Zo, ik had ook nog zoethoutthee.Ik gooi even wat Amretini-koekjes in de groep, en wat Koffie-Fudge! Tast toe!
mag ik coebergh (A) geweldig dit topic @ cinnepin, maar om zoiets blijf je lachen, en het is al later in de avond
iefke schreef:Unwritten schreef:Ik zie hieronder, Banjer, Bart, iefke, Sammie en Simmie Da's nie zo heel veel Neuh, maar Bart is opvallend stil
Oh jongens, als we drank uit gaan delen wil ik ook wel een glaasje... Dan poets ik mijn tanden wel nog een keer.
iefke schreef:Unwritten schreef:Ik zie hieronder, Banjer, Bart, iefke, Sammie en Simmie Da's nie zo heel veel Vooral niet op een doordeweekse avond rond 12 uur he?
Mja, ik geloof dat ik toch nog maar een dagje of wat wacht met het veranderen van mijn ava. Om in de trend te blijven; hierbij een groen koekje:
Sylvia schreef:Oh jongens, als we drank uit gaan delen wil ik ook wel een glaasje... Dan poets ik mijn tanden wel nog een keer. Uhuh
Cinnepin schreef:@ Runn_love ja das wel waar, en idd vooral laat op de avond, ik word dan vaak bloedmelig dan houden we dit als excuus nu al april fooled het is nog niet eens april
Mariss schreef:Hier komt ie Runn_love_! Hahha, ik ook. Morgen om 7 uur moet ik er alweer uit. Nie zeuren Bij mij gaat de wekker 3 kwartier eerder