Denk je anoniem te zijn op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Denk je anoniem te zijn op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:29

ik ben helemaal niet anoniem vind ik, en dat maakt me niets uit in het echte leven ben ik ook erg open en vertel ik ook zo'n beetje mijn hele levensverhaal aan vreemden ( ja serieus daar moet ik echt mee kappen alsof het die mensen wat boeit maja) en ik vind het juist leuk als mensen fotos hebben in hun profiel. vind ik altijd leuk om naar te kijken

maar weet je wat pas echt irri is? als je op bokt een profiel tegen komt en bijv het paard herkent maar er geen foto van de eigenaar bij staat! dan denk ik dat ik die persoon ken maar omdat ik geen foto zie weet ik het niet zeker! en ik durf dan ook niet weer gelijk een berichtje te sturen. dat snappen jullie vast wel heb dan het gevoel alsof je op straat naar een bekende zwaait die een vreemde blijkt te zijn

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:32

Ik ben ook niet anoniem en ik vertel op zich wel persoonlijke dingen maar ik zeg niets waar ik niet 100% achter sta. Lachen

Heb ook foto's van mijzelf in mijn profiel en ik word wel herkend maar sommige dingen hou je nou eenmaal privé. Knipoog

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:39

Nee... ik ben totaal niet anoniem...
Maar ik zal op bokt nooit dingen zeggen die ik in irl ook niet zou zeggen. Lachen

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:41

Verre van anoniem... Maar goed, alles waar ik mee geconfronteerd zou kunnen worden, is mijn eigen schuld. Had ik maar na moeten denken voor ik het schreef.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:44

Ik ben ook niet anoniem. Zet best veel van mezelf op bokt, vooral in hk-topics enzo. Maar ik zet geen dingen op bokt waarvan ik niet wil dat iemand anders het te weten komt (meelezers).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 09:44

Pasamba schreef:
Ik ben ook niet anoniem. Zet best veel van mezelf op bokt, vooral in hk-topics enzo. Maar ik zet geen dingen op bokt waarvan ik niet wil dat iemand anders het te weten komt (meelezers).

Nee dat dacht ik ook. Ik maakte ook geen geheim van de dingen die vond en dacht en gedaan had. Maar er zijn hele foute achterbakse dingen met die info gedaan. Echt best erg hoor....

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 09:45

Niet alleen bokt..ik vind internet sowieso niet zo anoniem.
Alles wat ik op bokt zet mogen mensen gewoon weten. Wat ik niet wil dat men weet komt ook niet op bokt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:16

Ik ben ook niet anoniem, mijn voornaam en woonplats staan er al en er zijn een stuk of 8 bokkers die mij IRL kennen. Ik vind dat niet zo erg, ik zet niet al te persoonlijke dingen van mezelf op bokt, alleen zaken die iedereen wel mag weten.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:35

ik ben niks anoniem Lachen vind ik ook niet erg.

Ik sta achter alles wat ik typ.

daarnaast ben ik een open boek, mensen mogen alles van me weten behalve mijn pincode Lachen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:01

KiWiKo schreef:
behalve mijn pincode Lachen

erg flauw hoor... Duivel

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:33

Ik vond het zoveel jaar geleden wel eng en heb daarom ook een naam gekozen die niemand kent. Maar zelfs dan kunnen mensen jou er wel uithalen. Er kwam op een zekere dag een stalgenootje van mij op stal en die vroeg ben jij Monsera op Bokt. Tegenwoordig maak ik me er niet meer zo druk om wat mensen van me vinden. Het is inderdaad maar internet.

Ik kom hier ook wel eens iemand tegen die nu weer een nieuw account heeft aangemaakt maar aan haar manier van schrijven zie ik toch elke keer weer dat zij het is. Terwijl zij ook niets in haar profiel heeft staan maar dat is dus ook niet nodig. Ik denk wel dat er heel veel mensen zijn die hier wel denken anoniem te zijn en dat vind ik toch wel een beetje griezelig.

Ik schrik er trouwens wel van dat er hier toch best wat mensen lastig worden gevallen door andere bokkers. Dat je zo met elkaar om moet gaan zeg.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:37

Ik denk niet dat heel veel bokkers mij zullen kennen omdat ik niet veel kennissen heb die hier ook op aanwezig zijn. Echt anoniem kan ik mezelf hier niet noemen, want ik sta met mijn echte voornaam en woonplaats omschreven, maar dat is voor mij geen probleem. Echte prive zaken zal ik hier toch niet noemen Knipoog

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:41

je bent nooit anoniem, zelfs niet op het internet.. als je een beetje handig bent kun je met gemak iemands identiteit achterhalen..
Je moet gewoon niks op het net zetten wat je irl ook niet zou melden..

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:14

Nee, niet anoniem. Maar vind het niet erg.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:03

Ik zet lang niet alles op bokt.
Datis voor me zelf, en hoogstens weten het echte vrienden het en mijn ouders wel.
Nee, ik vertel niett zo snel iets persoonlijks over mezelf, tensminte watik voor me zelf wil houden.
Maar zoals, naam woonplaats etc, dat zet ik er wel op.
En ik ken maar een paar bokkers in het echt. Haha!