Arabesk schreef:Omdat ik een eigen mening heb, mag er bij mij ánders gemod worden dan bij een minder opvallende gebruiker?
Hier lijkt het bij de meeste gebanden wel op neer te komen ja.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Ik voel diepe teleurstelling, woede en van alles en nog wat. Gatverdamme alsof het feit dat ik weleens voor ophef zorg in de paarenwereld en de BIT gehaald heb, DUS vergoeilijken dat bij mij een andere meetlat uit de la komt dan bij een ander.
Gedachten als mijn account opheffen, nog één laatste rel trappen etc spelen door mijn hoofd.
Maar ik doe het niet, ik ga me beheersen want dat is zo'n zielig forum als dit niet waard.
stef schreef:Tja, maarja, das als ze naar huis bellen dan net zo goed...
maar goed, laten we dit rusten, want hier gaan we gok ik niet uit komen, en ons richten op constructieve dingen (euh, zoals... op dit moment...)
ikdoemaarwat schreef:Arabesk schreef:Ik voel diepe teleurstelling, woede en van alles en nog wat. Gatverdamme alsof het feit dat ik weleens voor ophef zorg in de paarenwereld en de BIT gehaald heb, DUS vergoeilijken dat bij mij een andere meetlat uit de la komt dan bij een ander.
Gedachten als mijn account opheffen, nog één laatste rel trappen etc spelen door mijn hoofd.
Maar ik doe het niet, ik ga me beheersen want dat is zo'n zielig forum als dit niet waard.
en chapeau voor jou dat je dit kan.....................ik had ze aangeklaagd
BartVB schreef:We hebben toen onderschat wat de grotere ogenschijnlijke privacy implicaties zijn voor gebruikers en om die reden denk ik dat we dit in de toekomst niet meer gaan doen.
BartVB schreef:Overigens wil ik wel nogmaals benadrukken dat we dit alleen hebben gedaan omdat we wisten dat er geen vragen zouden komen nav een telefoontje. Als het hier om een bedrijf zou gaan met een klein aantal medewerkers (waarbij 'klein' erg relatief is, denk aan < 300 ofzo) dan hadden we niet gebeld omdat we ook snappen dat dit soort telefoontjes in kleine bedrijven vragen op kunnen roepen die onhandig zijn.
maar goed, laten we dit rusten, want hier gaan we gok ik niet uit komen, en ons richten op constructieve dingen (euh, zoals... op dit moment...)
russel schreef:stef schreef:Tja, maarja, das als ze naar huis bellen dan net zo goed...
Heeee??? Stef.. ik ben echt zo verbaasd dat je dit zegt.
Dus als onze Bart naar mijn huis belt heb ik een probleem?????????
![]()
![]()
![]()
Mocht hij willen.
Maar als hij mijn werk belt, des te meer.....en als ik dan lees waar het over gaat.
Maar er worden ook bokkers thuis gebeld, stalhouders worden gebeld, werkgevers worden gebeld, ouders worden gebeld, DA wordt gebeld.
Het is echt gewoon zonder woorden te erg voor woorden..
russel schreef:Ja bokkers, maar ik geloof ook dat een moddie de da belde omdat ze het verhaal niet geloofde.
Ik geef alleen aan dat het gewoon van de zotte is wat er allemaal voor akties ondernomen wordt om bokt het gelijk te laten krijgen in zeer onbelangrijke en twijfelachtige zaken.
manic schreef:In welk geval is er dan naar huis/ouders/da/stal gebeld? Die heb ik even gemist geloof ik...
Arabesk schreef:russel schreef:Ja bokkers, maar ik geloof ook dat een moddie de da belde omdat ze het verhaal niet geloofde.
Ik geef alleen aan dat het gewoon van de zotte is wat er allemaal voor akties ondernomen wordt om bokt het gelijk te laten krijgen in zeer onbelangrijke en twijfelachtige zaken.
Gewoon te gek voor woorden dat voor zo'n futiliteit de brutaliteit genomen wordt
Misschien moeten we gewoon maar eens de krant bellen ofzo. Aangezien ik wel vaker bekendere tijdschriften haal
Arabesk schreef:Gedachten als mijn account opheffen, nog één laatste rel trappen etc spelen door mijn hoofd.
manic schreef:In welk geval is er dan naar huis/ouders/da/stal gebeld? Die heb ik even gemist geloof ik...
Arabesk schreef:De volgende stap is dat je met je vingerafdruk moet inloggen
Ik pieker er niet over mijn account op te heffen. Dan zouden ze te makkelijk weer van een lastige bokker af kunnen komen. Hoera, RK weg, Kiwiko weg en Arabesk die uit zichzelf vertrekt. Ja daaaacht ut nie