Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielsie schreef:Daardoor word je automatisch na een bepaalde tijd van "niet van pagina veranderen" (door bv. het typen van een lang bericht) automatisch uitgelogd
Citaat:Je word ook aangeraden om automatish inloggen bij elk bezoek aan te vinken als je inlogd op bokt
Paula schreef:Ik vind het niks uitmaken als alles dubbel word genoemd, volgens mij is er toch niemand (moderator) die helemaal bijhoud wat er nu precies allemaal mankeert.
Ik heb alle vernieuwingen en mankementen aan bokt, rustig gezegd dat het vanzelf weer beter word, maar télkens als het weer goed is, komt er weer een vernieuwing. Wil niet zeggen dat ik het zat word, maar het is wel iets waar ik me een beetje aan ga irriteren...
Tijd loopt idd wat voor. Je word idd vaak uitgelogd. Berichten kun je idd niet meer bekijken etc. etc.
lageveld schreef:En als we nu eens een keer zouden horen WAAROM i.p.v. "er wordt aan gewerkt"...
Nielsie schreef:Ik denk zelf dat het aan de cookie settings ligt van het forum , dat daar wat verkeerd staat
//edit: kan het zelfs bevestigen , heb even op een andere pc met de standaard cookies gekeken , en daar word je na 5 min uitgelogd
Ellende schreef:Nielsie schreef:Ik denk zelf dat het aan de cookie settings ligt van het forum , dat daar wat verkeerd staat
//edit: kan het zelfs bevestigen , heb even op een andere pc met de standaard cookies gekeken , en daar word je na 5 min uitgelogd
ik ga d'r Bart naar laten kijken zodra ie er weer is
Justy schreef:
De zoekfunctie gaat het weer doen als de database het aankan, daarom blijven vragen heeft dus geen zin