naadje24 schreef:ik weet iig wat ik met mijn eigen ogen gezien heb
Een tweede RK onder ons dus. Nou team ik zou met deze bekentenis mijn conclusies trekken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naadje24 schreef:ik weet iig wat ik met mijn eigen ogen gezien heb
xx_Horsiex schreef:Ik had een aanvaring met een mod gister waar ik echt boos om werd. Ik doe op aanvraag van haar fatsoenlijk mijn verhaal want ik 'beledigde' haar in mijn eerste bericht dus neem ik me de moeite om fatsoenlijk mijn verhaal te zeggen in de hoop dat er iets mee gedaan, waarop ze me vervolgens niks terugstuurt. Wie denkt ze wel niet dat ik ben, een of andere pinokkio? Dat gepreek van die mods altijd over het omgaan met elkaar, zelf slaan sommige van jullie ook regelmatig de planks mis, en dat hypocriete gedoe is echt belachelijk aan het worden.
Er wordt duidelijk met 2 maten gemeten bij sommige mensen, maar er is geen een mod die dat durft toe te geven. This dat ik veel te opvliegend ben in sommige situaties maar anders gaf ik mezelf op om mod te worden. Wordt er zo moe van als maar weer eens overduidelijk iemand een hand boven het hoofd gehouden wordt maar de mod in kwestie halstarrig volhoudt dat het niet zo is. En daar irriteer ik me zo erg aan.
Altijd preken en rechtertje spelen maar om eens eerlijk te zijn over sommige zaken is teveel moeite.
naadje24 schreef:geen giswerk hoor! en niet alle mod's zijn even eerlijk he....je hebt mod's die niet eerlijk zijn naar de
bokkers en je hebt ook nog mod's die geen kleur bekennen....oftewel wolven in schaapskleding
en nee ik ga niet weg, ben hier al een aantal jaren en boktbeleid is pas de laatste jaar echt anders geworden. maar dan nog laat ik me niet wegjagen
ik pak het gewoon anders aan
overigens heb ik er niet zoveel frustraties meer over hoor, maar deel ik nog wel graag mijn mening erover
slimmerik schreef:naadje24 schreef:ik weet iig wat ik met mijn eigen ogen gezien heb
Een tweede RK onder ons dus. Nou team ik zou met deze bekentenis mijn conclusies trekken
BraveSpots schreef:Jij kent dus mods die jou topics doorgeven waarbij je door het team in de grond word gestampt? Juist ja...En heb je toevallig ook nog een theorie waarom dat zo is (dat ze zo'n hekel hebben aan jou)? Nu je toch toegang hebt achter de schermen...
naadje24 schreef:misschien ken ik wel een 2e RK, zou dat het niet zijn?
iepsel schreef:Een andere uiterste vind ik weer beweringen te doen die nergens gestaafd kunnen worden en enkel en alleen giswerk uitlokken en proberen die gissingen in een richting te duwen..........oh, voor er gegist wordt: Kheb het over jou Naadje!
naadje24 schreef:BraveSpots schreef:Jij kent dus mods die jou topics doorgeven waarbij je door het team in de grond word gestampt? Juist ja...En heb je toevallig ook nog een theorie waarom dat zo is (dat ze zo'n hekel hebben aan jou)? Nu je toch toegang hebt achter de schermen...
dat is je eigen conclussie...ik zeg niet dat ik topics gezien heb waar IK de grond werd ingestampt
dat is NU iets wat JIJ er van maakt
en dat ik bekend ben onder groen dat weet groen en jij kan ook niet beweren mij nooit gezien te hebben
dat is namelijk vaak met mensen die voor hun mening durven uit te komen die afwijkt van het gros
Karl66 schreef:Ja, achter de schermen praten we over mensen in tegenstelling tot het openbare Bokt, waar het over onderwerpen gaat. Maar we praten wel inhoudelijk over die mensen, hun manier van reageren en op wat voor manier ze op Bokt aanwezig zijn. Wij zijn er ons namelijk terdege van bewust dat wij een voorbeeldfunctie hebben en dat het altijd mogelijk is dat het achter de schermen gedeelte gehackt wordt. Teamleden die een bokker afzeiken worden daar dus ook echt wel op aangesproken.
naadje24 schreef:en karl je geeft idd toe dat er inhoudelijk over bokkers gesproken word, maar je verteld niet hoe....maargoed ook al is dat wel zoals ik dat beweer dan zullen jullie dat toch nooit toegeven
Tieneke schreef:Als er iemand jou info doorgeeft, dan is die de persoon een verrader. Als jij daar dan ook nog eens mee meedoet, tja, dan vind ik dat evenveel schuldig. En voor mijn part mogen zo'n mensen geband worden, inclusief zij die er mee meedoen en er continu op wijzen maar hun mond niet verder willen opendoen. Want waarom zeg je zo'n dingen? Om de aandacht te trekken? Om de mods een slecht gevoel te geven? Om de bokkers tegen de mods op te zetten? Want ik snap het niet.
naadje24 schreef:edit: overigens wat wel weer jammer is dat elke bokker die zo een ontdekking heeft gedaan en uitgebracht heeft naar buiten nu niet meer op bokt mag komen
naadje24 schreef:iepsel schreef:Een andere uiterste vind ik weer beweringen te doen die nergens gestaafd kunnen worden en enkel en alleen giswerk uitlokken en proberen die gissingen in een richting te duwen..........oh, voor er gegist wordt: Kheb het over jou Naadje!
je denkt maar en je zegt maar , Boeie
ik weet gewoon waar ik over praat en is geen gegis
ow en tieneke: ik ben geen verrader
het is mij in vertrouwen "opgestuurd" geworden en daar zal het blijven ook
en ik heb ook niks tegen 1 mod hoor, maar tegen meerdere
edit: overigens wat wel weer jammer is dat elke bokker die zo een ontdekking heeft gedaan en uitgebracht heeft naar buiten nu niet meer op bokt mag komen
tja rararara misschien toch wat te verbergen achter de schermen dat mensen geen uitspraken mogen doen?
2e edit: enne niet te persoonlijk worden he iepsel! kan je een OW voor krijgen, of onee jij niet natuurlijk
Djilan schreef:Ehm, hoe specifiek wil je het hebben??
Ook iets wat ik vaak zie. Discussies die verharden en totaal dichtslaan omdat er mensen zijn die maar half lezen en te snel conclusies trekken waardoor niemand meer naar de ander luistert.