Meldt hier alle fouten/probl. met het nieuwe bokt aan! -2-

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nielsie

Re: Meldt hier alle fouten/probl. met het nieuwe bokt aan! -2-

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 09:12

Dat uitloggen is maar 1 simpel antwoord voor , je hebt automatisch inloggen niet aan staan OF je cookie instellingen van je webbrowser staan niet goed
Daardoor word je automatisch na een bepaalde tijd van "niet van pagina veranderen" (door bv. het typen van een lang bericht) automatisch uitgelogd
De optie voor cookies is te vinden bij Extra->Internet Opties->Privacy , en dan dat sleep ding op Alle cookies toestaan zetten, er gebeurd niets , sloopt niets , en je pc word geen tijdbom
Je word ook aangeraden om automatish inloggen bij elk bezoek aan te vinken als je inlogd op bokt

Shadow0

Re: Meldt hier alle fouten/probl. met het nieuwe bokt aan! -

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 09:39

Nielsie schreef:
Daardoor word je automatisch na een bepaalde tijd van "niet van pagina veranderen" (door bv. het typen van een lang bericht) automatisch uitgelogd

Het probleem lijkt te zijn dat deze tijd heel kort is.

Citaat:
Je word ook aangeraden om automatish inloggen bij elk bezoek aan te vinken als je inlogd op bokt

Lijkt me geen goede tip als je op een gedeelde computer zit (bieb, school, familie, etc)

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 09:54

Als je thuis op familie pc zit kan je dat het beste wel doen , ik heb de instellingen precies zo staan als bovenstaan uitgelegd , ik ben nog NOOIT spontaan uitgelogd Lachen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 09:58

Nee, en je familie logt ineens in onder je naam en kan je pb'tjes bekijken. Lachen

(Om het nog maar niet te hebben over vervelende broertjes/zusjes die dat een mooie gelegenheid vinden om eens even rotzooi te trappen.)

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:02

Paula schreef:
Ik vind het niks uitmaken als alles dubbel word genoemd, volgens mij is er toch niemand (moderator) die helemaal bijhoud wat er nu precies allemaal mankeert.
Ik heb alle vernieuwingen en mankementen aan bokt, rustig gezegd dat het vanzelf weer beter word, maar télkens als het weer goed is, komt er weer een vernieuwing. Wil niet zeggen dat ik het zat word, maar het is wel iets waar ik me een beetje aan ga irriteren...

Tijd loopt idd wat voor. Je word idd vaak uitgelogd. Berichten kun je idd niet meer bekijken etc. etc.

Dit topic wordt door een aantal moderators steeds bijgelezen. Dat er niet op elke post gereageerd wordt komt deels doordat 9 van de 10 reacties problemen melden die op elke pagina minstens twee keer voorbij komen. Het wordt voor ons ook wel eens een klein beetje vervelend om voor de 35e keer te zeggen dat de zoekfunctie heus weer terugkomt en dat dat op de vorige pagina ook al stond. Je kunt als Bokker ook zelf het initiatief nemen om eens een paar pagina's terug te lezen (nee, heus niet alle 65, maar gewoon een paar).

lageveld schreef:
En als we nu eens een keer zouden horen WAAROM i.p.v. "er wordt aan gewerkt"...

Ik spreek even voor mezelf, maar ik bezit niet bepaald de kennis om jullie uit te kunnen leggen waarom de dingen nog niet werken zoals ze moeten werken Knipoog Nou kunnen we natuurlijk steeds Bart aan zijn mouw gaan trekken om uitleg, maar ik denk zomaar dat die zijn tijd beter kan gebruiken aan het fixen van de bugjes.

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:06

Ik heb verstand van het coden van phpbb addons en ken phpbb van binnen naar buiten , heb al een mod een pb gestuurd met een eventueele oplossing zonder mijn alternatief te gebruiken

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:19

Ik denk dat het Bart (als lid van het core developteam van PhpBB) niet zo zeer aan kennis ontbreekt. Haha!

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:21

Ik denk zelf dat het aan de cookie settings ligt van het forum , dat daar wat verkeerd staat

//edit: kan het zelfs bevestigen , heb even op een andere pc met de standaard cookies gekeken , en daar word je na 5 min uitgelogd

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 12:30

de tijd loopt nu al 5/6 min. voor.

En ik merk dat als je lange tijd op een forum kijkt dat je dán word uitgelogd.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 13:01

Het spijt me als het al gemeld is, ik zie het op de afgelopen bladzijdes zo snel niet staan. (Maar kan me voorstellen dat jullie gek worden van continue dezelfde meldingen...)

De functie 'bekijk je eigen berichten' werkt bij mij prima, zolang ik de eerste pagina gebruik. Klik ik op pagina twee, dan is spontaan de zoekfunctie buiten gebruik. Ik kan dus alleen recente berichten terugzien.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 13:06

Iedereen heeft het over dat uitloggen..
Maar hoe komt het dan dat ik daar helemaal geen last van heb?
Ligt het aan m'n cookies ofzo?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 13:47

geen idee annemarie..ik heb er namelijk zelf ook geen last mee.

ik hoop alleen maar dat de zoekfunctie het weer snel doet...dat is het enige wat het niet doet bij mij...verder kan ik prima bokken!!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:33

Nielsie schreef:
Ik denk zelf dat het aan de cookie settings ligt van het forum , dat daar wat verkeerd staat

//edit: kan het zelfs bevestigen , heb even op een andere pc met de standaard cookies gekeken , en daar word je na 5 min uitgelogd

ik ga d'r Bart naar laten kijken zodra ie er weer is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:24

Ellende schreef:
Nielsie schreef:

ik ga d'r Bart naar laten kijken zodra ie er weer is Lachen

Ik heb het ook getest met de standaardcookies maar ik heb geen uitlogprobleem. Berichten beantwoorden, PB's sturen, langer dan vijf minuten online blijven... alles lukt zonder uitgelogd te worden.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:53

Ik heb ook het idee dat het browserafhankelijk is. Maar goed, zonder Bart om één en ander op te zoeken is dit ook het betere gis-werk

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:56

Hoe kom je op het hoofdpagina?
Niet van Forum Index, maar als je gewoon www.bokt.nl klikt dan krijg je de hoofdpagina nieuws,etc...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:58

Ellende, ik zit met verschillende browsers te Bokken maar word nergens uitgelogd, hoor Knipoog

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 17:13

Marreke , heb jij automatisch inloggen aanstaan Knipoog , dan heb je namelijk helemaal geen uitlogprobleem omdat je dan niet uitgelogd word

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 17:20

Nee, Nielsie, ik heb automatisch inloggen speciaal uitgezet om te testen. Verder de map cookies geleegd, dus een 'vergeten' cookie kan het ook niet zijn. Voordat ik een andere browser opende weer de map cookies geleegd, er stond heel zielig één cookie en de index.dat in Haha!
Ook heb ik de 'toegestane cookies' vooraf verwijderd. Daar zal het dus ook niet aan liggen.

Jennyzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 23:44

Ik vroeg me eerlijk gezegd af wanneer de zoekfunctie terug kwam? Vind het wel jammer dat die er niet meer is, maar ook wel lekker. Knipoog

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 10:39

Ik ben ook slachtoffer geworden van het 'uitlogprobleem' Go jij! Go jij!
Het uitloggen lijkt te gebeuren op het moment bij een 2e post. De precieze details heb ik niet maar de eerste keer posten gaat goed, daarna kun je ook nog ingelogd verderlezen, maar bij een nieuwe poging tot posten krijg je dan ineens de melding dat je uitgelogd bent. Je krijgt dit overigens ook pas bij het verzenden, tot die tijd ben je niet uitgelogd. (Ook niet als je op een ander scherm kijkt)

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:46

is er al bekend wanneer de zoekfunctie het weer doet?

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:24

ja echt ik wil het ook wetenn!!!!!1 ik bok amper meer ik vind t zo onwijs iritant! damn..
( en ja ik weet dat jullie je best doen Tong uitsteken )

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:24

Zoekfunctie..!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:29

Justy schreef:

De zoekfunctie gaat het weer doen als de database het aankan, daarom blijven vragen heeft dus geen zin Lachen

Knipoog