Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:Uhh ik kan me de pb's nog herinneren dat het niet genoemd mag worden. Ik voel me dan ook behoorlijk in de zeik genomen dat mijn OW (en ban) blijft staan als het nu met een hulkopmerking afgedaan wordt
katiavl schreef:schimmelig is dezelfde opmerking, zelfs in dezelfde lijnen geschrevenmet dezelfde man, en dezelfde vergelijking
Vier keer dezelfde in één zin
Schimmelig schreef:katiavl schreef:schimmelig is dezelfde opmerking, zelfs in dezelfde lijnen geschrevenmet dezelfde man, en dezelfde vergelijking
Vier keer dezelfde in één zin
Oh naja... Waar blijft die OW dan
Heeft iemand misschien de link van het bericht, of de pagina?
griebels schreef:Ik vind de OW nog steeds niet terecht. Niet voor degene die nu dezelfde vergelijking maakt maar ook niet voor mij. Ik wil dus niet dat zij die OW alsnog krijgt, maar dat de mijne (uit fatsoen) ingetrokken wordt!
Het blijft een mening en we leven tenslotte nog steeds in een land met een vrije meningsuiting!
Schimmelig schreef:Haha, zijn er ook dingen waar je nog géén OW voor hebt gehad?![]()
Bummer, nu moet ikzelf zoeken.
Gwen schreef:griebels schreef:Ik vind de OW nog steeds niet terecht. Niet voor degene die nu dezelfde vergelijking maakt maar ook niet voor mij. Ik wil dus niet dat zij die OW alsnog krijgt, maar dat de mijne (uit fatsoen) ingetrokken wordt!
Het blijft een mening en we leven tenslotte nog steeds in een land met een vrije meningsuiting!
Als je opmerkingen over Hitler maakt dan weet je dat dat heel gevoelig ligt, zelfs als je het bedoelt ter vergelijking. Wat de één best kan hebben vindt de ander vreselijk onfatsoenlijk. Niet voor niets wordt er op zulke opmerkingen bijna altijd wel door andere Bokkers getemd. Bokt is een enorm forum met net zoveel wensen als mensen, daar laveert het modteam tussendoor. Het kan niet anders dan dat er wel eens beslissingen worden genomen waar je je niet in kunt vinden, maar het is iig niet zo dat je op Bokt alles kunt zeggen in het kader van vrije meningsuiting.
Ik kan me voorstellen dat je het niet eerlijk vindt dat jij wel een OW hebt gekregen en die ander niet (of misschien ook wel, ik weet het niet), maar er zitten altijd twee kanten aan zo'n verhaal.
tita schreef:tja dan kunnen we bokt wel uit de lucht halen je mag een opmerking maken over iedereen die je wilt je mag toch je mening en vergelijking geven
griebels schreef:Uhh ik kan me de pb's nog herinneren dat het niet genoemd mag worden. Ik voel me dan ook behoorlijk in de zeik genomen dat mijn OW (en ban) blijft staan als het nu met een hulkopmerking afgedaan wordt
Schimmelig schreef:Als je braaf 6 maanden je mond houdt vervallen die dingen toch? Zo heb ik het tenminste begrepen