Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:20

Ik heb het niet allemaal gelezen, maar wat was deze opmerking dan precies? Neem aan dat hij minder zwaar woog dan de met de man uit jouw vergelijking....

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:20

het ging over dezelfde man en dezelfde vergelijking Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:21

schimmelig is dezelfde opmerking, zelfs in dezelfde lijnen geschreven Lachen met dezelfde man, en dezelfde vergelijking

Vier keer dezelfde in één zin Tong uitsteken

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:22

echh dit topic heb ik zoals goed gevolgd terwijl ik een ban had een lieve bokker stuurde me copy's maar ik kan me beter maar niet mee bemoeien.

Want bokt is bokt niet meer.

We leven in een land met vrij mening maar die vrije mening mag niet op bokt, je moet het zo forumleren zodat de mods het niet erg vinden

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:36

griebels schreef:
Uhh ik kan me de pb's nog herinneren dat het niet genoemd mag worden. Ik voel me dan ook behoorlijk in de zeik genomen dat mijn OW (en ban) blijft staan als het nu met een hulkopmerking afgedaan wordt Boos!

Ik heb geen idee waarom er gekozen is voor een Hulk-opmerking, mogelijk heeft degene die de opmerking gemaakt heeft ook nog een OW gekregen of mogelijk hád hij/zij die moeten krijgen, of is er om een andere reden voor een Hulk gekozen, ik weet het niet.

Jullie willen echter een verandering bewerkstelligen aan de hand van jullie ervaringen. Als je dan vervolgens zo reageert als dat daadwerkelijk ter harte lijkt te zijn genomen kan ik me voorstellen dat de moddies ook zoiets hebben van ehm.... Als je zelf nog wel ergens een OW voor hebt gekregen en een volgende niet, dan kán het zijn dat er intussen heel wat overleg achter de schermen is geweest over hoe in het vervolg zulke zaken af te handelen. Ook kunnen er andere redenen zijn die niet zo op Bokt gevlamd kunnen worden om de een wel een OW te geven en de ander niet. Zaken lijken soms wel hetzelfde, maar zijn dat niet (let wel, ik zeg niet dat dit nu allemaal op jou persoonlijk van toepassing is, Griebels Knipoog ).

Je zou natuurlijk kunnen temmen over de Holocaustopmerking die nu gegeven is, waarbij je kunt uitleggen dat jij een OW hebt gehad voor in jouw ogen hetzelfde, waarbij je kunt vragen om een antwoord hoe dat zit.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:40

katiavl schreef:
schimmelig is dezelfde opmerking, zelfs in dezelfde lijnen geschreven Lachen met dezelfde man, en dezelfde vergelijking

Oh naja... Waar blijft die OW dan Verward

Heeft iemand misschien de link van het bericht, of de pagina?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:43

Ik vind de OW nog steeds niet terecht. Niet voor degene die nu dezelfde vergelijking maakt maar ook niet voor mij. Ik wil dus niet dat zij die OW alsnog krijgt, maar dat de mijne (uit fatsoen) ingetrokken wordt!
Het blijft een mening en we leven tenslotte nog steeds in een land met een vrije meningsuiting!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:44

Schimmelig schreef:
katiavl schreef:

Oh naja... Waar blijft die OW dan Verward

Heeft iemand misschien de link van het bericht, of de pagina?

Sorry, ik ga ook niet linken want daar heb ik ook al een OW voor gehad Boos!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:47

Haha, zijn er ook dingen waar je nog géén OW voor hebt gehad? *LOL* Tong uitsteken
Bummer, nu moet ikzelf zoeken.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:54

griebels schreef:
Ik vind de OW nog steeds niet terecht. Niet voor degene die nu dezelfde vergelijking maakt maar ook niet voor mij. Ik wil dus niet dat zij die OW alsnog krijgt, maar dat de mijne (uit fatsoen) ingetrokken wordt!
Het blijft een mening en we leven tenslotte nog steeds in een land met een vrije meningsuiting!

Als je opmerkingen over Hitler maakt dan weet je dat dat heel gevoelig ligt, zelfs als je het bedoelt ter vergelijking. Wat de één best kan hebben vindt de ander vreselijk onfatsoenlijk. Niet voor niets wordt er op zulke opmerkingen bijna altijd wel door andere Bokkers getemd. Bokt is een enorm forum met net zoveel wensen als mensen, daar laveert het modteam tussendoor. Het kan niet anders dan dat er wel eens beslissingen worden genomen waar je je niet in kunt vinden, maar het is iig niet zo dat je op Bokt alles kunt zeggen in het kader van vrije meningsuiting.

Ik kan me voorstellen dat je het niet eerlijk vindt dat jij wel een OW hebt gekregen en die ander niet (of misschien ook wel, ik weet het niet), maar er zitten altijd twee kanten aan zo'n verhaal.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:55

Schimmelig schreef:
Haha, zijn er ook dingen waar je nog géén OW voor hebt gehad? *LOL* Tong uitsteken
Bummer, nu moet ikzelf zoeken.

dit zijn de enige 2 die ik in de 6 jaar dat ik bok heb gehad. En allemaal in een maand tijd.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:56

tja dan kunnen we bokt wel uit de lucht halen je mag een opmerking maken over iedereen die je wilt je mag toch je mening en vergelijking geven

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:01

Gwen schreef:
griebels schreef:

Als je opmerkingen over Hitler maakt dan weet je dat dat heel gevoelig ligt, zelfs als je het bedoelt ter vergelijking. Wat de één best kan hebben vindt de ander vreselijk onfatsoenlijk. Niet voor niets wordt er op zulke opmerkingen bijna altijd wel door andere Bokkers getemd. Bokt is een enorm forum met net zoveel wensen als mensen, daar laveert het modteam tussendoor. Het kan niet anders dan dat er wel eens beslissingen worden genomen waar je je niet in kunt vinden, maar het is iig niet zo dat je op Bokt alles kunt zeggen in het kader van vrije meningsuiting.

Ik kan me voorstellen dat je het niet eerlijk vindt dat jij wel een OW hebt gekregen en die ander niet (of misschien ook wel, ik weet het niet), maar er zitten altijd twee kanten aan zo'n verhaal.

dat het voor de een wel gevoelig ligt en voor de ander niet is geen reden om mij daarmee te bestraffen met een OW. Ik zeg nergens dat ik een aanhanger of wat dan ook ben. Ik gruwel er net zo van als degene voor wie het gevoelig ligt. Alleen ik ben een van de velen die er gewoon over kan praten.

Overal in NL en DL wordt Hitler besproken, nergens geeft dat problemen behalve hier op bokt.
Sommige dingen liggen mij ook weleens gevoelig, maar betekend dat dat er maar meteen met OW's gesmeten moet worden Verward

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:04

tita schreef:
tja dan kunnen we bokt wel uit de lucht halen je mag een opmerking maken over iedereen die je wilt je mag toch je mening en vergelijking geven

Dat mag dus niet als je daarbij geen respect toont, Tita. Dat staat zeer duidelijk in de regels vermeld. Dan kun jij wel vinden dat dat wel mag, en dat gewoon doen, maar dan gooi je je eigen ruiten in. Waarna vervolgens het modteam door het slijk gehaald wordt omdat ze zo oneerlijk zijn. Dat vind ik dus niet kunnen Lachen .

Daarbij refereer ik overigens niet aan die Hitler-opmerkingen e.d., maar echt op persoonlijk gerichte opmerkingen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:26

Griebels het gaat hier niet over de discussie of het wel of niet mag, die is al genoeg gevoerd. Vind het spijtig dat je zegt dat mensen het niet vinden kunnen, er zogezegd niet over kunnen praten. Weer een beoordeling steunend op wat? Lachen
Het gaat hier om verdeling van ow

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:30

griebels schreef:
Uhh ik kan me de pb's nog herinneren dat het niet genoemd mag worden. Ik voel me dan ook behoorlijk in de zeik genomen dat mijn OW (en ban) blijft staan als het nu met een hulkopmerking afgedaan wordt Boos!

Vind je dan dat het beleid dus nooit kan / mag veranderen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:37

in een maand tijd?
Als men dan vond dat het toen toch wat te snel gegeven was, draai het dan terug.
Is toch geen schande, geen gezichtverlies, maar juist laten zien, wij zijn ook maar gewoon mensen die eens iets verkeerd bepalen op dat moment.
Niet erg, maar menselijk.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:51

Laten we zeggen dat Griebels gewoon net de figuurlijke bus heeft gemist Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:53

Er zijn al andere die ook daarvoor een ow hebben gekregen Lachen
Dus die bus heeft griebels niet alleen gemist, sjah Lachen veranderingen zijn altijd moeilijk, wachten op een nieuwe bus dus Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:54

als de bus net voorbij is kan die wel ff in de achteruit Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:55

Waarom, dat was toen de regel, waarom voor griebels en niet de andere? Dan vraag ik me af waarom er daar dan wel speciale dingen voor moeten gedaan worden, en andere niet?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:57

Als je braaf 6 maanden je mond houdt vervallen die dingen toch? Zo heb ik het tenminste begrepen Blond

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:58

Schimmelig schreef:
Als je braaf 6 maanden je mond houdt vervallen die dingen toch? Zo heb ik het tenminste begrepen Blond

Was het niet een maand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:59

Nee dat was geen regel
staat niks van in de regels, was een ongeschreven iets, verschillen opgevat per mod.

ja klopt, 6 maanden
maar als mensen je in de gaten houden, op alles temmen en het (bewust) verkeerd interperteren en dat zo in de tem zeggen, heb je er al vlug een ow bij...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:01

Er zijn al meer mensen die er een ow voor gehad hebben, denk je dat griebels de eerste is die deze vergelijking maakt. Heb dat al meer gezegd, maar dan is het altijd stil. En als je me niet geloof pb maar een mod ofzo Lachen

Dus dan snap ik niet waarom griebels een verontschuldiging moet krijgen

En daar gaat het per slot van rekening ook niet over, wel dat een nieuw geval alleen hulkopmerking krijgt Lachen