Rivjenn schreef:Hoi,nou, ik heb ook een mail gehad Het zal mij erg benieuwen Zou het wel heel leuk vinden!! Jij kan beter een cursus volgen over hoe je niet zo traag van begrip moet zijn
Ik vind het leuk bedacht!!! Ik hou wel van deze (zeer Nederlandse) grap!!!! Ik kijk al uit naar volgend jaar!!!
complimenten voor Sanex, Alane en Levy! Dit mag met hoofdletters in de bokt-annalen worden opgenomen, werkelijk briljant!
Ryanne"][quote="Rivjenn schreef:Hoi,nou, ik heb ook een mail gehad Het zal mij erg benieuwen Zou het wel heel leuk vinden!! Jij kan beter een cursus volgen over hoe je niet zo traag van begrip moet zijn [/quote]ah, niet je agressie op een ander afreageren....
Ryanne"][quote="Rivjenn schreef:Hoi,nou, ik heb ook een mail gehad Het zal mij erg benieuwen Zou het wel heel leuk vinden!! Jij kan beter een cursus volgen over hoe je niet zo traag van begrip moet zijn [/quote]Zeggen we allemaal geirriteerd Ik ben zwaar gekwetst
Lielle schreef:complimenten voor Sanex, Alane en Levy! Dit mag met hoofdletters in de bokt-annalen worden opgenomen, werkelijk briljant!Inderdaad, ik kom altijd pas op 2 april met goede 1april grappen. Maar hier was goed overna gedacht
Levy schreef:Namens ons drieen, Sanex, Alane en ikke Levy......graag gedaan!!! Bist ook n rotwief nait
Lydiia"][quote="Levy schreef:Namens ons drieen, Sanex, Alane en ikke Levy......graag gedaan!!! Bist ook n rotwief nait [/quote]ik hoal nog wel van die....joa heur!!
*onder de tafel van het lachen*Ik heb nog nooit zo'n leuke 1 april gehad... *brult het uit*en morgen heb ik echt spierpijn van het lachen!
Levy"][quote="Lydiia"][quote="Levy schreef:Namens ons drieen, Sanex, Alane en ikke Levy......graag gedaan!!! Bist ook n rotwief nait [/quote]ik hoal nog wel van die....joa heur!![/quote]Mor'n kom ik die perseunleuk een rotschop verkoopm, wa denkst wel nait!
Laui! schreef:*onder de tafel van het lachen*Ik heb nog nooit zo'n leuke 1 april gehad... *brult het uit*en morgen heb ik echt spierpijn van het lachen!je wist al eerder hier in de topic he?!
Levy schreef:Namens ons drieen, Sanex, Alane en ikke Levy......graag gedaan!!! Jullie hebben zeker helemaal dubbel gelegen om dit topic vanaf het begin
Ik heb nu computerogen... een muisarm... en nog steeds een longontsteking... Bokt: bedankt.... Ik groet u