[HK] Aprilgrappen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Aprilgrappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:46

Ik kan me ook wel eens verbazen over de kwaliteit van sommige docenten hoor... Ik heb wel het idee dat er tegenwoordig beter op wordt gelet.

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:46

Bij mij gaan sommige leraren wel verder dan boeken gooien..
Overigens een leraar op school geeft leerlingen koosnaampjes (tsja..)
diezelfde gooit als ie je niet aardig vind ook je etui en boeken gerust het raam uit. en dan moet je het zelf gaan halen :+
Mij vond ie gelukkig altijd aardig.
En ojah: hij houd graag leerlingen ondersteboven boven de prullebak.

Verder een lerares frans, met de sneeuw.. Zon jongen uit de klas irriteerde haar, en hij had de schoen van een meisje uit mn klas naar buiten gegooit, toen stuurde ze hem via de brandtrap naar beneden (buiten zonder jas ofso) hij moest die schoen mee terug nemen, maar dan moest hij eerst zoveel rondjes om de school lopen in de koud en wij tellen XD
Later heeft hij nooit meer een schoen het raam uit gegooit :D

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:47

Ploegie19 schreef:
Haha die is geweldig idd :D :D

Jaaaa ik wil nu zekerstewetenweljufworden :):)
Ik mag dan ook met boeken smijten :):)

Blijkbaar wel ja :+ Ze geeft nog steeds les bij mij op school (wel de andere vestiging maar toch :+ )

Lijkt mij ook wel geweldig om te doen hoor.
*Pakt boek*
*Smijt*
Verwarde kindjes.
GA DE GANG MAAR OP.

Pebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:48

Nog wat dooie gedichten :')

VIS
Blub ik ben een vis
En ik zwem niet in pis
Ik ben heel groot
En zwem weg voor een kattenpoot
Ik krijg geen aai
Want ik zwem in de baai
Dat is heel saai
Dus ik zeg baaai!

HOND
Woef ik ben een hond
En zwem duidelijk niet in de pond
Ik haal een stok
En krijg dan een brok
Ik zoek naar een sok
....
En die stinkt

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:48

*pakt stiekem de etui van een van de leerlingen en gooit deze door het lokaal

:oo Leerling wat doe je nu :oo
ERUIT >;)

:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:49

Butterfly schreef:
Rock schreef:
Jaaa heeerlijk! :+:
Ik kan zo genieten van haar verhalen, de manier waarop ze het vertelt ook!!! :D

Jaa, dat kan ik me voorstellen!
Waar geef je les? Kom ik die even verstoren :P

Nou, trust me, dat heeft mijn horrorbrugklas niet nodig hoor ;)
Nee zonder gekheid, ik loop nu stage en een van de brugklassen is enorm slim, maar tis een jungle. Heb heel even getwijfeld of ik lesgeven wel leuk vond laatst := Maar daar ben ik nu weer overheen hoor :P

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:49

Rock schreef:
Ik kan me ook wel eens verbazen over de kwaliteit van sommige docenten hoor... Ik heb wel het idee dat er tegenwoordig beter op wordt gelet.

Bij mij op school krijgen ze het toch elk jaar voor elkaar ergens een slechte vandaan te plukken. Om dan vervolgens of halverwege het jaar een kwart van het jaar geen les te hebben omdat er een vervanger gezocht moet worden, of plots het jaar erop merken dat hij/zij er niet meer is en dat het misschien toch niet zo'n goede leraar was.

Ben dit jaar van mijn 2e vreemde taal af gestapt, (en daarvoor jaar terug gegaan) en toen ze me vroegen welke leraar ik dan voor frans had gehad in de 3e en ik haar naam noemde konden ze begrijpen waarom het mij in de 4e en 5e plots heel erg zwaar viel.

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:50

Hihi heb er ook wel eens aan getwijfeld.. Maar heb besloten om het toch maar wel te doen :)) Stiekem vind ik die irritantje kindjes op 't SBO ook wel errug leuk :+

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:50

Rock schreef:
Nou, trust me, dat heeft mijn horrorbrugklas niet nodig hoor ;)
Nee zonder gekheid, ik loop nu stage en een van de brugklassen is enorm slim, maar tis een jungle. Heb heel even getwijfeld of ik lesgeven wel leuk vond laatst := Maar daar ben ik nu weer overheen hoor :P

Aaah, heb je een brugklas? :(:)
Moet je nog lang studeren?

WendelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:51

Onze lerares Engels stond werkelijkwaar elke week te janken in de klas. Niet door onze klas hoor maar de klas voor ons. Dat was die van mijn zus en ze vonden het een sport om haar zo snel mogelijk aan het janken te krijgen. Op het laatst begon ze al te janken bij het zien van de pestkoppen in de aula.
Vond het zo zielig voor haar. :(:) Het was zo'n lief vrouwtje
Mijn scheikunde leraar was daar in tegen een ander verhaal. Die gaf ook fries en daar heb ik geen verstand van. Was dus ook niet bereid het te gaan leren. Ik moest maar bijles volgen had hij tegen mijn ouders gezegt en er moest thuis fries gesproken worden. We wonen dan wel in friesland maar mijn ouders zijn drent en groninger. En die moesten hun kinderen fries leren. _-:( _-:(
Toen mijn ouders dit tegen hem gezegt hadden kon ik het wel shaken. Ook mijn boeken werden op de gang gesmeten ( of zelfs uit het raam ) als ik een iets te grote mond had....... }:)

Pebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:51

Wij waren in het begin (brugklas) echt schijterds _O-

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:52

Wendel schreef:
Onze lerares Engels stond werkelijkwaar elke week te janken in de klas. Niet door onze klas hoor maar de klas voor ons. Dat was die van mijn zus en ze vonden het een sport om haar zo snel mogelijk aan het janken te krijgen. Op het laatst begon ze al te janken bij het zien van de pestkoppen in de aula.
Mijn scheikunde leraar was daar in tegen een ander verhaal. Die gaf ook fries en daar heb ik geen verstand van. Was dus ook niet bereid het te gaan leren. Ik moest maar bijles volgen had hij tegen mijn ouders gezegt en er moest thuis fries gesproken worden. We wonen dan wel in friesland maar mijn ouders zijn drent en groninger. En die moesten hun kinderen fries leren. _-:( _-:(
Toen mijn ouders dit tegen hem gezegt hadden kon ik het wel shaken. Ook mijn boeken werden op de gang gesmeten ( of zelfs uit het raam ) als ik een iets te grote mond had....... }:)

Dat is niet leuk :(:)
Maar ja, dan heb je het over de Friese wouden...die hebben gewoon een kort lontje :')

Pebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:52

Wendel schreef:

Die leraar vind dan niet helemaal normaal hoor }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:53

Zit in mijn eerste jaar, dus nog 2 jaar en een beetje te gaan voor ik bijna volledig voor de klas mag.

Ik liep nu stage samen met een klasgenoot, ik de ene brugklas, zij de andere, en dan samen helpen met examenvoorbereiding bij 5 havo.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:54

Dat is wel leuk Rock!! Heb je een beetje orde in de klas? Dat is voor sommige mensen heel moeilijk :')

Pebble

b.t.w. wat zijn blokjes pb's? O:)

WendelJarig

Nee die leraar was op en top fries. Kijk ik kon het best wel verstaan hoor. Spreken hoo maar..... Is nu nog een drama maar wel het beste van het hele gezin. Maar die grammatica kon er bij mij niet in. En daar was hij pissed op. Stond op mijn rapport dan ook een 2. Gelukkig was het geen examen vak en heb ik dit vak nog voor de herfstvakantie laten vallen.
Laatst bijgewerkt door Wendel op 31-03-10 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:55

Wendel schreef:

Fries kon ik al, dat was het probleem niet..
Maar wij waren gewoon strondvervelend :+

Wij hadden zelfs een klasgenoot die geschorst was voor de rest vh jaar..
We hadden een redelijk jong, goed uitziende nederlandse lerares..
Tot ze bukte om iets van de grond te pakken en een van m'n klasgenoten haar een mep tegen d'r kont geeft :+
Dat was natuurlijk not done..
Dus hij werd geschorst :+
Gelukkig mocht hij na 1,5 week weer terug komen.. Hij was de rest van de week nog intern geschorst.. daarna mocht hij weer met de lessen beginnen. Hoewel hij wel een excuusbrief in perfect nederlands voor de lerares schrijven moest.. :+

Mja.. toen kwam mijn zusje daar op school :+
Dus toen zagen ze mijn moeder met kennismakings gesprek.. en vanaf dat moment is mijn zusje goed in de gaten gehouden (hoewel die een heilig boontje is.. dus daar krijgen ze niet zo veel last van :+ )

Anoniem

Nou, op zich ben ik redelijk sterk in orde houden, maar die brugklas van mij is ongelooflijk moeilijk. Niet het soort klas dat je als eerstejaars student even stil krijgt :n

Maar naar omstandigheden gaat het erg goed volgens mij :j veel te leren natuurlijk nog, maar dat kan ook niet anders. :)

Butterfly

Dus do hest gjin examen yn it Frysk makke?
Jammer :D

xShanty

Oja, ik herinner me nog dat ik in de brugklas een hele les op de gang heb gestaan bij nederlands omdat ik niet snel genoeg op mijn plek zat, die hadden we ook helemaal gek gemaakt maar die was gewoon megastreng.. En bij Aardrijkskunde hoefde ik ook al helemaal niets te beginnen, maar wij waren wel de we bellen elkaar in de klas totdat er een keertje een telefoon af gaat klas. Hij had echt een hekel aan mij, zat helemaal vooraan en kon niets goed doen.. :+

DinkieToy

Pebble schreef:
b.t.w. wat zijn blokjes pb's? O:)

weet ik niet? hoezo?

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:56

Rock schreef:
Nou, op zich ben ik redelijk sterk in orde houden, maar die brugklas van mij is ongelooflijk moeilijk. Niet het soort klas dat je als eerstejaars student even stil krijgt :n

Maar naar omstandigheden gaat het erg goed volgens mij :j veel te leren natuurlijk nog, maar dat kan ook niet anders. :)

Daarvoor loop je stage :) altijd fijn als het voor je gevoel goed gaat!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:57

Afbeelding

WendelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:57

Butterfly schreef:
Dus do hest gjin examen yn it Frysk makke?
Jammer :D

Nee en vindt het nog steeds geen drama. Kijk lezen is met de jaren ook al vooruit gegaan :D