Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Het bellen van de werkgever vanuit Bokt zegt wel iets over de cultuur binnen de top van Bokt. Vaak is beleid toch een topdown principe. Dus als het beleid al zulke grenzenoverschrijdend gedrag vertoont, heb je van de regionen eronder niet veel te verwachten. De opsporingszucht van Mod's, zoals de quote's te zien geven, kunnen heel goed hiervan in het verlengde liggen.
stef schreef:dus al die oude koeien die allang verzopen zijn (hier heb ik het niet over RK bijv) moeten maar weer tot leven gewekt worden om een aantal mensen die níks meer met bokt te maken willen hebben hun zin door te laten drammen?
gezellig....
Waves schreef:Nikka schreef:Het bellen van de werkgever vanuit Bokt zegt wel iets over de cultuur binnen de top van Bokt. Vaak is beleid toch een topdown principe. Dus als het beleid al zulke grenzenoverschrijdend gedrag vertoont, heb je van de regionen eronder niet veel te verwachten. De opsporingszucht van Mod's, zoals de quote's te zien geven, kunnen heel goed hiervan in het verlengde liggen.
Dat zou goed kunnen. Die opsporingszucht wordt tenslotte ook volledig normaal gevonden. "ja, soms kan je niet anders om te bewijzen"
Nogmaals, let gewoon meer op de inhoud. als iemand irritant loopt te trollen op bokt dan gooi je hem van bokt omdat ie trolt. It's a simple!
Trollen hoef je niet te bewijzen, iedere kip ziet het. SA's die niet trollen gewoon laten gaan. Het maakt toch geen fiets uit of Arabesk en haar vriend op elkaars account posten? En dan onwijs moeilijk moeten doen omdat te bewijzen. Hetzelfde geldt voor MD, die heeft de ene na de andere SA, laat lekker gaan. Als ie trolt dan gooi je hem of zijn SA er om die reden af.
Gewoon minder tijd besteden aan geroddel en gesherlock holmes achter de schermen en meer tijd besteden aan echt meelezen in topics en echt volgen wat er speelt. Dan kan je op inhoud gaan OWen en bannen. Bezwaar en Mids gewoon afschaffen, vertrouwt toch niemand meer en over trollen kan je niet in discussie gaan.
schrijven.Citaat:*advies* ...![]()
![]()
Roosch schreef:En las ook nog ergens wat over het bellen naar het bedrijf waar Arabesk werkt?
Als ik het goed heb begrepen heeft haar dat dus een ban gespaard. Als iemand niet had gebeld, was ze geband geweest?
What's the problem then?
Roosch schreef:Het gaat niet alleen over die kwestie, het beleid van bokt laat al langere tijd meerdere mensen met een rotgevoel achter, ik kan me voorstellen dat jullie niet van alles op de hoogte zijn. Het is volledig legitiem en nodig dat er eens openlijk gepraat wordt over verbetering. Gelukkig vindt het team dat zelf ook anders zouden ze dit niet open laten en meepraten.Het is best makkelijk allemaal. Het team heeft achter de schermen over een (ingewikkelde) kwestie vergaderd, dat is uitgelekt en op geit gekomen.
Roosch schreef:Niemand hoeft mij te vertellen dat zijzelf nooit eens een keer iets naars over een ander hebben gezegd, waar diegene later achtergekomen is.
Roosch schreef:En las ook nog ergens wat over het bellen naar het bedrijf waar Arabesk werkt?
Als ik het goed heb begrepen heeft haar dat dus een ban gespaard. Als iemand niet had gebeld, was ze geband geweest?
What's the problem then?
stef schreef:IMJ: het ging ook niet om zaken die zich op het werk afspelen, het ging om het inloggen vanaf een bepaalde locatie
Waves schreef:Zeker niet op mijn werk, ze zien me aankomen.Kwestie van je professioneel opstellen, ook al is het vrijwilligerswerk op Bokt.
Waves schreef:Tja... als je dat niet ziet dan is het voor mij duidelijk dat je (nog) geen serieuze baan hebt in deze maatschappij. Dan zou je weten dat het echt niet kan en dat een ban op een forum niet in verhouding staat tot gebeld worden op je werk daarover.
IMJ schreef:stef schreef:IMJ: het ging ook niet om zaken die zich op het werk afspelen, het ging om het inloggen vanaf een bepaalde locatie
Dan nog?
Zou voor mij dus reden zijn om minder in te loggen.. dat wil bokt niet ga ik vanuit?
Roosch schreef:Dat was niet het geval, er is gewoon een vraag gesteld. Dat is in ieder geval wat ik heb meegekregen,