Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Circel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:02

Diablo schreef:
Maarre, ik lees op Geit dat het Kiwiko-verhaal opgelost is.......

Jep, ik lees het ook.

Bart gaat een post van Kiwiko hier op bokt plaatsen.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:03

Als je denkt dat je alles hebt gehad, kan het toch nog gekker.
En dat allemaal op een paardenforum, het leven is bijzonder!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:03

Mijn mond valt open.. :oo

Ik lees hier al 57 pagina's mee en heb miss 2 a 3 keer gepost..

Maar dat Bart het goed probeert te praten dat hij een werkgever heeft gebeld omdat het om een "moeilijke Bokker" gaat...

:n

Zo ontzettend fout!

Dat je het überhaupt goed probeert te praten. Ongelooflijk.

Bij mij had je het niet hoeven flikken.. Heb je enig idee hoe "professioneel" het staat als je baas gebeld woord door een of ander forumpje van internet? Hoe groot het bedrijf ook is..

Bart,

Er zijn dingen die je gewoon niet kan maken als beheerder van een forum. Jij hebt geen zak, sorry voor de platte woorden, te maken met het werk van een Bokker. Ook al word er gedacht dat er vanaf die locatie ingelogd word op andermans account.
Dan probeer je die informatie maar bindend genoeg te krijgen met de middelen die je hebt maar je gaat jezelf niet mengen in het priveleven van een gebruiker. Dat is echt not done!
En dat je daar zelf zo laconiek mee omgaat is imo onbegrijpelijk.
Ik vraag mij ook af waarom je denkt het recht te hebben om zoiets te doen? Daar ben ik oprecht nieuwsgierig naar.

Ik vind Arabesk niet altijd de leukste Bokker, dat zeg ik eerlijk en als mens ken ik haar niet, maar om haar maar andere regels aan te meten dan een ander?

Ik geloof dat een ieder gelijk is.. Tenminste dat probeert BV Nederland te verkopen, maar door simpele dingen zoals dit word maar weer eens bewezen dat gelijkheid niet bestaat.

Bah!
Laatst bijgewerkt door Nanne op 28-12-10 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:11

Alet74 schreef:
Als je denkt dat je alles hebt gehad, kan het toch nog gekker.
En dat allemaal op een paardenforum, het leven is bijzonder!

Het is verbijsterend en ik heb weer een reden gevonden om de afstand tussen bokt.nl en mijzelf zo groot mogelijk te laten worden.

Alet74

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:14

@Lovely: de wetenschap dat dit soort dingen kunnen gebeuren draagt niet echt bij aan de funfactor van Bokt. Integendeel.
Het meedenken over hoe het beter kan op Bokt, tja, ik weet al een paar dingen...

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:31

mafkees...

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:31

Ik begrijp niet dat het beheer/de mods denken dat ze het recht hebben om in iemands privéleven de graven......
Waar haal je het lef vandaan?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:32

@ zack, nee, das een reactie die echt een bijdrage levert.....

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:33

stef schreef:
@ zack, nee, das een reactie die echt een bijdrage levert.....

Wat voor bijdrage wil je hebben?

Heb het hele verhaal vanaf het begin af aan meegekregen, bart is ZWAAR over de schreef gegaan.

Iedereen kan discuseren tot ze een ons wegen maar alsof er naar geluisterd word?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:35

Euh, bart is zwaar over de schreef gegaan? Zijn beslissingen vanuit het team/beheer, en das niet alleen bart, dus om nou persoonlijk te worden en namen te noemen lijkt mij onnodig

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:42

stef schreef:
Euh, bart is zwaar over de schreef gegaan? Zijn beslissingen vanuit het team/beheer, en das niet alleen bart, dus om nou persoonlijk te worden en namen te noemen lijkt mij onnodig

Ik heb haast niet gereageerd hier, maar wel alles meegelezen.
meerdere malen op mijn handen gezeten :o
Maar in dit geval is het niet raar om de naam van Bart te noemen.
Hij is de beheerder en dus de eind verandwoordelijke van het team.
Dus hij heeft hier toestemming voor gegeven.

En idd bellen naar iemands werk is not done.
Zelf werk ik bij een grote thuiszorg instelling, zit niet vaak op kantoor, maar ben mestal op de werkvloer,
Als ze daar een telefoontje zouden krijgen van iemand die naar mij vraag krijg ik daar echt wel vragen over hoor.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:43

Dat klopt zeker Mardjai, maar om nou alleen te roepen "mafkees" euh ja, wat voegt dat toe dan?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:44

stef schreef:
Dat klopt zeker Mardjai, maar om nou alleen te roepen "mafkees" euh ja, wat voegt dat toe dan?

Het lijkt wel alsof je de discussie steeds over een andere boeg wil gooien stef?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:46

ze vroegen naar mijn partner, maar daar kan ik wel degelijk vragen over krijgen, omdat dit bedrijf in kwestie ook gewoon net een klein dorp is waar iedereen alles van elkaar wist. Dus ze wisten dat ze naar mijn (toenmalige) partner vroegen.

Bovendien is hij journalist en staat er op het terrein een kernreactor en vinden ze daar journalisten niet zo lief :+ want die stellen vervelende vragen over scheurtjes enzo.

"Er belde vandaag iemand die vroeg of jouw partner hier werkte, leg eens uit hoe dat kan?"

en daar sta je dan -O-

IMJ

In godsnaam waarom Arabesk?
Ik vind dat ook echt niet kunnen..

edit: maakt me eigenlijk niet eens uit waarom.. welke reden ook, het kan gewoon niet :n
Laatst bijgewerkt door IMJ op 28-12-10 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

PascalB

Tja voor mij komen dit soort acties over als:
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:47

stef schreef:

Bart reageert hier toch? Bart is toch eindverantwoordelijke? Als er een klacht komt omdat "men" een werkgever belt dan is het toch echt Bart of Eline die zich moeten verantwoorden. Dan kan je je niet meer verschuilen achter een team.

Ik vind dat jij wel erg in de verdediging zit, kan jij je nou echt niet voorstellen dat het op de meeste soorten werk not done is om gebeld te worden over zoiets onbenulligs? Niet eens omdat je baas het misschien niet leuk vindt maar omdat je wel wat beters te doen hebt op je werk? Net zoals dat bellen naar een dierenarts van een bokker door de mods (staat ergens op geit).
Je moet als forumbeheerders internet het internet laten en niet die lijn overgaan naar het echte leven. Gewoon nooit. Dan bewijs je je stomme ban maar niet. Lekker belangrijk.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:48

Het bellen van de werkgever vanuit Bokt zegt wel iets over de cultuur binnen de top van Bokt. Vaak is beleid toch een topdown principe. Dus als het beleid al zulke grenzenoverschrijdend gedrag vertoont, heb je van de regionen eronder niet veel te verwachten. De opsporingszucht van Mod's, zoals de quote's te zien geven, kunnen heel goed hiervan in het verlengde liggen.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:48

IMJ schreef:

waarom? omdat ze me een ban konden aansmeren.

Thuis kon ik natuurlijk gewoon 'ongestraft' inloggen op arno8 zijn account als ik dat zou willen, ze konden moeilijk een webcam neerzetten om dat te checken.

Dus hiep hiep hoera ze konden me een maand langer bannen, omdat ik misschien op mijn werk onder zijn account had ingelogd.

Maar in die extra maand kon ik wel ongestraft inloggen op zijn account als ik dat wilde, omdat we samenwoonden en ze toch moeilijk zijn account ook konden blokken omdat IK iets misdaan had. :+
Laatst bijgewerkt door Arabesk op 28-12-10 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:49

Wij hebben ook protocollen voor telefoonbehandeling en als iemand vage vragen stelt, dan wordt die naar mij doorverbonden en dan moet ik zorgen dat ik de onderste steen boven krijg. Wij krijgen veel telefonische toneelstukjes van de pers namelijk.

Ojajoh

stef schreef:

nee idd dat klopt ook niet het is geen kees

het is bart :+

mafbart dus :Y)

nieuwe voor bokt :Y)

LadyMadonna

easygoing schreef:
stef schreef:

Het lijkt wel alsof je de discussie steeds over een andere boeg wil gooien stef?

nee hoor, ik ben van mening dat er zeer zeker fouten gemaakt zijn, maar ik vind het schoppen om te schoppen en elke stok zoeken om een hond te slaan kant noch wal raken (zo, 3 spreekwoorden in 1 zin ;) )

Maar goed, de rel om Kim schijnt opgelost, dus gaan we lekker met de volgende rel verder en als t zo door gaat komen op rellen uit 2001

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:50

Arabesk schreef:
IMJ schreef:

waarom? omdat ze me een ban konden aansmeren.

Thuis kon ik natuurlijk gewoon 'ongestraft' inloggen op arno8 zijn account als ik dat zou willen, ze konden moeilijk een webcam neerzetten om dat te checken.

Het gaat me toch echt een behoorlijk aantal stappen te ver...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:50

stef schreef:
Maar goed, de rel om Kim schijnt opgelost, dus gaan we lekker met de volgende rel verder en als t zo door gaat komen op rellen uit 2001

De rel van RK is nog niet opgelost

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:52

stef schreef:

Tja kan je nagaan hoe groot die doofpot dus is........
het is al jaren aan de gang.......eindelijk komt de waarheid eens boven tafel!