Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nelis schreef:het gaat me nu niet eens meer om die 130 euro.
meer om het principe en dat ik er toch ff flink de waarheid wil zeggen
DendroFleur schreef:Goede actie Nelis. Heeft je alleen wel een sloot benzine gekost maar je hebt gelukkig wel je geld terug. Nu hopen dat ze zich zo schaamt dat dit niet meer gebeurd of dat die vriend haar het huis uitschopt.
nelis schreef:nou weer 400 km verder maar nu met resultaat!
ik stond vanavond weer voor mevrouw der huis alleen poedersuiker was er zelf niet echter wel vriendlief.
Ik geloof dat er vanavond een klein huisvrede breukje plaats heeft gevonden in Hattem want haar vriend wist nergens vanaf!
Hij ging direct bellen maar zijn lafaard van een vriendin durfde natuurlijk niet te komen. Hoe verrassend...
nadat vriend lief via de telefoon flink ruzie met der had gemaakt, vroeg die of ik de laarzen nog wou? ik natuurlijk van eerst zien...
en ja hoor ze bleken ook nog is kapot te zijn..
gelukkig was der vriend nog wel een normaal persoon , want hij bood direct aan om naar de pin automaat te gaan om mijn geld terug te geven.
dus ik heb mijn geld terug.
heb der vriend ook maar even duidelijk gemaakt dat ik niet de enige ben die nog spullen of geld van der krijgen..
hij was echt ontdaan en heeft me beloofd dat oa een rijbroek nog verstuurd zou worden.
heb natuurlijk nog wel ff fijntjes laten weten dat ik anders nog maals langs zou komen.
DendroFleur schreef:Ik hoop dat er nu schot in zit. Heb een Track en Trace nr ontvangen maar deze blijkt dus niet bekend te zijn. Ze gaat nu het postkantoor bellen. Wordt vervolgd.
d_ruiter schreef:ojeej.. volgens mij wordt het een trend om mensen op te lichten..
ik kan nog niet van oplichten spreken omdat het pas een week bezig is.. Maar ik heb begin vorige week laarzen 'gekocht' van iemand.. Gemaild, gemaild.. (Weet van alles van haar, want had r hyves ook even nagetrokken) en uiteindelijk geld over gemaakt en vanaf dat moment niks meer van haar gehoord.. k zou horen als ze het geld ontvangen had.. K heb haar nog 2 of 3 keer een berichtje gestuurd met de vraag of ze mijn geld ontvangen heeft: geen reactie. Het is pas een week, dus ik wacht nog geduldig af.
Dus als ik jullie hulp nodig heb binnenkort horen jullie van me hihi
DendroFleur schreef:Ik hoop dat er nu schot in zit. Heb een Track en Trace nr ontvangen maar deze blijkt dus niet bekend te zijn. Ze gaat nu het postkantoor bellen. Wordt vervolgd.