Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:dan reageer je gewoon niet
en lees je gewoon verder..
Suuskipje schreef:kijk daar sla je de hamer op zijn euh (he bah spreekwoord kwijt) Pauline..
Het punt is dus dat als je 30 bent en andere dingen aan je hoofd hebt je blijkbaar niet meer in kan leven in het verhaal van de ts die dus jaren jonger is en dat je daarom maar zo moet reageren omdat het in jouw ogen als aanstelleritus voorkomt..
En juist dan als je dan wil reageren, leef je dan eens in in haar problemen!
Onassa schreef:Het grote verschil is dat dit internet is en niet het echte leven.
Irl weet je vaak wel bij wie je je sores op tafel legt, kan je vaak ook een inschatting maken hoe rdaarop dan gereageerd gaat worden.
Hier is dat anders....het is groot, druk en een enorm verschil aan mensen qua denken, doen en reageren.
Dus je loopt dan zoals je zelf kunt bedenken het risico wat harder aan gepakt te worden.
Ik denk dat dat in sommige gevallen ook juist goed is.
Vaak geldt namelijk toch wel in veel gevallen "zachte heelmeesters maken stinkende wonden".
KiWiKo schreef:Suuskipje schreef:kijk daar sla je de hamer op zijn euh (he bah spreekwoord kwijt) Pauline..
Het punt is dus dat als je 30 bent en andere dingen aan je hoofd hebt je blijkbaar niet meer in kan leven in het verhaal van de ts die dus jaren jonger is en dat je daarom maar zo moet reageren omdat het in jouw ogen als aanstelleritus voorkomt..
Sorrie......... ik KAN dat gewoonweg niet meerik kan me niet verplaatsen in iemand van 16 die op croissants en limonade leeft, keurig op gewicht is........ en dat niet kan bolwerken.......
Ik zou er wat aan doen, ik zou het oplossen......... en niet om aandacht vragen op een internet forum........ dus nee, sorrie met de beste wil van de wereld, kan ik helemaal niks met haar probleem, behalve het echt zien als een puberaal iets.
KiWiKo schreef:Suuskipje schreef:kijk daar sla je de hamer op zijn euh (he bah spreekwoord kwijt) Pauline..
Sorrie......... ik KAN dat gewoonweg niet meerik kan me niet verplaatsen in iemand van 16 die op croissants en limonade leeft, keurig op gewicht is........ en dat niet kan bolwerken.......
Ik zou er wat aan doen, ik zou het oplossen......... en niet om aandacht vragen op een internet forum........ dus nee, sorrie met de beste wil van de wereld, kan ik helemaal niks met haar probleem, behalve het echt zien als een puberaal iets.
Apple schreef:Dat topic wat Kiwiko aanhaalt vind ik inderdaad een mooi voorbeeld van een topic dat best stevig is, maar uiteindelijk helemaal goed komt.
Dit komt ook door de opstelling van de TS
*laat me er tussen, dit topic gaat te hard*
suleilitha schreef:Ik kan dat ook niet Kiwiko, ik ben zelf een keer bijna door het oog van de naald gekropen en kan me echt echt echt niet druk maken over drie kilo....
En dat ouwe mutsen als wij reageren, komt vast omdat je dan toch iets hebt zoals dat je de TS even duidelijk wilt maken dat ze zich druk maken om niks. Maar dat wordt je dan weer niet in dank afgenomen, blijkt nu.
Suuskipje schreef:KiWiKo schreef:
als je dat niet kan, waarom reageer je er dan nog kiwiko? wat bereikt de ts er nou mee als je haar de grond instampt omdat jij je niet in haar situatie kan verplaatsen?
Suuskipje schreef:ik heb serieus het idee dat mijn reacties hier gewoon niet meegenomen worden
Maar goed... nogmaals denk ik dus dat het probleem ligt bij het inleven in anderen en niet alleen aan je eigen sores denken.
katiavl schreef:Als je jou op spreekwoorden moet baseren, grootste inconsistente en onkritische troep dat bestaat. En ook grootste gekende fout als het om mensenkennis gaat
Kleren maken de man, ook al draagt een aap een goude ring het is en blijft een lelijk ding
Suuskipje schreef:@ Pauline ja maar het is toch dan de ts haar topic waarin ze haar problemen neergooit en ze heeft dan toch niet gevraagd om mensne die zelf hun problemen er ook neergooie ne dan bot reageren omdat zij het zoveel zwaarder gehad hebben?
dan maak je toch zelf een topic aan als alles je zo dwars zit
suleilitha schreef:Kij [naam], als je al begint vanuit: ik heb meer voor mijn kiezen gehad dan anderen van achttien," daarmee kruip je zelf al in het underdoghokje.... snap je?