Winged schreef:Mijn fout dan
no harm done Winged

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Veranderingen kun je niet altijd afdwingen. Je kunt er dan voor kiezen jezelf aan te passen, je heil elders te zoeken of rebels te worden en daar de consequenties van te dragen. Maar het is niet realistisch om te denken dat je met provoceren je doel bereikt.
Hhilde schreef:Ook wanneer je daarop doelt gaat dat te ver.
Geen idee ook hoe je het bedoelt: ik zie een compleet terecht slot en ongeduldige mensen die dan nieuwe topics aan maken. Niets tegen die mensen hoor, helemaal niet, maar deze OP ging gewoon te ver.
Ann schreef:Dus ga je maar provoceren? Daar bereik je toch ook niets mee? En dan dit topic ophoog halen omdat jullie monddood zijn gemaakt omdat er een topic met ongepaste afbeeldingen is gesloten? Dan gooi je toch je eigen glazen in?
Ann schreef:Veranderingen kun je niet altijd afdwingen. Je kunt er dan voor kiezen jezelf aan te passen, je heil elders te zoeken of rebels te worden en daar de consequenties van te dragen. Maar het is niet realistisch om te denken dat je met provoceren je doel bereikt.
Hhilde schreef:Elke vergelijking met de Hitler is totaal ongepast zou je direct een OW moeten opleveren.
Gatverdamme! Iedereen met meer hersenen dan een kamerplant weet dat die oorlogen verschrikkelijk waren en zou er niet dit soort opmerkingen over maken.
Fiebie schreef:Ann schreef:Dus ga je maar provoceren? Daar bereik je toch ook niets mee? En dan dit topic ophoog halen omdat jullie monddood zijn gemaakt omdat er een topic met ongepaste afbeeldingen is gesloten? Dan gooi je toch je eigen glazen in?
Wat zou jij doen?
Je kan hoog of laag springen, maar wat je ook uithaalt... niks helpt.
Simpelweg om het feit dat er een meningsverschil is over wat wel of niet kan.
Een naampje heeft een groen kleurtje en je mag dansen naar zijn/haar pijpen.
Zo steek ik niet in elkaar, zo wil ik niet in elkaar steken en zo zal ik ook nooit in elkaar steken.....
Shadow0 schreef:Gini schreef:Maar is het niet logisch dat na bijna 60 pagina's discussie en geen wezenlijke veranderingen, dat de gemoederen dan hoog oplopen? Dat er idd zeer kromme vergelijkingen en flauwe, provocerende grappen geplaatst worden?
Dat vind ik eigenlijk niet logisch nee. Waarom zou dat logisch zijn?
Gini schreef:Shadow0 schreef:Dat vind ik eigenlijk niet logisch nee. Waarom zou dat logisch zijn?
Een bedrijf dat niet naar zijn consumenten luistert? Moet ik toch geen tekening bij maken?
Het is dat bokt.nl zoiets heeft als OW en bans dat het merendeel zich waarschijnlijk nog koest houdt.
Ik heb respect voor het modteam, zeer zeker, ik zou niet in hun schoenen willen staan, maar hier moet nu snel en grootschalig over gecommuniceerd worden, want ik zie dit idd escaleren als het windstil blijft.
Gini schreef:Dit is al van september bezig. Dan ben ik wel zo menselijk om te snappen dat mensen even hun frustratie willen uiten. Als daar dan ook nog eens keihard tegenaan getrapt wordt door een mod, tja, dan krijg je idd verwijzingen naar dictatoriaal gedrag. Emotioneel gereageerd uiteraard, geen greintje ratio, maar wel begrijpelijk vanuit de context.
In real life een betogersgroep 4-5 maanden aan het lijntje houden, zou dodelijk zijn voor het bedrijf.
Feria schreef:Maar je misbruikt dit topic nu voor jullie topic, wat meer dan terecht gesloten is, jullie maken een nieuwe, wat tegen de regels is en dan komen jullie hier klagen over dictatoriaal en dergelijke?!
Als je geen regels wilt ga je best ergens ver van beschaving in een verlaten woestijn wonen, daar kan je eigen wetten stellen.
Op alle andere plaatsen zal je toch echt moeten regels volgen, of die je nu aanstaan of niet. En daar serieuze topics voor misbruiken om rebels te kunnen doen is niet de manier en nogal respectloos naar de mensen die met dit topic echt hebben proberen communiceren met het team.
Feria schreef:Gini schreef:Dit is al van september bezig. Dan ben ik wel zo menselijk om te snappen dat mensen even hun frustratie willen uiten. Als daar dan ook nog eens keihard tegenaan getrapt wordt door een mod, tja, dan krijg je idd verwijzingen naar dictatoriaal gedrag. Emotioneel gereageerd uiteraard, geen greintje ratio, maar wel begrijpelijk vanuit de context.
In real life een betogersgroep 4-5 maanden aan het lijntje houden, zou dodelijk zijn voor het bedrijf.
Maar je misbruikt dit topic nu voor jullie topic, wat meer dan terecht gesloten is, jullie maken een nieuwe, wat tegen de regels is en dan komen jullie hier klagen over dictatoriaal en dergelijke?!
Als je geen regels wilt ga je best ergens ver van beschaving in een verlaten woestijn wonen, daar kan je eigen wetten stellen.
Op alle andere plaatsen zal je toch echt moeten regels volgen, of die je nu aanstaan of niet. En daar serieuze topics voor misbruiken om rebels te kunnen doen is niet de manier en nogal respectloos naar de mensen die met dit topic echt hebben proberen communiceren met het team.
Gini schreef:Een bedrijf dat niet naar zijn consumenten luistert? Moet ik toch geen tekening bij maken?
Citaat:Het is dat bokt.nl zoiets heeft als OW en bans dat het merendeel zich waarschijnlijk nog koest houdt.
Citaat:want ik zie dit idd escaleren als het windstil blijft.
Gini schreef:Een bedrijf dat niet naar zijn consumenten luistert? Moet ik toch geen tekening bij maken?
Het is dat bokt.nl zoiets heeft als OW en bans dat het merendeel zich waarschijnlijk nog koest houdt.
Ik heb respect voor het modteam, zeer zeker, ik zou niet in hun schoenen willen staan, maar hier moet nu snel en grootschalig over gecommuniceerd worden, want ik zie dit idd escaleren als het windstil blijft.
Shadow0 schreef:Gini schreef:Een bedrijf dat niet naar zijn consumenten luistert? Moet ik toch geen tekening bij maken?
Nou, ik ben best benieuwd naar die tekening. Geen enkel bedrijf (en dus ook Bokt niet) hoeft zonder meer naar z'n consumenten te luisteren. Dat kan natuurlijk gevolgen hebben, bijvoorbeeld dat mensen hun heil ergens anders zoeken, maar het is de keuze van de organisatie in kwestie om al dan niet te luisteren, ze moeten dat niet. (Anders is het natuurlijk als een bedrijf zich niet aan de afspraken houdt, met name het niet leveren van diensten of het misleiden van consumenten is vrij kwalijk. Maar dat lijkt me hier niet aan de orde)
Ailill schreef:Bokt wil alles zo netjes mogelijk houden, om maar de valse schijn op te kunnen houden dat iedereen zich netjes aan de regels houdt.
Fiebie schreef:Feria schreef:
Maar je misbruikt dit topic nu voor jullie topic, wat meer dan terecht gesloten is, jullie maken een nieuwe, wat tegen de regels is en dan komen jullie hier klagen over dictatoriaal en dergelijke?!
Sorry.... ik dacht dat dit topic was geopend om je mening te kunnen ventileren omtrent de gang van zaken op bokt.
Of zou het kunnen zijn dat je de definitie van ''monddood'' niet helemaal begrijpt?