Citaat:
Maar waarom niet bij de grote, belangrijke onderwerpen? Praktisch kan dat prima, je kan prima een lijn ergens trekken waar je wel en waar je niet op mod. Dus laten we aub niet specifieke voorbeelden over steinbrechtianen en baucherianen beginnen, want daar gaat het echt totaal niet om en is volgens mij ook verre van waar de voorstanders van modden voor pleiten. Dus hou eens op met dit soort voorbeelden op te rakelen.
Nou daar gaat het wel om want wie gaat dan bepalen wat belangrijke onderwerpen zijn waar het wel voor geldt en waar ht niet voor geldt?
Citaat:
Voor de gebruikers die hier, in dit topic aangeven dat ze heel graag willen dat de mods hier hun standpunt in veranderen, en die ik als gebruiker ook veel moeite heb zien steken (niet allemaal doen ze dat nog steeds) in het weerleggen van leugens en drogredeneringen
En de mensen die dat niet perse nodig vinden? Die stemmen tellen niet mee?
Arabesk: je kunt geen definitie geven aan waanideeen.
Iemand zei begin vorig jaar "de tanks rijden hier straks door de straten, let maar op".. Dat vond ik angstzaaien en het was nergens op gestaafd. Als je gaat modereren op onwaarheden dan mogen dat soort uitspraken ook niet vind ik. Want je weet helemaal niet of dat gaat gebeuren en het maakt mensen angstig voor de toekomst..
Dan ga je dus naar iets toe wat heel erg richting censuur gaat en dat is echt onwenselijk..