Kris25 schreef:Ik gooi mijn vriendje in de strijd! Voor iedere stem mag je hem een dag lenen voor zware werkzaamheden
Oehh..
Nee sorry, ik zoek wel een ander jongen en stem op Maya

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kris25 schreef:Ik gooi mijn vriendje in de strijd! Voor iedere stem mag je hem een dag lenen voor zware werkzaamheden
Shalimar schreef:Evatje schreef:Fairie
Urielle
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met Fairie en Uriel, dan red je het wel.
Met Fairie als Mod en Uriel als Mid, dan weet je dat je goedzit!
Samen staan ze altijd voor je klaar, dus STEMMEN maar!
Soet schreef:katiavl schreef:Olympia deelt snoepjes uit als ze wint
Daar word je dik van
Urielle helpt met de conditie te verbeteren
Evatje schreef:![]()
Weg met die banaan,
want daar komen Urielle en Fairie aan.
Evatje schreef:![]()
Weg met die banaan,
want daar komen Urielle en Fairie aan.
Edda schreef:Kris25 schreef:Ik gooi mijn vriendje in de strijd! Voor iedere stem mag je hem een dag lenen voor zware werkzaamheden
Heb je bewijs dat dat jouw vriendje is
slimmerik schreef:Kris25 schreef:Ik gooi mijn vriendje in de strijd! Voor iedere stem mag je hem een dag lenen voor zware werkzaamheden![]()
![]()
![]()
Elessar schreef:Soet schreef:Daar word je dik van
Urielle helpt met de conditie te verbeteren
Jaaaaaa dat is een goede! We moeten even een slogan bedenken met dat woord erin!
MissHaffie schreef:Soet gaat plat, van Krishaarvriend z'n gat
Tieneke schreef:Stem op mijn naam! Dan zal er binnenkort een modje voor je deur gaan staan met een bos bloemen en een tros banaan!
Tieneke schreef:
Stem op mijn naam! Dan zal er binnenkort een modje voor je deur gaan staan met een bos bloemen en een tros banaan!
Harvest_Moon schreef:
Edda schreef:OOh best kansloos dit topic
Moet je nagaan dat ongeveer maar 2/5 van de bokkers FZ leest en 3/5 dit topic helemaal niet in de gaten heeft