Vind die extra functies wel handig namelijk.
Je wilt niet weten hoeveel PB's ik dagelijks krijg.

Bedrag vind ik prima.
Naam moet ik even over denken...kom ik nog op terug.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Balou_k schreef:Jammer dat Bokt.nl dit ook gaat doen,vind het altijd zo minder lijken als er bokkers zijn die voor betaling meer kunenn krijgen.
Met name dat speciale membersgedeelte. We gaan hier echt kampen mee creeren.
BartVB schreef:Overigens zijn statistieken mbt de profielen op zich wel een optie maar dan niet op userniveau, eerder hoeveel mensen er op een dag gekeken hebben en b.v. vanuit welk topic ofzo. We gaan niet laten zien wie er dan precies in je profiel gekeken hebben. Dat is ivm de privacy niet heel verantwoord.
MoonChloe schreef:Ik vind eigenlijk dat als je member bent dat niet zichtbaar hoeft te zijn.
katiavl schreef:Tieneke schreef:Maar... wat voegt zo'n extra forum dan toe voor de user? Wat heeft men eraan??
Ik neem aan het elitair idee en het kunnen discussieren over de gang van zaken.
Wat de niet betalende plebs niet mogen.
BartVB schreef:Het is nogal een verschil of je een forum hebt met 150 of 150.000 leden waarvan er een aantal op een members forum zitten. In het eerste geval heb je idd twee groepen, in het tweede geval is het aantal 'members' verwaarloosbaar. Daarnaast komen (als er al een members forum komt) heel duidelijke regels voor dat membersforum. 1 van die regels wordt dat er niet geroddeld wordt. Het is echt niet zo dat er op dat forum duizenden berichten/dag geplaatst worden dus roddeltopics zijn binnen no time verwijderd
Mas schreef:katiavl schreef:
Ik neem aan het elitair idee en het kunnen discussieren over de gang van zaken.
Wat de niet betalende plebs niet mogen.
Als je de posts van Bart goed had gelezen dan zou je zien dat dit dus niet zo is