Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:52

en omdat bart dat post heeft hij het bedacht en heeft alleen de beslissing genomen?
Blijf daar anders over denken Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:58

Tja ik had nog een stel quotes in gedachten.... maakt dan niet meer uit...

Feit blijft dat een handje vol bokkers bepaalde ideeën hebben die niet volledig door het mod team worden gedragen.... Betekent dat de gasten het niet eens zijn met de gastheer....

Ik weet wel wat er dan in "mijn huis" zou gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:59

Maarja het is geen huis, maar een forum Lachen
En daarin zijn veel dingen goed, maar andere dingen kunnen verbeteren Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 19:00

Waar de deur naar buiten óók open staat... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 19:03

Klopt
maar ook naar binnen Lachen
En zolang je de deur niet op slot hebt komen er dagelijks mensen met meningen en ideeën Lachen
En als dat ook al niet meer mag, is het triest..heel triest...

En net alsof jij het altijd overal mee eens bent
Heb op HK topics waar jij in was ook wel eens wat anders gelezen Tong uitsteken
Niet erg, maar dan hier niet te erg slijmen hè Tong uitsteken Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 19:06

Ik slijm niet en ben het absoluut niet altijd eens met het team en heb me verschillende keren tot de mids gewend..... Maar blijf me wel als gast gedragen en ga géén eisen stellen... hooguit ideeën aandragen.

Daar was dit topic ook voor.... maar nu gaat er geëist worden dat er gevolg aan gegeven wordt en dat vind ik te gek voor woorden.

Laat het modteam beslissen wat ze er uitpikken c.q. wát ze ermee doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 19:08

Wat we hier ook zeggen, denk jij echt dat het modteam dat niet beslist Haha!

Overigens zie ik niet wat jij als eisen ziet Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 19:20

Och bij mij komen enkele posten vrij dwingend over.... maar dat is mijn persoonlijke mening Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 19:21

Dat kan Lachen
En daar zie je dan maar weer duidelijk wat dit topic aanhaalt, iedreen ervaart tekst anders Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:46

Njah net is er een link topic gesloten, omdat het een spelletje was waar je een eigen stad creert, en je moest elkaar aan klikken zodat je bewoner word en een stad creert.

Die is gesloten omdat het stem op mij topic is. Dat snap ik niet, het is maar een stom spelletje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:25

Die snap ik dan weer wel Lachen
Iedereen riep daar, dit is mijn stadje, dit van mij
Met andere woorden klik erop, wordt het groter.
En erg veel toevoegen doen al die berichten ook niet Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 21:54

Ik kan echt niet geloven dat ik net 27 bladzijden heb bijgelezen heb... Had beter ondertussen puntsgewijs wat conclusies opgeschreven.. Damn, had er eerder moeten aan denken...

Anyway: waarom ik het leuk vind dat bokt niet volledig paardgerelateerd is? Omdat ik maar 1 forum nodig heb voor bijna alles. Ik zit op geen enkel ander forum want hier vind ik over vanalles wel wat. Mijn seksleven kan ik wel met vriendinnen bespreken Haha! Dat maakt het voor mij makkelijk, dat alles gewoon op bokt kan, en ik niet tig fora moet bijhouden (en leren kennen) voor specifieke levensdomeinen. Bovendien zitten hier allemaal mensen die toch ergens iets te maken hebben met paarden en dat vind ik interessant.

Ik moet zeggen dat ik het een heel erg Nederlands forum vind: veel blabla vaak en veel te weinig boemboem. Ik ben echt zo niet, en ik kan er wel eens mij aan ergeren maar meestal vind ik het gewoon grappig.

Nog even over persoonlijk worden: in een discussie hoor je je op de STANDPUNTEN (ik vind A niet waar omdat B en C waar zijn) te richten en niet op de PERSOON (jij bent dom als je dat denkt) die die standpunten draagt. Zelfde bij HAW: richt je op het GEDRAG (he jij trekt daar best hard) en niet op de persoon (jij bent een dierenbeul). Dat zijn volgens mij heel eenvoudige regels Ja Zodra je veralgemeningen gaat maken over de persoon op basis van gedrag of standpunten ben je eigenlijk fout bezig.

Ik ging nog wat zeggen dacht ik. Ah ja Lachen Ben al lang blij dat het hier een beetje rustiger gaat nu, hopelijk kan ik het nu iets regelmatiger bijlezen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:49

ik heb niet 57 pagina's gelezen, eigenlijk niet eens 2...

Persoonlijk waardeer ik eerlijkheid wel, maar vind het niet zo veel toevoegen om overal Amen op te zeggen, of dingen te herhalen... Als je daar iets van zegt voelt die eprsoon zich ook weer meteen aangevallen etc.

Ik, en meerder bokkers ergeren zich daar aan Tong uitsteken Maar vind voor de rest niet dat je op Bokt extreem voorzichtig met je mening moet zijn... Lachen Maar ik zit ook niet zoveel op bokt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 07:39

Nou Menino, als je niet je mening op een weegschaaltje legt, heb je zo een OW hoor. Als je weinig op bokt zit, krijg je dat ook niet vaak mee.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:19

SaskiaKur schreef:
runningkawa schreef:
Bijv een bericht van danae, iemand die nog nooit tersprake is geweest krijgt hup een OW, had ook wel een sturende pb kunnen zijn.
Nu komt ze niet meer.
Iemand die nooit afgaf op beleid enz wordt gewoon zo hard gepakt dat de zin in bokken over is.
Is dat nu nodig?

Dus ik bemerk wel een verandering..en of we daar blij mee moeten zjn?

Had Danae geen waarschuwing gehad? Want het leek mij wel dat Ellende wel enkele reacties geleden geschreven had, dat men eerst waarschuwingen kreeg. Of vat ik dit verkeerd op?

uhh ik heb ook nooit waarschuwingen gekregen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:21

Goed terug lezen Lachen
Dan zie je staat dat waarschuwingen helemaal niet vooraf hoeven te gaan.

Soms is dat wel, maar dan ga ik er ook gewoon vanuit dat ze het niet ow waardig vonden, anders was de waarschuwing wel een OW geweest. Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:26

Pipo schreef:
Ellende schreef:
Als laatste: iemand krijgt op Bokt nóóit een OW omdat hij eerlijk is of omdat hij een afwijkende mening heeft.

Verward Verward Verward Verward

De opmerking waar ik de laatste keer een OW voor kreeg vond ik mijzelf anders zeer eerlijk.

Mijn afwijkende mening werd toch echt wel beloond met een OW Verward

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:28

Ja, maar dan is er wel weer een andere regel die zegt dat het gaat op de MANIER waarop je dingen zegt... en dat is weer een twistpunt... daar komen we nooit uit.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:29

Heb je er al contact over opgenomen met de mids dan Griebels... ? Want ik zie je bezwaar over een OW hier tig keer voorbij komen maar hoe reageren die erop dan?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:30

Inderdaad, het is de toon die de muziek maakt, en internet of niet vind ik dat dit ook belangrijk is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:30

Maar waarom mag je niet in een hk topic zeggen dat iemand een kloothommel (oid) is als hij/zij bewust topics komt verzieken of zoiets?
Zo iemand is dat dan toch ook gewoon? Lachen

Die post maak je niet omdat de muziek in een ander topic zo fijn was Lachen
ff uitstomen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:31

katiavl schreef:
Inderdaad, het is de toon die de muziek maakt, en internet of niet vind ik dat dit ook belangrijk is Lachen

Dat klopt.... maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... (ja, een hele grote maar!)

Ondanks het gebruik van emoticons is het vrijwel ON-MO-GE-LIJK om precies die toon te horen die de schrijven in kwestie gebruikt heeft! En in dit soort gevallen treedt veel ruis op, met alle nodeloze gevolgen van dien Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:33

Nou dan is het hek van de dam....dat is jouw mening. Imo zijn er ook genoeg kloothommels maar als iedereen dat maar gaat roepen wanneer moet er dan ingegrepen worden? Ik heb van huis uit bepaalde fatsoensnormen meegekregen en die probeer ik hier ook te gebruiken. Als ik dan (toch) eens doorschiet dan krijg je een OW. Volkomen terecht dus... Als het tegen de regels is.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:36

Kawa ik denk dan dat het een principe is van denken maar niet zeggen, en je frustraties uitoefenen op de tem . Ik ben zowiezo niet voor schelden, die persoon die het topic komt verzieken maalt er niet om die heeft meestal plezier ook, terwijl jij wel met de frustraties zit.
Dus in dat geval is het bij mij persoonlijk iets van je doet maar, alhoewel er ook uitzonderingen zijn ik ben allesbehalve perfect Haha!

Begrijp je wel hoor Ja

Barmat gevaren van internet! Communicatie is er niet op vooruit gegaan

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:36

Schimmelig schreef:
Een waarschuwing die krijgt voordat er een OW gegeven wordt.

Correctie: behoort!!! te krijgen voordat er een OW gegeven wordt Knipoog