Monddood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:12

Gini schreef:
Feria, het is niet mijn topic, nooit in gereageerd en zelfs nog nooit tegengekomen.

Shadow, een bedrijf moet niet naar de consumenten luisteren? Sorry, maar dat klopt echt niet. Een bedrijf doet niets anders.
Een bedrijf gaat echt niet zeggen: zint het je niet, zoek je heil dan maar bij de concurrentie. Echt niet.
Ook heel jammer dat je mensen die hun klachten uiten meteen onbeschaafd noemt. Dat kan een bedrijf zich ook niet permiteren. Mensen met klachten zitten juist in met het bedrijf, anders zouden ze die moeite niet doen en zoals je zegt, bij de concurrentie gaan.

Escalatie zie ik als nog grovere opmerkingen, totaal geen zinvolle posts meer. Diegenen die aan de frontlinie staan worden gewaarschuwd of geband waardoor de grote menigte zich maar wijselijk in stilzwijgen hult. En alles blijft zoals het is, tot als het borrelen weer een uitgang vindt en er opnieuw een topic als dit wordt aangemaakt en tot alles weer opnieuw begint.

Kijk ik vind het soms ook niet terecht, maar zo is bokt nu eenmaal en daar leg ik mij bij neer. Ik heb geen nood aan grove opmerkingen enz. Ze moeten helemaal niets veranderen omdat wij dat leuk zouden vinden. Aan ons de keuze of we blijven en ons erbij neerleggen of we het niet eens zijn en vertrekken.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:18

rea schreef:
Hhilde schreef:
Elke vergelijking met de Hitler is totaal ongepast zou je direct een OW moeten opleveren.
Gatverdamme! Iedereen met meer hersenen dan een kamerplant weet dat die oorlogen verschrikkelijk waren en zou er niet dit soort opmerkingen over maken.

FYI : Ik heb deze geTeMd.
We kunnen het best oneens zijn maar daarvoor hoef je niet op mij te gaan schelden, noch denigrerende vergelijkingen te maken. :)
En aan PBtjes doe ik niet voor zulke zaken, dus maar openbaar in het topic.

Okee. Maar ik heb je geen pb gestuurd en ga dat ook niet doen, dus ik weet niet waarom je laatste opmerking nodig is? Maargoed. Ik scheld niet, ik maak alleen een vergelijking half niet zo naar als de jouwe. Dankjewel voor je TeM :D

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:19

Feria ik begrijp je toegevoegde waarde hier eigenlijk niet helemaal.
Je vindt dit topic muggenzifterij...

Wat op mij overkomt alsof jij wel je mening mag uiten over het feit dat dit een onzinnig topic is, maar wij mogen hier niet komen om onze bevindingen te uiten over het bokt beleid?

Daarnaast is het nog steeds persoonlijk wat vulgair al dan niet ongepast is.
Allemaal eigen perceptie... ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:22

Shadow0 schreef:
Ailill schreef:
Bokt wil alles zo netjes mogelijk houden, om maar de valse schijn op te kunnen houden dat iedereen zich netjes aan de regels houdt.

Waarom zou dat 'valse schijn' zijn, en niet daadwerkelijk de wens om een forum te hebben waar niet al te veel controversiele content rondzwerft? Mij lijkt het volkomen aanvaardbaar als Bokt de wens heeft om geen seksuele plaatjes en al te grove toespelingen te hebben.

Je pikt nu een klein deel uit mijn bericht, jammer!

Ik doel niet op die seksuele plaatjes maar op het feit dat mods opeens moeilijk doen om zaken die jarenlang geen enkel probleem waren.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:23

Gini, als users met opzet grof gaan zijn en onzinreacties gaan schrijven, gaat het voor veel users toch logisch zijn dat ze geband worden? Ik denk niet dat veel mensen zich daardoor gaan stilhouden omdat ze het bannen als een censuur ervaren? Wederom worden er dus in mijn ogen eigen glazen ingegooid. Als je iets veranderd wilt zien, bereik je het meeste met een constructieve discussie. En dat is niet een mening doordrammen of provoceren (in zijn algemeenheid bedoeld).

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:26

Feria schreef:
Gini schreef:
Feria, het is niet mijn topic, nooit in gereageerd en zelfs nog nooit tegengekomen.

Shadow, een bedrijf moet niet naar de consumenten luisteren? Sorry, maar dat klopt echt niet. Een bedrijf doet niets anders.
Een bedrijf gaat echt niet zeggen: zint het je niet, zoek je heil dan maar bij de concurrentie. Echt niet.
Ook heel jammer dat je mensen die hun klachten uiten meteen onbeschaafd noemt. Dat kan een bedrijf zich ook niet permiteren. Mensen met klachten zitten juist in met het bedrijf, anders zouden ze die moeite niet doen en zoals je zegt, bij de concurrentie gaan.

Escalatie zie ik als nog grovere opmerkingen, totaal geen zinvolle posts meer. Diegenen die aan de frontlinie staan worden gewaarschuwd of geband waardoor de grote menigte zich maar wijselijk in stilzwijgen hult. En alles blijft zoals het is, tot als het borrelen weer een uitgang vindt en er opnieuw een topic als dit wordt aangemaakt en tot alles weer opnieuw begint.

Kijk ik vind het soms ook niet terecht, maar zo is bokt nu eenmaal en daar leg ik mij bij neer. Ik heb geen nood aan grove opmerkingen enz. Ze moeten helemaal niets veranderen omdat wij dat leuk zouden vinden. Aan ons de keuze of we blijven en ons erbij neerleggen of we het niet eens zijn en vertrekken.

Dan kan je je toch ook neerleggen bij het feit dat andere mensen dat niet doen?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:27

Ann schreef:
Gini, als users met opzet grof gaan zijn en onzinreacties gaan schrijven, gaat het voor veel users toch logisch zijn dat ze geband worden? Ik denk niet dat veel mensen zich daardoor gaan stilhouden omdat ze het bannen als een censuur ervaren? Wederom worden er dus in mijn ogen eigen glazen ingegooid. Als je iets veranderd wilt zien, bereik je het meeste met een constructieve discussie. En dat is niet een mening doordrammen of provoceren (in zijn algemeenheid bedoeld).

En als dat vervolgens GEEN enkel resultaat oplevert, wat doe je dan?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:28

Gini schreef:
Ook heel jammer dat je mensen die hun klachten uiten meteen onbeschaafd noemt.

Oh, nee hoor, dat doe ik zeker niet meteen! Mensen met klachten zijn beslist niet per se onbeschaafd. Ik gaf aan dat ik denk dat een heleboel mensen niet reageren in dergelijke topics omdat ze de situatie op Bokt niet echt een probleem vinden, en het terecht vinden dat een topic met dergelijke plaatjes gesloten wordt. En dat ze, als ze het ergens niet mee eens zijn, een vraag stellen of een opmerking maken maar zonder provocerend gedrag, omdat ze dat gewoon niet nodig vinden.

Maar, voor alle duidelijkheid, de manier waarop diverse mensen hebben gereageerd vind ik wel onbeschaafd ja. Provocerend gedrag (waarover jij vroeg of dat niet logisch was, maar ik vind dat dus absoluut niet logisch), een ouderwetse godwin (een totaal ongepaste vergelijking met Mein Kampf), de plaatjes, de beschuldigingen van corruptie en kwade opzet van het Bokt-team, ik vind dat niet echt beschaafd nee.

Citaat:

Ze moeten het niet. Niemand verplicht het ze. Het kan gevolgen hebben om het niet te doen, maar zelfs dat is niet altijd waar: heel wat hippe bedrijven werden eerst verketterd en pas daarna hot, juist doordat ze hun eigen weg gingen en zich niet volkomen naar de gangbare wensen voegden. Maar zelfs als het een slecht idee is, is het nog altijd de keuze van de organisatie zelf, ze moeten niks. Als dat tot gevolg heeft dat het hele publiek wegloopt dan was dat misschien geen handige beslissing, maar toch nog altijd een die ze mogen maken.

Citaat:
En alles blijft zoals het is, tot als het borrelen weer een uitgang vindt en er opnieuw een topic als dit wordt aangemaakt en tot alles weer opnieuw begint.

En wat zou dan de oplossing zijn? De ene partij (namelijk Bokt) is niet van plan het forum anders in te richten om de grenzen (bv rond seksuele content) op te rekken, en de andere partij legt zich bij de beslissing niet neer. Ik zie daar zo gauw geen oplossing eigenlijk. Alleen maar een heleboel toekomstige frustratie aan beide zijden.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:29

@Ailill,
Dan zou ik mijn manier van reageren gaan aanpassen als ik graag op een forum wil blijven of mijn heil elders zoeken. Niks moeilijks aan. :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:30

Ann schreef:
@Ailill,
Dan zou ik mijn manier van reageren gaan aanpassen als ik graag op een forum wil blijven of mijn heil elders zoeken. Niks moeilijks aan. :+

Je begint in herhaling te vallen.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:31

Ailill schreef:

Dan kan je je toch ook neerleggen bij het feit dat andere mensen dat niet doen?[/quote]

Neen dat kan ik niet, als je je er niet bij neerlegt kan je beter ergens anders heen gaan. Blijft eht wel zo leuk voor jou, maar ook voor anderen.

Fiebie ik vind dit topic geen muggenzifterij, heb ik nooit gezegd, dus doe geen aannames.
Wat ik wel zeg is dat ik het spijtig vind dat eht topic nu misbruikt wordt omdat 1 topic (terecht) gesloten is.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:33

Maar Ailill, als je het al weet, waarom stel je die vraag dan? Je vraagt wat Ann zou doen als protest niet het gewenste effect oplevert. Zij beantwoordt die vraag - en terecht, want er wordt soms net gedaan alsof je wel zou moeten provoceren omdat je er op een redelijke manier niet komt... maar soms kun je ook gewoon aanvaarden dat jouw wensen te ver afliggen van de werkelijkheid (in elk geval hier op Bokt.) Om dan toch op een provocerende manier je gelijk te willen halen is je eigen keuze, geen automatisch gevolg.

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:34

Hhilde schreef:
...Okee. Maar ik heb je geen pb gestuurd en ga dat ook niet doen, dus ik weet niet waarom je laatste opmerking nodig is?...

Dat wil ik ook niet insinueren. Ik meen me te herinneren uit andere topics dat dat ook jouw stijl niet is. ;)
'k Wilde enkel maar duiden waarom ik met deze off-topic reactie kom aandraven, puur eigenbelang. -:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:37

Feria schreef:
Ailill schreef:

Dan kan je je toch ook neerleggen bij het feit dat andere mensen dat niet doen?

Neen dat kan ik niet, als je je er niet bij neerlegt kan je beter ergens anders heen gaan. Blijft eht wel zo leuk voor jou, maar ook voor anderen.

Fiebie ik vind dit topic geen muggenzifterij, heb ik nooit gezegd, dus doe geen aannames.
Wat ik wel zeg is dat ik het spijtig vind dat eht topic nu misbruikt wordt omdat 1 topic (terecht) gesloten is.[/quote]
Waarom zou ik dat moeten doen? Ik ben van mening dat het niet juist is wat bokt aan het doen is, dan mag ik dat toch kenbaar maken? Dat jij het niet eens bent met de manier waarop is spijtig, maar geen rede voor mij om dan maar weg te gaan of me neer te leggen bij dit besluit.

Je bent zelf begonnen met aannames, naar een ander wijzen is niet juist.

Jij bent van mening dat wij dit topic aan het misbruiken zijn, ik denk daar anders over. Dit topic verloopt over het algemeen volwassen en met enig vestand, maar ik denk dat het duidelijk is dat hier wel uiteresten wat betreft mensen/persoonlijkheden komen. Dat moeten we allemaal respecteren.

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:39

Wet van Godwin (Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie)
Mike Godwin
De wet van Godwin is een aforisme over de internetcultuur dat in 1990 door Mike Godwin bedacht werd. De wet stelt in quasi-wiskundige bewoordingen:

Naarmate online discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler 1.
(As an on-line discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1.)

Ofwel: als een online discussie maar lang genoeg duurt, trekt een van de deelnemers geheid een keer een vergelijking met de nazi's of Hitler. Omdat Godwin de meme van nazi-vergelijkingen in discussies op Usenet te aanvallend vond en in strijd met de logica, stelde hij de wet op als een tegenmeme. De memetische functie van de wet is niet een eind te maken aan discussies, maar om deelnemers aan een discussie bewuster te maken van de vraag of een vergelijking met de nazi's of Hitler gepast is, of simpelweg een kwestie van te ver doorgevoerde retoriek.

Richard Sexton houdt echter vol dat de wet een herformulering is van zijn bijdrage op 16 oktober 1989:

Een USENET-discussie heeft duidelijk zijn beste tijd gehad zodra een van de deelnemers met Hitler en de nazi's komt aanzetten.[1]

Strikt genomen is dit wat anders, omdat de letterlijke tekst van de wet van Godwin niet stelt dat een discussie door zo'n verwijzing of vergelijking zijn beste tijd heeft gehad. In veel nieuwsgroepen op Usenet bestaat desalniettemin de traditie dat de thread afgelopen is zodra zo'n vergelijking wordt gemaakt. Degene die de nazi's als eerste noemt heeft automatisch verloren, ongeacht het onderwerp dat werd besproken. Daarbij bestaat er ook een wijdverspreide overeenstemming over het feit dat het opzettelijk noemen van de wet van Godwin, om aldus een discussie te beëindigen, geen succes zal hebben. Op deze wijze staat de wet van Godwin in de praktijk garant voor een bovengrens aan de lengte van discussies in nieuwsgroepen. Veel mensen denken dat dit laatste met de wet van Godwin wordt bedoeld, maar dat iemand automatisch een discussie verliest door te verwijzen naar de nazi's is een drogreden die Mike Godwin zelf niet heeft beoogd.

Hoewel een vergelijking van de praktijken van de nazi's zoals de holocaust met een minder ernstige gebeurtenis rationeel unfair is, en soms ook onjuist is (zoals in een reductio ad Hitlerum), hoeft zo'n vergelijking niet altijd onjuist te zijn. Als men bijvoorbeeld ingenieurs erop wil wijzen dat de maatschappij vindt dat zij moreel medeverantwoordelijk zijn voor de gevolgen van de door hen ontwikkelde techniek, kan men hen vergelijken met de ingenieurs die destijds betrokken waren bij de ontwikkeling van een efficiëntere crematoriumoven om massavernietiging in de Nazi-concentratiekampen mogelijk te maken. De overdrijving is hier niet demoniserend, maar bedoeld om wakker te schudden.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:40

Shadow0 schreef:
Maar Ailill, als je het al weet, waarom stel je die vraag dan? Je vraagt wat Ann zou doen als protest niet het gewenste effect oplevert. Zij beantwoordt die vraag - en terecht, want er wordt soms net gedaan alsof je wel zou moeten provoceren omdat je er op een redelijke manier niet komt... maar soms kun je ook gewoon aanvaarden dat jouw wensen te ver afliggen van de werkelijkheid (in elk geval hier op Bokt.) Om dan toch op een provocerende manier je gelijk te willen halen is je eigen keuze, geen automatisch gevolg.

Dan hadden die wensen vanaf het begin ver bij de werkelijkheid vandaan moeten liggen, en niet n.a.v. flauw tem-gedrag van buitenaf.

Het is echt niet zo dat ik/wij nu vanuit het niets zo fel reageren, dit conflict is al maanden gaande. Het begin verliep (zeker van onze kant) heel anders dan vandaag de dag, beide 'partijen' reageren nu anders.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:40

Feria schreef:
Wat ik wel zeg is dat ik het spijtig vind dat eht topic nu misbruikt wordt omdat 1 topic (terecht) gesloten is.

Excuseer?

2e post in dit topic....

Feria schreef:
Ik heb een groot deel van het topic gelezen en ik vind het grootste deel muggenzifterij. Ja er zijn goede punten aangehaald, maar tussen de andere prut en zever gaan die verloren. Ik vind dat een deel van de gebruikers zich ook als kleuters gedragen. Als je je zo gedraagt wordt je ook zo behandeld. Zegt meer over die gebruikers dan over bokt :D Ik heb nooit het gevoel gehad een kleuter te zijn hier op bokt. Het gedrag van sommige bokkers doet me echt denken aan mijn puberende broer :) daar kan je ook geen discussie mee voeren.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:41

Shadow0 schreef:
. Provocerend gedrag (waarover jij vroeg of dat niet logisch was, maar ik vind dat dus absoluut niet logisch), een ouderwetse godwin (een totaal ongepaste vergelijking met Mein Kampf), de plaatjes, de beschuldigingen van corruptie en kwade opzet van het Bokt-team, ik vind dat niet echt beschaafd nee.

Ik vind dat wel logisch ja, ik keur het niet goed, dat is nog iets anders en ook ik vind sommige opmerkingen ook te ver gaan. Maar ze zijn wel logisch.

Iets logisch vinden betekent niet hetzelfde als iets goedkeuren, ik denk dat je die twee verwart Shadow.

Feria

Re: Monddood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:46

Neen fiebie daar trek je dingen uit de context, dat ging over iets heel anders op dat moment. Ik heb daar hele gesprekken met o a rea over gehad en mijn mening daarover aangepast. Dus die comment slaat echt nergens meer op. Als je dan echt mijn geschiedenis gaat doorzoeken, doe het dan ook goed he! Verder zeg ik ook inderdaad dat er goede punten instaan waar ik het mee eens ben. jeetje wat een zielige manier van discussiëren, zijn je goede argumenten op misschien?
En ik blijf wel bij het standpunt dat je nog zo lang kan zagen, sommige dingen gaan niet veranderen. Leg je er bij neer.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:48

Ik wil vragen om de discussie over Mein Kampf/Godwin te staken. Daar zit zo ontzettend veel emotie aan, dat een discussie er nooit beter van kan worden. Het punt dat je vindt dat Bokt te veel aan censuur doet mag natuurlijk gemaakt worden als je dat vindt, maar er is makkelijker over te praten als dat op een neutralere toon kan.

Voor wat betreft het vrijgezellentopic: er vindt nu overleg plaatst over de opening daarvan. We begrijpen dat jullie het topic snel weer openwillen. Maar het mag duidelijk zijn dat er consequenties zitten aan het overtreden van de regels. Zeker als dat zo bewust gebeurt, denk ik dat jullie dat ook van te voren hadden kunnen inschatten.

De regels over sex/geweld op Bokt zijn helder:

Citaat:
12 - Omdat er gebruikers van alle leeftijden op Bokt zitten, stellen we grenzen aan seks en geweld in topics.
Bokt is een forum waar mensen van alle leeftijden welkom zijn. Dat betekent onder andere dat we een grens hebben getrokken voor berichten en foto's met een seksuele lading. Als je een serieuze vraag hebt met betrekking tot seks (denk aan pijn bij het vrijen) mag dat besproken worden op het MensenWelzijn forum. Maar eigenlijk alles wat te maken heeft met hoe leuk, lekker, spannend sex is of kan zijn (van je ervaringen in detail, tot favoriete speelgoed tot meest bijzondere plaats) willen we je vragen buiten Bokt te bespreken.

(Soft)porno of foto's met een duidelijke erotische lading zijn niet toegestaan op Bokt. Het plaatsen van foto’ s waarin (gedeeltelijk) naakt of kunstzinnig naakt voorkomt is toegestaan, maar dan enkel in link met een waarschuwing: “NSFW / naakt / 18+”. Houd er rekening mee dat er ook mensen op hun werk Bokken en niet iedereen op dergelijke afbeeldingen zit te wachten. Ook op het gebied van geweld staan we niet alles toe: ook hiervoor geldt dat we kinderen, maar ook volwassenen die hier op hun werk of uit overtuiging niet naar willen kijken, hiermee niet op Bokt willen confronteren. Berichten en foto's en filmpjes die te gewelddadig zijn worden verwijderd. Een voorbeeld hiervan zijn filmpjes waarin dieren of mensen mishandeld worden.

Grappig bedoelde plaatjes van figuren uit kinderseries die sex met elkaar bedrijven passen daar gewoon niet in. We staan open voor klachten over die regel, als dat op een volwassen, constructieve manier gebeurd. Topic als dit lijkt me daar inderdaad de goede plaats voor, maar ik kan direct aangeven dat de kans klein is dat we de regels op dit punt zullen aanpassen. Het is een hele bewuste keuze om op deze twee punten een schifting te maken. 'Natuurlijk' heeft iedereen sex, en we zijn geen Amerikaans stelletje preutsen dat bij een zichtbare tepel een account zal bannen. Maar we kiezen er wel bewust voor om bepaalde zaken te weren: als je op zoek bent naar een site om pornografische afbeeldingen te delen en alles op het gebied met sex met elkaar te bespreken, dan denk ik dat er betere plekken zijn dan een 'voor alle leeftijden' site als de onze.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:48

Ailill schreef:
Het is echt niet zo dat ik/wij nu vanuit het niets zo fel reageren, dit conflict is al maanden gaande. Het begin verliep (zeker van onze kant) heel anders dan vandaag de dag, beide 'partijen' reageren nu anders.

Maar waar houdt het op?
- zo doorgaan gaan provoceren en uitdagen dat er mensen geband gaan worden.
- het beleid van bokt wordt veranderd en er wordt veel meer toegestaan, ook qua sex, alles kan gezegd en genoemd worden, met illustraties erbij. Dus kan over alles een HK topic worden gemaakt, hoe vunzig of rascistisch (bijvoorbeeld) dan ook.
- er komt geen oplossing en het blijft een oneindige discussie.
- je aanpassen aan het beleid van bokt en voor andere soorten gesprekken een ander forum gebruiken.

Meer mogelijkheden zijn er eigenlijk niet. :+
Laatst bijgewerkt door mika11 op 31-01-13 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:50

Ailill schreef:
Dan hadden die wensen vanaf het begin ver bij de werkelijkheid vandaan moeten liggen, en niet n.a.v. flauw tem-gedrag van buitenaf.

Daar kan ik uiteraard niet echt een oordeel over vormen want ik ken die achtergrond niet, maar ten eerste: hebben de mods eerder expliciet toestemming gegeven? Of is er eigenlijk gewoon nooit iets over gezegd, bijvoorbeeld omdat het niet is opgevallen?
Ten tweede: betekent dat dat de mods nooit een nieuwe regel zouden in kunnen stellen? Omdat het dan gaat om iets wat nu anders beoordeeld wordt dan een paar jaar terug?
En ten derde: als het gaat om tems, dan zijn er dus blijkbaar gebruikers (geen mods) die ook problemen hebben met de inhoud. Dat kan flauw zijn maar kan ook oprecht zijn. Waarom zou het team met zulke klachten geen rekening moeten houden? Waarom zou het team jullie standpunt serieuzer moeten nemen dan dat van de mensen die temmen?

(En met de vergelijking over 'consumenten'-gebeuren: als twee van je consumenten tegenstrijdige wensen hebben, dan moet je er hoe dan ook 1 teleurstellen, toch?)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:54

Dat laatste vrijgezellentopic ging er idd ook voor mij ietwat over. Maar naar ik heb vernomen was dat topic ook al een provocerend antwoord op vorige modacties. Ik verwacht nu niet dat die hier uit de doeken gedaan worden, maar waarschijnlijk ligt daar ook het probleem. Wat heeft geleid tot dergelijk provocerend topic. Dat is wat nagegaan moet worden. Dat is het belangrijkste. Zulke topics/posts vermijden.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:55

Feria schreef:
Neen fiebie daar trek je dingen uit de context, dat ging over iets heel anders op dat moment. Ik heb daar hele gesprekken met o a rea over gehad en mijn mening daarover aangepast. Dus die comment slaat echt nergens meer op. Als je dan echt mijn geschiedenis gaat doorzoeken, doe het dan ook goed he! Verder zeg ik ook inderdaad dat er goede punten instaan waar ik het mee eens ben. jeetje wat een zielige manier van discussiëren, zijn je goede argumenten op misschien?
En ik blijf wel bij het standpunt dat je nog zo lang kan zagen, sommige dingen gaan niet veranderen. Leg je er bij neer.

:')

Zielige manier van discussiëren? Volgens mij heb ik geen argumenten nodig. Ik ben niet iets specifiek met jou aan het bespreken dacht ik... :D
Ik wijs je op het feit dat je wel degelijk iets gezegd hebt wat op dit topic slaat. Niks uit context getrokken.... Letterlijk wat je hebt gezegd.

Nogmaals, toegevoegde waarde van je ''standpunt'' is er niet echt.... Gezien je maar 1 slagzin blijft herhalen.
Maar je hoeft niet elke post aan te nemen om je ''standpunt'' op los te laten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:57

Shadow0 schreef:
(En met de vergelijking over 'consumenten'-gebeuren: als twee van je consumenten tegenstrijdige wensen hebben, dan moet je er hoe dan ook 1 teleurstellen, toch?)

Als er 60 pagina's lang over de laattijdige levering van computers gepraat wordt, wees dan maar zeker dat een computerbedrijf maatregelen neemt, ook al zijn er zeer veel die geen problemen gehad hebben met de levering.