Warboel schreef:"Bokt en het mysterie van de Legendarische Eieren van de Opperpaashaas" Wondereieren die soms ineens veranderen
Dus de grap duurt langer dan alleen de maand april?Ze hadden het wel over 'blijvend' en 'je blijft er in hangen'
gerlindie schreef:Dus de grap duurt langer dan alleen de maand april?Ze hadden het wel over 'blijvend' en 'je blijft er in hangen' Jep daar dacht ik al aan.Mag hopen dat het niet tot m'n verjaardag duurt (26 mei)
Dat heeft dan toch weer te maken met dingen van de vorige jaren.Ook met dat groene dingen gooien enzo.
Ja vast 1 april op 1 mei vieren Ik heb vorig jaar trouwens ook iets blijvends gewonnen dus dat kan best
Blijvend- grappen van vorig jaar komen terug? Ze blijven op bokt en gaan niet weg. (En zijn er natuurlijk alleen op 1 april..)
Hebben ze in een eerder jaar al wel eens een of andere actie in mei gehad? Of een belangrijke update? Misschien verwijzen ze daarnaar dat het terugkomt (of juist verdwijnt)
Ben ik weer, vorig jaar enorm meegedacht. Nu al een tijd aan het meelezen en denken.Zullen ze geen grappen van andere jaren gaan herhalen, oude tijden herleven?Wie weet weer een tombola ofzo, voor de blijvende herinneringen?
PB binnen van een groentje Met:Then the bird said, "Nevermore."Ofwel.. even gegoogled.. weer edgar allen de dichter.
[***] schreef:Stomme regen Ik gleed gewoon door mijn weiland heen Slecht weer -> winterWelk weiland? Om spullen te verstoppen?
Joaltijd schreef:[***] schreef:Stomme regen Ik gleed gewoon door mijn weiland heen Slecht weer -> winterWelk weiland? Om spullen te verstoppen? Regen is toch echt eerder de herfst hoor Glijden --> glijbaan --> speeltuin --> kinderen --> verstoppertje