Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:Gwen, ik vind het niet meer dan beleefd om eerst eens wat rond te lezen, en je in wat dingen te verdiepen. Dat geldt voor een topic waar je komt binnenwalsen, en zeker voor een heel nieuw forum. FAQs zijn een alom bekend begrip op internet, alleen de wiki is hier nieuw. Ik vind dat je dat mag verwachten van een nieuwkomer, en als er uit een topic blijkt, dat er best wta moeite is gedaan maar dat die persoon eea nog niet snapt, zal ik daar ook heel anders op reageren dan op de berichten die gewoon blijk geven van totaal geen eigen initiatief.
Gwen schreef:Hé, zeg, er is al 2 minuten niet gereageerd, waar blijven jullie?
Citaat:Let op!!
Er is al meer dan twee weken niet gereageerd op het topic waar jij nu een reactie wil plaatsen. Over het algemeen wordt het niet op prijs gesteld als je deze 'oude' topics weer omhoog haalt. Het staat je natuurlijk vrij om te reageren op een oud topic, maar denk aub goed na of je reactie echt iets nieuws toevoegt. Een reactie als 'Ooh, wat leuk' zal hoogstwaarschijnlijk verwijderd worden.
runningkawa schreef:Verwacht alleen dat dat snel aangevinkt word als zijnde gelezen, binnen 2 seconden het aangekeken te hebben
runningkawa schreef:Maar die olievlek komt door ergenis...neem dan die bron van ergenis aan
Shadow0 schreef:Je moet niet te makkelijk de oorzaak van de problemen alleen bij de anderen leggen (het ligt aan het paard, de jury, de penny's...)
katiavl schreef:Daarom vind ik dat dit emoticon in de lijst moet komen
Lielle schreef:En ik neem aan dat jij op dat andere forum niet meteen bent gaan blaten maar iig eerst wat moeite hebt gedaan om je weg te vinden. En ik ben nu mss erg negatief, maar heb toevallig de afgelopen dagen weer te veel van dit soort dingen meegemaakt. Ben oa weer eens uitgemaakt voor iemand die niet van zijn paard houdt door iemand die maar wat roept zonder na te denken en dat ben ik aardig beu.
russel schreef:en dan krijg je als mod commentaar dat "die stomme moddies" niet reageren op hun PB.Lielle, geloof zeker dat je dat soort PB's krijgt, ik zou er niet eens op reageren.