Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Nee, lief zijn, ik verwacht nog steeds mijn pizzabezorging
liesenlizzy schreef:Nayomie schreef:Nee, lief zijn, ik verwacht nog steeds mijn pizzabezorging
https://www.youtube.com/watch?v=kTEEcxwBOMg
Citaat:[Elk festival, en dus ook Mañana Mañana, heeft ‘last’ van grote festivalbezoekers. Vaak zijn ze eerder aan de beurt bij het bestellen en staan ze vaker op foto’s. De grootste ergernis zit hem misschien wel in het feit dat deze grote festivalbezoekers ook vooraan gaan staan bij optredens, waardoor de wat kleinere mensen niets van het optreden kunnen zien. Onnodig en egoïstisch.
Hier is eigenlijk maar één oplossing voor te verzinnen en daar gaan we dit jaar op Mañana Mañana mee experimenteren. Voor elk podium zetten we sierlijk banners in de grond of hangen we ze even sierlijk in de bomen. Op de banners vooraan staat <1.60m, enkele meters verderop staat <1.70m en zo schuiven we steeds verder op. Zo kan iedereen evenveel zien van een optreden, het geluid staat hard genoeg en zo krijgen we tevens veel betere foto’s. Hopelijk maken we zo nog meer Mañana-bezoekers vrolijk! Wat vinden jullie ervan?