Ik dacht wij vullen heilig onze adressen in en krijgen per post een brief waarin staat dat het alsnog een 1 april grap is
Snoopy_689EthelateBiepmiepPinky_GirlJorieNewforestloverJoeyloverPervincoGabyFeddeIcePrincessChatelaineFonnieBarbMargonJellieKyanazri_MGrandeurFsoudanJoyceJackselBelkerEllendePercyCupidMickeyLisetteMiesieMargreetRyanneSilySoraneVikingtallieAntoinetteSuperPepeijnLissyHorselessQuestMeavyElfieZijn heel wat mailtjes
Dus tochhelaas voor diegene die ik gefeliciteerd heb.veel plezier met een dekje van de ruitersportzaak dan maar? en bokt moet nu wel weer hoog in die ene lijst komen
Citaat:GRRRRRRRR ! ik ben spiegies helemaal de kluts kwijtik weet nog een goede kliniek bij Amersfoort in de buurt....
Hahah heel flauw Vind het wel een super goede grap Ik had bij opmerkingen dat ik een van beide shabrakken wel wou omdat ik toch twee verschillende zadels heb
MENSEN LEES NOU EVEN HIERBOVEN!Ryanne had al een bericht gepost:[EA-CO] Informatie topic voor testers Farbenfroh
correctie, ik heb wel een mail gehad zie ik net.. zal dat zijn dat wanneer je hier reageert, je een mailtje krijgt of zo??
smurf schreef:heee Margreet, gaaf, kunnen we samen buiten rijden in de regen Dat kan evengoed wel hoor, maar dan graag zonder de regen Deze was van mij:Citaat:"Jemig, waarom denk ik ook niet gelijk even wat langer na bij zoiets... De gelukkigen worden zeker bekend gemaakt op 1 april? "
runningkawa schreef:Dus tochhelaas voor diegene die ik gefeliciteerd heb.veel plezier met een dekje van de ruitersportzaak dan maar? en bokt moet nu wel weer hoog in die ene lijst komen sadist
Fonnie"][quote="runningkawa schreef:en bokt moet nu wel weer hoog in die ene lijst komen We staan op 46 [/quote]Het wordt per dag vernieuwd, hopelijk springt ie opeens van 46 naar 40