Dat heb ik wel eens anders gezien en ja dat vind ik het zonder twijffel ook OW waardig hoor

Daar hoeft ook niks voor terug gedraaid te worden, want dan is het volkomen terecht.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Laten we zeggen dat Griebels gewoon net de figuurlijke bus heeft gemist
russel schreef:Nou Menino, als je niet je mening op een weegschaaltje legt, heb je zo een OW hoor. Als je weinig op bokt zit, krijg je dat ook niet vaak mee.
Citaat:maar geloof dat het er de laatste tijd wat heftiger aantoe gaat wbt OW's...
katiavl schreef:Tita, die persoon die je noemt vind ik nou niet het perfecte voorbeeld van onterechte ban, zoals gwen zegt tact kom je een eind verder
Ellende schreef:Ik denk dat bijna de helft van de OW's die wordt uitgedeeld '1e OW' s zijn die niet in de lijst komen te staan.
Wat betreft 'reltopics die niet bedoelt zijn om te rellen', ik denk dat ik snap wat voor topics je bedoelt, maar wat bedoel je precies met je post? Wat is precies de vraag?
tita schreef:Ellende schreef:Ik denk dat bijna de helft van de OW's die wordt uitgedeeld '1e OW' s zijn die niet in de lijst komen te staan.
Wat betreft 'reltopics die niet bedoelt zijn om te rellen', ik denk dat ik snap wat voor topics je bedoelt, maar wat bedoel je precies met je post? Wat is precies de vraag?
Dan moeten we die maar ook gaan melden ellende dan kan men zien of zijn tem wel helpt
reltopic is niet een vraag maar sommige jonge TS starten soms behoorlijke kinderachtige topics die uiteindlijk niet geloofwaardig zijn maar bokkers gaan reageren en aantal pagina's verder is de sfeer grimmig uiteindelijk krijgt een gewonen bokker een ow en de ts gaat vrij uit
hier bedoede ik een topic mee tienermoeders nu achteraf denk ik misschien wilde ze gewoon sensatie
de betreffende ts heeft uiteindelijk ook een ow gehad maar haar opmerkingen waren niet mis die waren goed voor een permanente ban
Ik vraag me af of het goed is als een hoofdmod contact zoekt met een hoofdmod van fok.
Dat forum is 10e grootste forum van de wereld daar gelden duidelijke regels