Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Maar nogmaals, hoe kan je er schade van ondervinden als iemand naar een bedrijf belt, vraagt naar jou, en die persoon met jou doorverbind?
Of als een persoon belt naar een bedrijf waar jij niet blijkt te werken?
Leg me dat eens uit dan
Zelfde vraag voor easygoing.
Er is niks besproken, er is alleen gevraagd naar een bepaald persoon
stef schreef:Nee, zo vind jij dat, das wat anders dan dat het zo is....
Ik ben zelf (oa) telefoniste, en als er iemand die voor mij onbekend is, vraagt naar collega x of y, dan zoek ik daar niet direct iets achter, en schakel ik (via ruggespraak) gewoon door.
Mensen zitten hier naar mijn idee echt van een mug een mega olifant te maken
Nicolletje schreef:BartVB schreef:. Niemand die weet dat er gebeld wordt door een internet forum, niemand die hier schade van ondervind. Het ‘ergste’ dat er kan gebeuren is dat wij een ban ongedaan moeten maken.
Hier wil ik even kort op reageren. Wil op zoveel reageren maar dit pik ik eruit.(sorry)
Ik werk voor mijn pa en er zit nog 1 iemand op kantoor. Op zich weten we van alles over elkaar (het is mijn pa)
Als er een wildvreemd iemand specifiek voor mij, op mijn werk gaat bellen en ik weet niet wie het is, dan krijg ik daar zéker welen vragen over.
Moet ik een excuus gaan verzinnen ofzo? (ik kan niet liegen)
stef schreef:Kawa, Jammer dat je op geit roept dat ik de weg kwijt ben, omdat ik in dit geval toevallig niet jou mening deel. Ik had altijd een hoge pet van je op, maar daar blijft minder en minder van over. Jammer, echt.....
Ik vind idd wel dat er niet gebeld zou moeten worden, dat klopt, maar dat je er schade van ondervind wil er bij mij gewoon niet in
maikeltje schreef:Nou ik snap eigenlijk ook niet waarom dit topic zo'n vaart loopt. Waar gaat het over? Over quotes van mods die op een ander forum openbaar worden gemaakt. En daar staan uitspraken in en speculaties die ook gedaan worden in de gemiddelde besloten kring van een vriendenkring bij ieder van ons thuis.![]()
Dus wat is hier nu bewezen? Moderators hebben (achter de schermen want ze mogen dat natuurlijk absoluut niet naar buiten brengen) net als alle andere mensen ook menselijke trekken. Hoe schokkend.
Ik vind het schokkend dat het daar 50+ bladzijden over moet gaan, of nee, niet schokkend. Ik ben meer verbaasd eigenlijk![]()
En of het mij dan niets doet? Eerlijk gezegd interesseert het me geen drol. Mods mogen achter de schermen speculeren wat ze willen, ook over mij. Als ze aan het eind vh liedje maar de feiten mee laten wegen en de speculaties niet. Waarschijnlijk zijn hier fouten gemaakt, zowel bij de mods als bij de andere kant. Maar het leven gaat gewoon door hoor
stef schreef:euh, nee, eerlijk gezegt niet?
Wel als iemand naar bedrijf x belt met vragen over persoon A, dan wel, maar dat is hier niet aan de orde
stef schreef:Ik kan op geit ook niet reageren en was dat ook niet van plan, maar dit vond ik gewoon jammer. Ik was al opzoek naar een emailadres, maar ook zonder succes, ik weet dat ze hier leest, dus dan, bij uitzondering, maar even zo.
stef schreef:Maar Alane (begrijp me goed, ik probeer het standpunt te begrijpen), hoe zouden, in jou voorbeeld, kids te weten komen dat de leraar op bokt zit? Diegene die belt, heeft die gemeld van bokt, aka een internet forum te zijn? Of heeft bart, zoals hij aangeeft, enkel gebeld met: Dag, met bart, is arabesk (ik weet haar ware naam niet, bart wellicht wel, bart zal echt niet naar arabesk gevraagt hebben) aanwezig?
stef schreef:omdat ik anders zou moeten schrijven dat je kortzichtig bent/geen inlevingsvermogen hebt, vond dat eerste netter klinkenHoezo praat ik tegen mn geweten in?