ThisIsMe schreef:Niet gelijk met het vingertje wijzen Perrokai, dit verhaal is iets heel anders dan vervelende pb's krijgen van een onbekende, waar het in het begin van dit topic over ging, dit gaat veel verder. Smartie geeft al duidelijk aan dat dit een bekende was die haar bedreigde per telefoon. Ik had in zo'n geval dus werkelijk waar onmiddelijk na zo'n telefoontje de politie ingeschakeld, in een eerdere post heb ik ook al gezet dat bij echte bedreigingen zoals dit een mod niets kan uitrichten, maar dat je dat wel gelijk bij de politie moet aangeven. Zulke randdebielen ga je niet in toom houden door een tem-systeem op pb's of wat hier dan ook als oplossing aangedragen wordt, die moet je gerechtelijk laten vervolgen.
Wie voelt zich aangesproken dan ?
Of je dreig PB krijgt van een bekende of onbekende maakt dus niet uit voor het verloop. Beide kunnen je echt op komen zoeken blijkbaar en je het even in het echt laten voelen. N.a.v. een post in een topic ontving ze dreigtelefoontjes trouwens. Maar men was bezig me bekvechten en reageerde er niet eens op. Helaas de politie doet pas wat als je in elkaar geslagen bent en niet aan de hand van dreigtelefoontjes. Dus ook daar heb je niets aan. Een tem systeem op PB's komt er niet zie het eerdere topic hier over. Zulke randdebielen hou je daar ook niet mee in toom die zijn echt ziek en gevaarlijk. Maar als het mogelijk was dan zouden de leuegenaars hier er wel flink mee door de mand vallen en kwamen ze ook niet veel meer voor of iig heel weinig lijkt mij.
Wie zegt dat er niet echt iemand bij Suleilitha langs gaat straks ? Sul, denkt dat ze niet te vinden is maar daar zou ik niet zo zeker van zijn. Maar nu snap ik opeens die lege profielen allemaal..... IP adres tot aan deur na te trekken ?? dat geloof ik dus niet maar dat zou wel heel erg zijn dan.
Kun je net zo goed je hele profiel vol zetten met je levensloop en je adres erbij. Zieke zieke mensen zijn er toch die om een forum mensen in het echt ook nog even gaan traceren en lastig vallen en zelfs in elkaar slaan of er mee dreigen ? Dit gaat toch gewoon te ver of niet ?