Paarden quotient?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:25

.
Laatst bijgewerkt door minouesmee op 01-04-12 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:26

minouesmee schreef:
Mag ik hem ook gebruiken? :o

Mijn Kaylak is een merrie, een New Forest Pony. Een paard is namelijk te groot. Soms doen we wat aan dressuur, bijna nooit aan springen (als iemand een rem heeft gevonden, de mijne ben ik verloren) en western, daar weten we helemaal niks van. Een paar maanden geleden kwam de zadelmaker met mijn nieuwe zadel, deze hebben we uitgetest in stap, piaffe en de passage. De pirouette kunnen we alleen tijdens het grondwerk. Tijdens het longeren met mijn lavendel longeerlijn loopt de achterhand voor de voorhand, waaruit blijkt dat Kaylak heel goed kan wijken. Dit heb ik geleerd door een artikel op de wiki van Bokt welke door de mods en mids met behulp van het beheer geplaatst is. Tijdens het voorwaarts rijden naar de cavaletti met springschoenen, kogelbeschermers en peesbeschermers om is er als we doorzitten helemaal niks van de aanleuning over, welke te verkrijgen is door veel paardenbrokken, muesli en biks aan de moderator te geven. Gelukkig hebben we altijd nog de nieuwsredactie die een verslag schrijft over de moderator die met Kaylak op wedstrijd durft te gaan. Dit verslag zal geplaats worden in één van de onderstaande topics. Takt hebben ze zeker niet! Een appuyement op Kaylak, zorgt voor iets te lachen. Ze haat mandarijntjes, dan doet ze een appuyement! Met Toiletteren is ze heel braaf.

[MA] beware of the penny ........
[HK] beware of the penny deel 2
http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina
http://www.bokt.nl
[WZ] Wikizaken)
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
[YRT] Young rider talk

Kan je geen eigen verhaal schrijven dan? Vind dat een beetje jammer.

minouesmee

Re: Paarden quotient?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:26

Sorry, ik heb hem al weg gehaald. :)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:32

minouesmee schreef:
Sorry, ik heb hem al weg gehaald. :)

Eigen verhaal is veel leuker :j heb ik ook weer wat te lezen :P

Mijn Kaylak is een merrie, een New Forest Pony. Een paard is namelijk te groot. Soms doen we wat aan dressuur, bijna nooit aan springen (als iemand een rem heeft gevonden, de mijne ben ik verloren) en western of reining, daar weten we helemaal niks van. Een paar maanden geleden kwam de zadelmaker met mijn nieuwe zadel, deze hebben we uitgetest in stap, piaffe en de passage. De pirouette kunnen we alleen tijdens het grondwerk. Tijdens het longeren met mijn lavendel longeerlijn loopt de achterhand voor de voorhand, waaruit blijkt dat Kaylak heel goed kan wijken. Dit heb ik geleerd door een artikel op de wiki van Bokt welke door de mods en mids met behulp van het beheer geplaatst is. Tijdens het voorwaarts rijden naar de cavaletti met springschoenen, kogelbeschermers en peesbeschermers om is er als we doorzitten helemaal niks van de aanleuning over, welke te verkrijgen is door veel paardenbrokken, muesli en biks aan de moderator te geven. Gelukkig hebben we altijd nog de nieuwsredactie die een verslag schrijft over de moderator die met Kaylak op wedstrijd durft te gaan. Dit verslag zal geplaats worden in één van de onderstaande topics. Takt hebben ze zeker niet! Ze haat mandarijntjes, dan doet ze een appuyement! Met toiletteren is ze heel braaf.

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:41

Zullen we niet spammen zo hier en daar wat ORIGINEELS is leuk maar ook niet 10x het zelfde als soort van OS dat is namelijk net zo irriterend

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:56

Ja vind ik ook want zo is het ook niet luek als iedereen het zelfde verhaaltje hebben.

Het leven van mijn paard ( niet dat ik die heb ofzo :') )

’s morgens word ik wakker in mn stal. Ik rek me wat uit, tis nog vroeg. Nu moet ik eerst wachten tot mijn baasje komt om mij paardenbrokken te geven. het verschilt altijd wat. Soms ik muesli of biks. Soms krijg ik er een wortel of een appel bij, mandarijntjes niet. Die lus ik niet. Ik krijg ook een grootte bult kuil. Lekker :D

Als ik mijn eten op heb krijg ik een halster om en moet ik met mijn baasje mee. Ik word met een halstertouw aan de poetsplaats vast geknoopt en ik krijg mijn zadel op mn rug.. ohh hij zit niet lekker, de zadelmaker moet toch eens komen. Vervolgens doet baasje mij springschoenen en peesbeschermers om. Daarna krijg ik mn hoofdstel in en gaan we naar de bak. Het is altijd maar afwachten wat mijn baasje verzint te gaan doen. Grondwerk en longeren vallen sowieso af, want daar had ik geen zadel voor op hoeven hebben. Voor western heb ik het verkeerde zadel op, dat is het dus ook niet. Ik heb de keuze uit springen of dressuur. Ik zie al wel cavalettie balkjes in de bak liggen, maar dat kan ook van de vorige ruiter zijn. Springen is niet leuk, ik gooi de balkjes er altijd met takt af, zodat het net lijkt alsof ik het perongelijk deed. Gelukkig word het dressuur. Mn baasje stapt op en we beginnen met inrijden. Ik moet lekker voorwaarts gaan in stap en op mn achterhand. Op de voorhand mag niet. Daarna gaan we over in draf en gaat mijn baasje doorzitten. Mn baasje is aan het oefenen voor een wedstrijd met mij. We rijden in de L. daarna moet ik druk aan het werk, wijken. Heel moeilijk. Gelukkig hoef ik nog niet te oefenen voor de appuyement, passage, piaffe en de pirouette . Van mijn over buur pony hoorde ik dat dat best moeilijk is. Als ik goed mn best doe stappen we uit en is ze klaar.

Zodra ik weer op stal sta moet mijn baasje eerst weer op haar telefoon met internet. Snel gaat ze naar http://www.bokt.nl en moet ze vertellen dat het heeel goed ging. Bokt is een forum met paardenmensen. je kunt er allemaal dingen doen. zoals: http://www.bokt.nl
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

en natuurlijk [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
en voor vragen kun je altijd terecht bij memberlist.php?mode=viewprofile&u=2 .

bokt heeft, om te voorkomen dat het een zooitje ongeregeld word, een beheer. Je hebt Moderators (mods) die groen zijn. Mensen die voor het nieuws zijn van de nieuwsredactie en zijn aan hun lavendel kleur te herkennen. Je hebt ook mensen die zijn blauw en van de wiki. En nog oranje mensen en die zijn van de bezwaarcommissie (mids) raar forumpje hoor dat bokt. Je mag dus niet alles zeggen, want ndan krijg je punten minder zoals, g.roentesoep.
In elk geval kom ik tot de conclusie dat het uno aprillo is en dat die boktmensen maar een raar volkje is dat ze zulke verhalen gaan typen..

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:57

hobbelpaard

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:57

Mijn Kaylak is een merrie, een New Forest Pony. Een paard is namelijk te groot. Soms doen we wat aan dressuur, bijna nooit aan springen (als iemand een rem heeft gevonden, de mijne ben ik verloren) en western of reining, daar weten we helemaal niks van. Een paar maanden geleden kwam de zadelmaker met mijn nieuwe zadel, deze hebben we uitgetest in stap, piaffe en de passage. De pirouette kunnen we alleen tijdens het grondwerk. Tijdens het longeren met mijn lavendel longeerlijn loopt de achterhand voor de voorhand, waaruit blijkt dat Kaylak heel goed kan wijken. Dit heb ik geleerd door een artikel op de wiki van Bokt welke door de mods en mids met behulp van het beheer geplaatst is. Tijdens het voorwaarts rijden naar de cavaletti met springschoenen en peesbeschermers om is er als we doorzitten helemaal niks van de aanleuning over, welke te verkrijgen is door veel paardenbrokken, muesli en biks aan de moderator te geven. Gelukkig hebben we altijd nog de nieuwsredactie die een verslag schrijft over de moderator die met Kaylak op wedstrijd durft te gaan. Dit verslag zal geplaats worden in één van de onderstaande topics. Takt hebben ze zeker niet! Ze haat mandarijntjes, dan doet ze een appuyement! Met toiletteren is ze heel braaf.

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
http://www.bokt.nl/wiki/Paardenwoordenboek

Schuilstal

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:00

Anky

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:01

Mijn pony eet graag dressuur paard jes met lavendel en mandarijntjes saus, rawr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:02

Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Slof Schwung Tact

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=89&t=1574765

Lolacabana

Wie wilt mijn pasta koken?

Mijn Kaylak is een merrie, een New Forest Pony. Een paard is namelijk te groot. Soms doen we wat aan dressuur, bijna nooit aan springen (als iemand een rem heeft gevonden, de mijne ben ik verloren) en western of reining, daar weten we helemaal niks van. Een paar maanden geleden kwam de zadelmaker met mijn nieuwe zadel, deze hebben we uitgetest in stap, piaffe en de passage. De pirouette kunnen we alleen tijdens het grondwerk. Tijdens het longeren met mijn lavendel longeerlijn loopt de achterhand voor de voorhand, waaruit blijkt dat Kaylak heel goed kan wijken. Dit heb ik geleerd door een artikel op de wiki van Bokt welke door de mods en mids met behulp van het beheer geplaatst is. Tijdens het voorwaarts rijden naar de cavaletti met springschoenen en peesbeschermers om is er als we doorzitten helemaal niks van de aanleuning over, welke te verkrijgen is door veel paardenbrokken, muesli en biks aan de moderator te geven. Gelukkig hebben we altijd nog de nieuwsredactie die een verslag schrijft over de moderator die met Kaylak op wedstrijd durft te gaan. Dit verslag zal geplaats worden in één van de onderstaande topics. Takt hebben ze zeker niet! Ze haat mandarijntjes, dan doet ze een appuyement! Met toiletteren is ze heel braaf.

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

xDeena_

longeer singel

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:03

paardenbloem

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:03

mest

mentuig

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:06

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
http://www.bokt.nl/markt/

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:09

een binnenbak is een bak die gemaakt is om droog te rijden,daar kun je je paard of pony dressuurmatig rijden,springen of western trainen,je hebt verschillende soorten zadels,dressuurzadel springzadel westernzadel,veelzeidegingszadel boomlooszadel,daar gebruik je steigbeugels voor,je kunt je paard met een gewone longeerriem longeren maar ook met een dubbellelong.je hebt ook longeersingels die zijn ook erg handig.bokt is zeer verslavend,daar ben ik in de jaren achter gekomen,vooral op 1 april merk je dit heel erg,iedereen is dan heel nieuwschierig wat de mods moderaters verzinnen,het beheer lacht zich rot achter de schermen en de bokkers breken hun nek over woorden dat ze vezinnen,vandaag hebben we maar eens een nieuw hoofdstel besteld,een zogeheten lakhoofdstel,westernhoofdstel is niks voor mij wel erg mooi,dan heb je ook nog die leuke mexicaanse hoofdstellen,maar die gebruik ik niet.ons paard heeft net zijn hooi en kuil en brokken op,gras is nu aan net groeien zodat ze in mei lekker kunnen grazen.van de week was het lekker warm en hebben we de winterdeken eraf gehaald,nu is ht weer kouder en heeft hij zijn deken weer erop,nu kap ik met dit gebreuzel want weet even niks meer hihi.

corina21

zie je heb toch weer punten gekregen door onzin eruit te slaan haha.

Lolacabana

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:10

voltige

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:13

Er was eens een haflinger merrie, ze was heel erg goed opgeleid in de dressuur en kon allerlei oefeningen, zoals de piaffe, passage en natuurlijk pirouette. Maar haar baasje was er nooit meer, ze werd verwaarloosd. Ze stond alleen maar in de binnenbak.

Ze wilde graag springen, of western, dat vond ze leuk, maar iedere keer als haar baasje er was, werd ze alleen maar dressuurgereden, en aan de teugel natuurlijk! Of het baasje ging de pony longeren, met een gewone longeerlijn of een dubbellonge. Tot er op een dag een meisje naar stal kwam, ze klom over het hek en begon de pony te poetsen. Ze besloot op haar rug te klimmen, maar de merrie was het daar niet mee eens, en bokt! Het meisje snapt er niks van, en gaf het paardje maar haar mandarijntjes. Maar haar handen roken naar lavendel dus de pony begon te flehmen. Het meisje besloot wat grondwerk te doen, en uit het niets deed de pony het appuyement, het meisje zag, dat de pony goed de achterhand onder de voorhand had. Ze wilde meer informatie, dus ging kijken op http://www.bokt.nl, bij de wiki vond ze vanalles qua informatie, ze pb'de het beheer, dat er nog iets bij moest, namelijk informatie over het toiletteren. En ineens zag ze bij de nieuwsredactie een bericht van de mods, de pony die ze lief vond heette: Mids.

Zo hhahahah

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:13

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:14

Er was eens een haflinger merrie, ze was heel erg goed opgeleid in de dressuur en kon allerlei oefeningen, zoals de piaffe, passage en natuurlijk pirouette. Maar haar baasje was er nooit meer, ze werd verwaarloosd. Ze stond alleen maar in de binnenbak.

Ze wilde graag springen, of western, dat vond ze leuk, maar iedere keer als haar baasje er was, werd ze alleen maar dressuurgereden, en aan de teugel natuurlijk! Of het baasje ging de pony longeren, met een gewone longeerlijn of een dubbellonge. Tot er op een dag een meisje naar stal kwam, ze klom over het hek en begon de pony te poetsen. Ze besloot op haar rug te klimmen, maar de merrie was het daar niet mee eens, en bokt! Het meisje snapt er niks van, en gaf het paardje maar haar mandarijntjes. Maar haar handen roken naar lavendel dus de pony begon te flehmen. Het meisje besloot wat grondwerk te doen, en uit het niets deed de pony het appuyement, het meisje zag, dat de pony goed de achterhand onder de voorhand had. Ze wilde meer informatie, dus ging kijken op http://www.bokt.nl, bij de wiki vond ze vanalles qua informatie, ze pb'de het beheer, dat er nog iets bij moest, namelijk informatie over het toiletteren. En ineens zag ze bij de nieuwsredactie een bericht van de mods, de pony die ze lief vond heette: Mids.

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:15

Ze wilde graag springen met een springzadel, of western met een westernzadel, dat vond ze leuk, maar iedere keer als haar baasje er was, werd ze alleen maar dressuurgereden, en aan de teugel natuurlijk! Of het baasje ging de pony longeren, met een gewone longeerlijn of een dubbellonge en natuurlijk een longeersingel. Tot er op een dag een meisje naar stal kwam, ze klom over het hek en begon de pony te poetsen. Ze besloot op haar rug te klimmen, maar de merrie was het daar niet mee eens, en bokt! Het meisje snapt er niks van, en gaf het paardje maar haar mandarijntjes. Maar haar handen roken naar lavendel dus de pony begon te flehmen. Het meisje besloot wat grondwerk te doen, en uit het niets deed de pony het appuyement, het meisje zag, dat de pony goed de achterhand onder de voorhand had. Ze wilde meer informatie, dus ging kijken op http://www.bokt.nl, bij de wiki vond ze vanalles qua informatie, ze pb'de het beheer, dat er nog iets bij moest, namelijk informatie over het toiletteren. En ineens zag ze bij de nieuwsredactie een bericht van de mods, de pony die ze lief vond heette: Mids.
Ze ging nu iedere dag naar de pony en gaf hem kuil, biks, brokjes, snoepjes, en heel veel hooi!
Zo hhahahah

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:15

Als ik niet bij mijn paard en pony ben. Dus als ik niet aan het poetsen ben met de roskam harde borstel, zachte borstel. En als ik niet de appuyement, passage, piaffe en de pirouette met mijn paard of pony doe. Dan ga ik informatie zoeken over de zadelmaker, de voorhand. Kijk ik naar itp over springen en dressuur, maar mijn favorieten topics op http://bokt.nl zijn toch wel:

[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk