potverdikkie schreef:Toevallig is er gisteren weer een topic geopend..... er werd in een ander topic al gepraat over hoe ze het zouden gaan doen in een nieuw te openenen topic.
er werd gezegd...bluf.... en jahoor, daar was het topic, waarvan iedereen weet dat dit een reltopic gaat worden.
De mensen die reageren in het topic krijgen straks een OW, en de ts-er lacht zich rot.
Ook weten jullie dondersgoed achter de schermen dat er bepaalde groepen zijn op bokt.
Er hoeft er maar 1 van de andere groep iets te zeggen, en de hele meute van de andere groep duikt er boven op. Nog meer olie op vuur gooien.
de ts-er in dit geval kan er niets aan doen dat het topic verziekt wordt en misschien wel op slot gegooid wordt.
Indien de Ts-er er nog op reageerd kan deze vaak ook nog een OW verwachten.
Hoe jullie dit dus op kunnen lossen???
Simpel... Ogen open houden, en eerlijker kijken. En kom niet aan met dat bokt te groot is, dan moeten er gewoon meer mods aangeschaft worden.
Maar het is wel degelijk zo dat bepaalde bokkers die vriendjes zijn met mods de hand sterk boven het hoofd gehouden worden.
Tems die ik geef staan soms dagen lang open! Ik zoek dan naar een mod die online is, pb deze dan maar.
Daarbij valt het me ook op dat als er concrete vragen gesteld wordt er zelden tot nooit eerlijk antwoord op gegeven wordt, of je krijgt een antwoord waar je alle kanten mee op kunt gaan.
Dus de oplossing;?
De mods die geen tijd hebben eruit gooien, en actieve mods aanstellen! En ga mee met de groei van bokt.
Meer leden, meer mods.
Het excuses dat bokt zo groot is, en dat niet alles gezien wordt MAG geen excuses zijn!
Tuurlijk begrijp ik dat niet alle mods van alle topics op de hoogte zijn, maar stel dan meer mods aan!
En wees eerlijker en opener naar de leden.
** wacht weer op OW**
Een van de weinige keren maar ik ben het volledig met je eens. Ik deel ook je ervaringen.