan aan voor 1 minuut, en dan is het weer gedaan...
Vanmiddag was er een probleem met de webservers waardoor iedereen even (paar minuten) alleen 503 (no server available) meldingen kreeg. Dat probleem is weer opgelost, ook was het zo dat een van de webserver de afgelopen dagen niet meegedaan heeft waardoor alles op de schouders van arion kwam. Dat ging wel maar niet van harte, de site was daardoor vrij traag.
De oorzaak van dat probleem is in iedergeval opgelost, met een beetje geluk heeft die oplossing ook bijgedragen aan het verhelpen van het 408 (Request Timeout) probleem (maar die kans acht ik eigenlijk niet zo heel erg groot ).
Had Sleipir er geen zin in dat alles bij Arion terecht kwam?
De timeout lijkt mij wel een serverprobleem, iets met de reactietijd, waarschijnlijk tussen browser en server, dus ook deels een ding binnen je eigen internetverbinding..
Is even minder geweest met de melding, maar ieder bericht dat ik plaats kan ik weer opnieuw plaatsen. Gelukkig kopieer ik dus tegenwoordig eerst voordat ik plaats.
Laura232
Geplaatst: 22-08-09 19:14
ik heb geen problemen
Sammyy
Geplaatst: 22-08-09 19:17
Hier ook iemand die nu standaard alles copieert. Heb het niet alleen bij mij thuis en bij mijn ouder ( bijden tele2 ) maar ook op andere provinders zoals KPN en Ziggo. Heb het ook met PBtjes versturen ed.
Edit, nu voor de afwisseling een keer in een keer geplaatst
rina
Geplaatst: 22-08-09 19:50
Ik kwam er net via de gewone startpagina niet in, via een link naar een topic wat ik volg wel
Baaaarrrrtttt ik zit alweer op Arion en bokt is erg traag. Hij vliegt er hier nog net niet uit, maar ik verwacht het elk moment. Toch weer een probleempje met Sleipnir?????
ik heb daar al weken last van. Dacht dat het aan die antieke pc hier lag! Ik wordt er knettergek van. Ik wordt af en toe om de tien minuten van bokt geknikkerd.
Jep had er net ook eentje, ik denk dat het gewoon puur te maken heeft met de hoeveelheid mensen die op dat moment een request op bokt maken.. ik zit op sleipnir trouwens
Dat dacht ik eerste ook, maar van de week had ik gewoon 5 minuten lang 503 achter elkaar. En dat twee keer op een dag. Ik meld het dus maar gewoon braaf en dan kan Bart er misschien iets mee doen
idd hier ook, daar komt bij dat bokt af en toe ontiegelijk sloom is. word er gewoon kriegel van heb je heel bericht getypt duurt het eerst al een eeuwigheid, krijg je ook nog eens die foutmelding en is alles weg...