Pebble schreef:Rock schreef:IEF!!!! IEEHIEEEFF!!!!Kom es hier schatje! Hier heb ik een snoeepjeee Gevuld met peper
Butterfly schreef:Vreetzakken!*heeft nog een paasei en een paashaas van chocolade*Stuur je een stukkie op?
Ploegie19 schreef:Horsetopia schreef:Groentjes zijn mooi kalm worden vast bang Zodra ze stil worden moet je je zorgen gaan maken...Tis net zoiets als het terugtrekken van het water voor de Tsunami
Rock schreef:Ploegie19 schreef:worden vast bang Zodra ze stil worden moet je je zorgen gaan maken...Tis net zoiets als het terugtrekken van het water voor de Tsunami Ja, klopt Maar we zijn toch klaar voor de aanval
Horsetopia schreef:Door me daarstraks te haasten om het topic te volgen, heb ik de stroomklok niet opgezet met als resultaat dat ik 4 beesten in de voortuin had en een volledig getraumatiseerde haan die zijn staart weer kwijt is... Shame on you!!!! sorry....
Butterfly schreef:Sorry Pebs heb al een ei weggegeven Etos heeft ze Aan wie dan wel Wie is er nou belangrijker dan ik?