Berichten maximaal een uur te wijzigen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:08

Misschien moet ik er dan wel 'giswerk' achter zetten Knipoog

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:08

Als de bokkers het allemaal zo slecht vonden deden ze echt hun bek wel open. Nergens zo makkelijk je gal te spuien als op een forum denk ik.
Bovendien heeft Maarten niet voor niets het woordej misschien gebruikt. Misschien Lachen

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:16

Romkabouter schreef:
Als de bokkers het allemaal zo slecht vonden deden ze echt hun bek wel open. Nergens zo makkelijk je gal te spuien als op een forum denk ik.
Bovendien heeft Maarten niet voor niets het woordej misschien gebruikt. Misschien Lachen

Op een forum, ja, op dit forum, nee... tenzij je gal binnen de regeltjes van de algemene normen en waarden vastgesteld door ....vul maar in...

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:23

Nee hoor, hier kan het ook ontzettend goed. Bewijzen in overvloed. Dat je een waarschuwing of meer krijgt is dan terecht.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:23

oef.... spreek jij nu ook voor anderen Manon? Dat de mensen op dit forum hun gal niet durven spuien? Kom nou... ik kan me niet voorstellen dat de neuzen van het gros van de bokkers allemaal dezelfde kant op staan. Ze spuien hun gal misschien niet omdat ze daar geen behoefte aan hebben omdat ze zich misschien gewoon vermaken op bokt en ze misschien helemaal geen zin hebben om te bakkeleien over het beleid van bokt...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:37

orri schreef:
Op een forum, ja, op dit forum, nee... tenzij je gal binnen de regeltjes van de algemene normen en waarden vastgesteld door ....vul maar in...

Nou ja zeg. Verward Volgens mij kun je aardig zeggen wat je denk hier. En natuurlijk moet je je aan bepaalde regels houden dat is nou eenmaal hoe het werkt op deze wereld. En als de regels je niet bevallen dan ga je ergens anders heen. Ik vind zeker zolang we met z'n allen gratis gebruik mogen maken van Bokt we al helemaal niet moeten klagen. Lips are sealed

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 16:11

Ik zeg toch ook wel wat ik denk hoor, soms wel wat aangepast zodat het wat netter overkomt maar dat doe ik eerder voor de mensen tegen wie ik het richt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je er mensen de grond mee intrapt. (gebeurt soms toch)

Verder vind ik dat het beheer wel zo mag blijven, daar hebben wij als gebruiker niks mee te maken.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 16:23

BartVB schreef:
Tuurlijk kan dat dan nog wel, als mensen je bericht verkeerd opvatten kan je dat later in het topic gewoon wat verder verduidelijken.

Het probleem is dat de users van het modteam verwacht dat ze op een rechtvaardige manier mensen aanspreken op hun gedrag. Als er echter ruzie ontstaat in een topic en mensen gaan hun bericht ineens wijzigen of verwijderen dan hebben wij geen idee meer wat er nou wel/niet gezegd is en door wie. Het is nogal moeilijk om mensen aan te spreken op gedrag dat je niet eens (meer) kan zien. Dat is een van de voornaamste redenen. Verder is het zo dat je ook bij dingen als Email en een hoop andere fora je bericht gewoon nooit meer kan wijzigen, een uur lijkt me dan dus nog behoorlijk lief van ons Haha!

Mijn berichten worden me verweten, ook al verduidelijk ik ze verder op in dat topic.

Je spreekt jezelf hier tegen met dat wat je in een aantal pb's naar mij net hebt geschreven.
Ten eerste: jullie nemen nooit de moeite om alles door te lezen en te bepalen waardoor scrupules ontstaan, zodat jullie het in perpectief kunnen zien. Ten tweede, jullie halen anders de berichten wel weg, die de gebruiker wel had weggehaald.
En derde: wie zijn jullie om te bepalen wat rechtvaardig is, naast het feit dat het jou forum is. jullie hanteren normen en waarden die voor jullie gelden, terwijl deze misschien niet voor een ander geldt. dat wil nog niet zeggen dat diegene de fatsoensnormen overschreidt. Het feit dat jullie je kunnen irriteren aan meningen, dan moet je eerst bepalen of diegene voor rede vatbaar is en of diegene onzin zit te verkondigen en of het erom doet.

Een oprechte mening mag van jullie wel verkondigd worden, maar alleen als het ' lief' gebeurt met veel smileys erbij.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 16:40

Die laatste zin daar kan ik me wel in vinden. Je kan een oprechte mening ook op een botte manier brengen maar dan creeer je alleen maar onbegrip en ruzies. Dat lijkt me niet echt de bedoeling.

Nee, we lezen niet alles door, wat wil je met meer dan 3000 berichten per dag? Als er iets gebeurt in een topic lezen we wel eerst het hele topic door voor er maatregelen worden getroffen. Het lijkt nogal onzinnig om eerst alle berichten van de betreffende user te gaan bekijken Verward

Klopt, we halen berichten weg die de user misschien zelf ook weg had gehaald. Als echter dat laatste gebeurd kunnen de betrokkenen niet meer aangesproken worden op hun gedrag.

Verder hanteren we normen en waarden waarvan wij denken dat deze de normen en waarden zijn van de overgrote meerderheid op Bokt. Ongetwijfeld dat deze set normen en waarden dan niet altijd strookt met de normen en waarden van een aantal gebruikers. Dat lijkt me behoorlijk onvermijdelijk...

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 17:39

BartVB schreef:
Die laatste zin daar kan ik me wel in vinden. Je kan een oprechte mening ook op een botte manier brengen maar dan creeer je alleen maar onbegrip en ruzies. Dat lijkt me niet echt de bedoeling.

Bannen jullie deze mensen ook?

Er zit trouwens wel een grote ruimte tussen lief en bot.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:59

Romkabouter schreef:
Nee hoor, hier kan het ook ontzettend goed. Bewijzen in overvloed. Dat je een waarschuwing of meer krijgt is dan terecht.

Goh dan doe ik het toch verkeerd, ik heb nog nooit een waarschuwing gehad Tong uitsteken

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 10:16

Ikke wel met mijn advators *LOL* Maar nu heb ik een hele nettwe en ik vind het liev dat ik weer een advatro mocht!

Verder stuit ik nu weer op een ander probleem, ik kan bij itp. niet meer alle adressen in het eerste vakje kopieren om ze ergens anders te zetten wel jammer was altijd super makkelijk Lachen

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 10:21

Een forem voor mensen boven de 5000 berichten vind ik een erg goed idee hoor Haha! Of voor mensen boven de 5576 berichten Knipoog

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 11:07

Maak er maar 4500 van dan Haha!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 16:31

Dat geeft alweer uitsluitingen. Moeten we de moderators dan gaan omkopen om er toch bij te kunnen?

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 16:35

Hmmm ik vind een berichten aantal niet zo geschikt, je krijg dan van die mensen die alles gaan onderspammen om aan dat berichten aantal te komen...

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:50

Nee zal vast niet zo boeind is dat nou ook weer niet hoor! Maar ik denk dat iedereen boven 5000 verichten het er mee eens is en iedereen eronder niet. Knipoog

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:38

Ik kan me deze maatregel wel voorstellen toch vind ik het behoorlijk onhandig, om spelfouten later nog te wijzigen of bijvoorbeeld in de titel van je topic een update kunnen duidelijk maken zodat mensen meteen kunnen zien dat er nieuws is, is zo niet meer mogelijk. Vind ik toch jammer.