karuna schreef:Roosch schreef:Heeft er iemand al geteld hoeveel nachtjes het er nu zijn? Want de titel klopt dus niet meer. Een getal groter dan 0 en kleiner dan 25. Jij kan goed tellen!
Yeah! Nog 15 nachten om erover na te denken. En voor ons nog 15 nachten stress of jullie het wél of niet zullen raden
Roosch schreef:Heuj het is aangepast! Ik roep, zij draaien. Ik heb het team in m'n macht, hoera.Omdat ze vast bang zijn dat je anders de grap gaat vertellen
Ik vind het best gemeen van diegene die het zouden weten dat ze het niet delen met hun lotgenoten Ik blijf er bij dat die koeien er iets mee te maken hebben. Nu die BOE alweer
Wat denk je dat ze gaan doen, een prijsvraag uitschrijven en de winnaar een ritje op een koe aanbieden?
aha, wie weet Misschien iets met koeien ipv paarden? Maar dan heb je die soep en Amerika en de kleuren nog
Hahaha, ja, dat zou kunnen. Maar waarom zouden we dan al die andere hints gehad hebben. Het moeilijk is nu juist dat je alles moet combineren En daarbij, alles wat jij nu nog gaat voorstellen is het sowieso niet
_Cassidy schreef:Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar de grap! Het is m'n eerste Bokt 1 April Voor mij ook Dus het wordt nog wat