Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:04

Omdat grieb geen vergelijking persoonlijk op personen trok?
Dat heb ik wel eens anders gezien en ja dat vind ik het zonder twijffel ook OW waardig hoor Ja
Daar hoeft ook niks voor terug gedraaid te worden, want dan is het volkomen terecht.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:28

Je nieuwe onderschrift was mij niet echt opgevallen nog Kawa (nu dus wel Tong uitsteken ).... maar zeg nu zelf, is het niet een tikje overdreven?
Bokt gaat stuk, omdat je OWs hebt gekregen waar je het niet mee eens bent ofzo?
Het is voor mij vrij logisch dat je ook niet zomaar je mening kunt spuien als je die aan moet tonen met omslachtige vergelijkingen, of onwaarheden, of of of enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:34

Nee vind ik van niet, anders had ik het niet neergezet Lachen
Onderschrift komt niet alleen van de OW;s, maar voornamelijk van dat topic waar ik straks de link van plaatste

En ja, ik ben altijd lid met plezier geweest, anders was ik er niet meer en had ik ook niet zoveel berichten.
Maar dat plezier gaat steeds wat meer weg. En dat zegt heel wat over een bokt verslaafde denk ik Lachen
En ik merk in diverse topics dat meer mensen dat zo ervaren, zoals nu weer het topic van de rare foto.
En zo zijn er steeds topics te plaatsen waarin mensen dat zo ervaren...dat kan toch geen toeval zijn?
Dat mag toch zeker niet gebueren met bokt? Verdrietig

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:42

Ik zal mij er wel iets minder van aantrekken, want ik heb geen last van dat specifieke probleem. Als het in het ene topic niet mag, dan kun je toch een andere openen in de HK enkel voor 'readers' of iets dergelijks...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:50

als dat het enige probleem zou zijn in de mod zijn ogen, neem ik aan dat het topic wel verplaats was.
Nee we worden mond dood gemaakt.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:52

En toch en dat mag ik vast dan ook niet zeggen zie ik vak dezelfde n topic om een vage reden sluiten ...

anyway wat maakt het ook uit Clown

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:01

Schimmelig schreef:
Laten we zeggen dat Griebels gewoon net de figuurlijke bus heeft gemist Lachen

Damn... alweer de bus gemist Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:38

russel schreef:
Nou Menino, als je niet je mening op een weegschaaltje legt, heb je zo een OW hoor. Als je weinig op bokt zit, krijg je dat ook niet vaak mee.

hmm, heb in de 4 jaar dat ik op bokt zit nog nooit een OW (afkloppen Tong uitsteken) gehad, terwijl ik vroeger toch best actief postte Lachen Ben nooit extreem voorzichtig met mijn mening geweest? Probeerde het wel allemaal zo vriendelijk mogelijk te formuleren, maar als ik een mening had, dan uitte ik die ook wel.

maar geloof dat het er de laatste tijd wat heftiger aantoe gaat wbt OW's...

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:27

Citaat:
maar geloof dat het er de laatste tijd wat heftiger aantoe gaat wbt OW's...

of de nieuwe generatie mods interpreteren/lezen verkeerd kan ook Want Muijns inziens is het echt de laatste tijd pas zo dubieus met OW'S en vage slotjes Ja

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:29

Het gaat er helemaal niet echt actief aan toe met de OW maar bokt moet bepaalde mensen hebben daarvan wordt alles in de gaten gehouden.

Ik kan zo een voorbeeld bokker noemen die er 3 maanden uit ligt alleen dat ze voor haar mening uit kwam.
Die bokker was een natural en ik absoluut niet maar ondanks alles konden we goed praten (bokken) en respecteren we elkaars manier van paard houden.
Helaas vonden veel mensen die bokker niks.

Als ik naar OW en ban forum kijk dan valt het me vies tegen wat OW'S betreft en als ik naar mezelf kijk dan denk ik bokt heeft de pik op me Haha!

Als mods actiever willen worden dan moeten ze duidelijk conseqenter zijn want het bokt beleid is waardeloos zo

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:35

Tita, als jij zo het gevoel hebt dat Bokt 'de pik op jou heeft', zou het dan misschien niet eens een idee zijn om je eigen berichten onder de loep te nemen en niet steeds de fout bij de mods te leggen? Denk jij echt dat je overal alles kunt zeggen? Nee, toch? Als je op je werk te ver gaat vlieg je er uit, als je bij je hobbyclub te ver gaat krijg je ook de wind van voren van je clubgenoten, dat is niet meer dan logisch. Ook in het echte leven kun je niet alles zeggen zoals het in je op komt.

Met enige tact kom je een heel eind verder, hoor, echt waar Lachen .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:36

Tita, die persoon die je noemt vind ik nou niet het perfecte voorbeeld van onterechte ban, zoals gwen zegt tact kom je een eind verder

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:41

ik ken meerder mensen hoor nou gwen mijn laatst ow sloeg echt nergens op en dan schakel je de mids in en dan krijg je ineens een heel ander bericht.

Of de mod zeggen je 1e post is fout en de mids zeggen de 2e is niet zo netjes geforumuleerd

Of nog een goeie....Je hebt gelijk maar toch had je het anders moeten neerzetten.

Wie is bokt om over schrijven te oordelen als het werkelijk is en de waarheid

Dus

Jij bent een stomme blonde doos is ow waardig maar als je neer zet

Ik denk dat ik jou een stomme blonde doos vind nou nee ik vind dat zo.....dan mag het wel

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:54

Tita: als ik me niet vergis is dat een voorbeeld van een geval waarover je in de lijst met uitgedeelde waarschuwingen/bans kunt nalezen dat ze niet drie maanden is geband voor het geven van haar mening.

avanti4ever: stel dat je er tijd ovor hebt, zou je mij een lijstje willen geven met die 'dubieuze slotjes'. Een aantal maanden terug hebben we afgesproken om topics minder op slot te zetten . En van wat ik zie gebeurt dat ook, ik zie achter de schermen veel lange topics ontstaan over 'probleemtopics' die goed in de gaten worden gehouden, die niet op slot worden geknald - alleen als het gewoon echt niet langer kan. Op het moment dat dat niet zo is, ga ik mensen nog een keer aan die afspraak herinneren.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:58

ellende dat snap ik dat is ok helemaal niet netjes van haar maar ik zie dat meerdere mensen elkaars account lenen.

Maar waar ik me aan stoor is die zogenaamde reltopic die niet bedoelt zijn om te rellen.
een voorbeeld (dit topic heb ik even verzonnen)

Iemand verteld dat ie 16 is drugs gebruikt en veel met mannen naar bed gaat zonder condoom.

Tja eerst reageren mensen gewoon naar mate het topic ouder wordt gaan de mensen anders reageren en uiteindelijk is een gewone bokker de klos
De Ts gaat vrij uit ondanks dat ze rare en kinderachtige posten neerzet.
Dit zie ik vaak gebeuren en ik vind dat bokt consequenter moet zijn....zo vaak zie ik mensen schelden of voor dom uit maken en dan zie ik ze dus niet terug in de ow lijst.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:06

katiavl schreef:
Tita, die persoon die je noemt vind ik nou niet het perfecte voorbeeld van onterechte ban, zoals gwen zegt tact kom je een eind verder

Sommige hebben heel veel moeite om iets taktisch te brengen. Ik weet het toevallig van mezelf, maar ondanks dat ik het weet kan ik dingen niet taktisch brengen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:07

ik ook niet en vaak heb ik gelijk dat is nog het ergste of als ik dingen zie op bokt en er wordt niks ondernomen dat is ook erg...

men qoute bepaalde dingen uit een ander topic wat niet mag en de gene die post gaat vrij uit...dan denk ik wat is dat krom zeg

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:10

Er is wel meer krom hier Nagelbijten / Gniffelen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:11

Ik denk dat bijna de helft van de OW's die wordt uitgedeeld '1e OW' s zijn die niet in de lijst komen te staan.

Wat betreft 'reltopics die niet bedoelt zijn om te rellen', ik denk dat ik snap wat voor topics je bedoelt, maar wat bedoel je precies met je post? Wat is precies de vraag?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:13

Eigenlijk moeten mods ook naar het type topic kijken ongeacht hoe mensen reageren soms kun je gewoon niet tactisch zijn omdat zo'n ts nog al krom bezig is.

Het voelt niet goed om te zeggen ts volgens mij ben jij niet verstandig bezig.
Iets van wat ben jij een vreselijk dom eigenwijs stom kind is grover maar wel eerlijker

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:15

Ellende schreef:
Ik denk dat bijna de helft van de OW's die wordt uitgedeeld '1e OW' s zijn die niet in de lijst komen te staan.

Wat betreft 'reltopics die niet bedoelt zijn om te rellen', ik denk dat ik snap wat voor topics je bedoelt, maar wat bedoel je precies met je post? Wat is precies de vraag?

Dan moeten we die maar ook gaan melden ellende dan kan men zien of zijn tem wel helpt

reltopic is niet een vraag maar sommige jonge TS starten soms behoorlijke kinderachtige topics die uiteindlijk niet geloofwaardig zijn maar bokkers gaan reageren en aantal pagina's verder is de sfeer grimmig uiteindelijk krijgt een gewonen bokker een ow en de ts gaat vrij uit

hier bedoede ik een topic mee tienermoeders nu achteraf denk ik misschien wilde ze gewoon sensatie
de betreffende ts heeft uiteindelijk ook een ow gehad maar haar opmerkingen waren niet mis die waren goed voor een permanente ban

Ik vraag me af of het goed is als een hoofdmod contact zoekt met een hoofdmod van fok.
Dat forum is 10e grootste forum van de wereld daar gelden duidelijke regels

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:19

Om je voorbeeld over 16jarige en geen-condooms even te pakken: Als iemand online opschept over zijn/haar sexuele escapades kan dat dom en onnadenkend zijn, maar ik vind het geen excuus om iemand de grond in te boren en uit te schelden. Op het moment dat dat gebeurt, zal degene die dat doet daar op aangesproken worden. Maar dat geldt ook voor de topicstarter: op het moment dat zij grof en persoonlijk wordt, wordt hij daar net zo hard op aangesproken.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:23

titia, alles valt of staat met de manier van schrijven.......... dus inderdaad ipv calimeroen is het misschien verstandig om te kijken hoe je je posts schrijft en hoe de ontvanger dit kan lezen......

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:35

tita schreef:
Ellende schreef:

Dan moeten we die maar ook gaan melden ellende dan kan men zien of zijn tem wel helpt

reltopic is niet een vraag maar sommige jonge TS starten soms behoorlijke kinderachtige topics die uiteindlijk niet geloofwaardig zijn maar bokkers gaan reageren en aantal pagina's verder is de sfeer grimmig uiteindelijk krijgt een gewonen bokker een ow en de ts gaat vrij uit

hier bedoede ik een topic mee tienermoeders nu achteraf denk ik misschien wilde ze gewoon sensatie
de betreffende ts heeft uiteindelijk ook een ow gehad maar haar opmerkingen waren niet mis die waren goed voor een permanente ban

Ik vraag me af of het goed is als een hoofdmod contact zoekt met een hoofdmod van fok.
Dat forum is 10e grootste forum van de wereld daar gelden duidelijke regels

Niet vervelend bedoeld hoor, maar zou het met iets meer '' . '' '' , '' en hoofdletters kunnen, want ik word een beetje Ziek als ik het bovenstaande probeer te lezen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:41

Mensen openbaar voor alcohollist uitmaken mag wel...en dat zou geen 1e ow zijn..maar in het banlijstje is niks te vinden...
Dus niet alles op de 1e OW gooien Haha!
Veel dingen zijn wel na te zoeken Lachen