Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ploegie19 schreef:Haha die is geweldig idd![]()
Jaaaa ik wil nu zekerstewetenweljufworden
Ik mag dan ook met boeken smijten
Butterfly schreef:Rock schreef:Jaaa heeerlijk!
Ik kan zo genieten van haar verhalen, de manier waarop ze het vertelt ook!!!
Jaa, dat kan ik me voorstellen!
Waar geef je les? Kom ik die even verstoren
Rock schreef:Ik kan me ook wel eens verbazen over de kwaliteit van sommige docenten hoor... Ik heb wel het idee dat er tegenwoordig beter op wordt gelet.
Rock schreef:Nou, trust me, dat heeft mijn horrorbrugklas niet nodig hoor
Nee zonder gekheid, ik loop nu stage en een van de brugklassen is enorm slim, maar tis een jungle. Heb heel even getwijfeld of ik lesgeven wel leuk vond laatstMaar daar ben ik nu weer overheen hoor
Wendel schreef:Onze lerares Engels stond werkelijkwaar elke week te janken in de klas. Niet door onze klas hoor maar de klas voor ons. Dat was die van mijn zus en ze vonden het een sport om haar zo snel mogelijk aan het janken te krijgen. Op het laatst begon ze al te janken bij het zien van de pestkoppen in de aula.
Vond het zo zielig voor haar.Het was zo'n lief vrouwtje
Mijn scheikunde leraar was daar in tegen een ander verhaal. Die gaf ook fries en daar heb ik geen verstand van. Was dus ook niet bereid het te gaan leren. Ik moest maar bijles volgen had hij tegen mijn ouders gezegt en er moest thuis fries gesproken worden. We wonen dan wel in friesland maar mijn ouders zijn drent en groninger. En die moesten hun kinderen fries leren.![]()
Toen mijn ouders dit tegen hem gezegt hadden kon ik het wel shaken. Ook mijn boeken werden op de gang gesmeten ( of zelfs uit het raam ) als ik een iets te grote mond had.......
Wendel schreef:Onze lerares Engels stond werkelijkwaar elke week te janken in de klas. Niet door onze klas hoor maar de klas voor ons. Dat was die van mijn zus en ze vonden het een sport om haar zo snel mogelijk aan het janken te krijgen. Op het laatst begon ze al te janken bij het zien van de pestkoppen in de aula.
Mijn scheikunde leraar was daar in tegen een ander verhaal. Die gaf ook fries en daar heb ik geen verstand van. Was dus ook niet bereid het te gaan leren. Ik moest maar bijles volgen had hij tegen mijn ouders gezegt en er moest thuis fries gesproken worden. We wonen dan wel in friesland maar mijn ouders zijn drent en groninger. En die moesten hun kinderen fries leren.![]()
Toen mijn ouders dit tegen hem gezegt hadden kon ik het wel shaken. Ook mijn boeken werden op de gang gesmeten ( of zelfs uit het raam ) als ik een iets te grote mond had.......
Rock schreef:Nou, op zich ben ik redelijk sterk in orde houden, maar die brugklas van mij is ongelooflijk moeilijk. Niet het soort klas dat je als eerstejaars student even stil krijgt
Maar naar omstandigheden gaat het erg goed volgens mijveel te leren natuurlijk nog, maar dat kan ook niet anders.