Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijn schreef:goeroe schreef:Dat is wel een interessant vraagstuk. We willen natuurlijk geen wereld waar niemand meer een hobby kan hebben omdat er mogelijk gevaren aan zitten. In dit geval verbied je mensen echter niet om een hobby te hebben, je verplicht ze alleen om zich op een deugdelijke manier uit te rusten. En zelfs dat niet eens want het gaat alleen om het al dan niet mogen plaatsen van foto's.Ik vind het dan ook geen beperking, met een cap op je hoofd kun je net zo goed rijden.
Maar...... is bokt wel dé plek om dergelijke ''problemen'' op te (willen) lossen?
Je verplicht mensen iets, en dat kan m.i. nooit de intentie zijn van een forum als deze
MSophie schreef:maar vind mijn eigen verantwoordelijkheid of ik hersenletsel wil of niet ! En ben overigens ook al vaak zat van haar afgevallen..
goeroe schreef:Of dit de intentie moet zijn van een forum als Bokt weet ik eigenlijk niet, dat is een lastige afweging die ik nog niet heb gemaakt. Misschien ben ik het uiteindelijk wel met de tegenstanders eens, maar ik speel graag de advocaat van de duivel, zeker in zo'n geval als dit waar er wel iets voor het alternatief te zeggen is.
Elma_ schreef:jaimy: jammer dat jij mensen die iets zien en om het welzijn van een ander geven en ergens iets over zeggen als zeurend ervaart...
Elma_ schreef:jaimy: jammer dat jij mensen die iets zien en om het welzijn van een ander geven en ergens iets over zeggen als zeurend ervaart...
lautje76 schreef:Bokt is geen partij die ergens voor staat of iets wil uitdragen.
jaimy92 schreef:Elma_ schreef:jaimy: jammer dat jij mensen die iets zien en om het welzijn van een ander geven en ergens iets over zeggen als zeurend ervaart...
Ja maar denk je als ik bijvoorbeeld tegen iemand zeg van ja het is bijv "dom" dat je geen cap opzet. Dat diegene er dan naar gaat luisteren
Ik vind het gewoon eigen keuze of je het wel of niet opdoet. Is voor je eigen veiligheid!
smurffie schreef:Dan zijn er dus sirrieus mensen, die een cap moeten kopen, om op een forum foto's te plaatsen! VAN DE ZOTTE!
Kelly_ann schreef:Gewoon geen fotoś plaatsen lijkt me goedkoper
Elma_ schreef:En ook IK vind het eigen keuze, maar dan heb ik het iig maar gezegd!
Elma_ schreef:en ik op mijn beurt vind het dan weer heel apart dat jij in je eentje besluit waar heel bokt voor staat
lautje76 schreef:Maar als jij het begrip forum wil herdefinieren dan kan dat hoor. Dat is namelijk de kern van deze discussie. Wil je een forum waarbij de forumbeheerders zelf een moreel standpunt innemen?
goeroe schreef:smurffie schreef:Dan zijn er dus sirrieus mensen, die een cap moeten kopen, om op een forum foto's te plaatsen! VAN DE ZOTTE!
Ik denk dat dat wel een beetje zal meevallen.
smurffie schreef:Bitloos komt op hetzelfde neer als eerder genoemd "boomzadels".Het is ieders eigen keuze, je kan toch ook niet zeggen : Bitloos mag je niet op wedstrijd verschijnen dus ook niet op bokt? komt namelijk op hetzelfde neer : ieders eigen keuze.
Mas schreef:Vind ik geen goed idee, het dragen van een cap is de eigen verantwoordelijkheid en een dergelijke maatregel zou ik te betuttelend vinden eigenlijk. Natuurlijk is veiligheid heel erg belangrijk, maar het is aan een ieder zelf om dit in te zien en er al dan niet naar te handelen.
goeroe schreef:Zit ik misschien op een ander Bokt? Volgens mij doen de forumbeheerders dat al heel lang hoor.