Gini schreef:Feria, het is niet mijn topic, nooit in gereageerd en zelfs nog nooit tegengekomen.
Shadow, een bedrijf moet niet naar de consumenten luisteren? Sorry, maar dat klopt echt niet. Een bedrijf doet niets anders.
Een bedrijf gaat echt niet zeggen: zint het je niet, zoek je heil dan maar bij de concurrentie. Echt niet.
Ook heel jammer dat je mensen die hun klachten uiten meteen onbeschaafd noemt. Dat kan een bedrijf zich ook niet permiteren. Mensen met klachten zitten juist in met het bedrijf, anders zouden ze die moeite niet doen en zoals je zegt, bij de concurrentie gaan.
Escalatie zie ik als nog grovere opmerkingen, totaal geen zinvolle posts meer. Diegenen die aan de frontlinie staan worden gewaarschuwd of geband waardoor de grote menigte zich maar wijselijk in stilzwijgen hult. En alles blijft zoals het is, tot als het borrelen weer een uitgang vindt en er opnieuw een topic als dit wordt aangemaakt en tot alles weer opnieuw begint.
Kijk ik vind het soms ook niet terecht, maar zo is bokt nu eenmaal en daar leg ik mij bij neer. Ik heb geen nood aan grove opmerkingen enz. Ze moeten helemaal niets veranderen omdat wij dat leuk zouden vinden. Aan ons de keuze of we blijven en ons erbij neerleggen of we het niet eens zijn en vertrekken.